Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MDanny

    senior tag

    válasz ArthurShelby #31942 üzenetére

    De morcosak vagyunk így korán reggel. :)

    Nem, nem csak így kerek, ezzel együtt sem lenne az, de ez magánügy. :)

    Van egy rendszer, amiben bizonyos eszközökkel csak ezen az úton lehet kommunikálni, egy biztonsági rendszer hosszútávú tesztjének része. Nem csak azért, mert ettől olyan nagyon jó nekem. :)

    Nem gondoltam volna, hogy probléma, ha valaki használ egy rendelkezésre álló szolgáltatást és problémát tapasztal vele (ami 99%, hogy eszköz vagy beállítási hiba), akkor "ne használd" legyen a megoldás és hülyének nézni a másikat (személyeskedő megjegyzést tenni rá), ha teszi. Főleg úgy, hogy más routerrel nem tapasztalható hasonló gond és nemrég még ezzel sem volt. Reméltem, hogy belefér ebbe a topicba a kérdésem és a beszámoló a saját közben felmerülő ötletemre, hátha valaki egyszer ilyet tapasztal majd. Ráadásul ha jelentkezett volna pár ember, hogy nála is ez a jelenség és ne is foglalkozzak vele, mert az egész hibás, akkor én is másképpen állok hozzá.

    De köszönöm szépen, peace! :) :R

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoWiFi + Telekom VoWiFi), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

Új hozzászólás Aktív témák