Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Gergosz2


Gergosz2
(veterán)

Várós! :Y :K

Nokia 6030 Hardcore User // I ♥ Panic Restaurant by Taito

(#2) .LnB


.LnB
(félisten)
LOGOUT blog

Nem tűnik egy AAA címnek, talán f2play lesz mint a Age of Empires Online. Ezt talán alátámasztja, hogy nem a E3-on jelentették be.

Homo Ludens

(#3) XuChi válasza .LnB (#2) üzenetére


XuChi
(addikt)

F2P lesz ez már biztos :((( Ebből kiindulva nekem már most kuka az egész. Kár érte. Na meg Ubisoft, innentől megint csak kuka számomra. Én többet ubisoft cuccal nem foglalkozom. Jöhet nekem akármi rá sem hederintek.

(#4) wolfman


wolfman
(veterán)

Kissé mintha elment volna Fantasy irányba a cucc, amit nem nagyon értek miért kellett.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#5) saelin válasza wolfman (#4) üzenetére


saelin
(veterán)

Talán ettől remélik, hogy nagyobb játékostábora lesz.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#6) Ellia


Ellia
(őstag)

Ubisoft és a F2P főleg a Settlers-nél, már keserű a szájízem. :( Az 5. és 6. rész egyszerűsítését még lenyeltem, de ezt valószínűleg nem fogom már - még úgy se, hogy nem láttam belőle semmit. Marad a felújított második rész.

(#7) Bad Pritt


Bad Pritt
(veterán)

Szóval... kivégeztük az AoE-sorozatot, WarCraft nem fog jönni több kb soha, Disciplesre nem is emlékeznek már a játékosok, a Heroesra igen, nevetnek is rajta. Remek, ki maradt még? C&C, ülj le! Tudd a helyed! Áh Settlers, hát szervusz.... ;]

:(

- My name's Richard Grayson, but all the kids at the orphanage call me Dick. - Well, children can be cruel.

(#8) hash99 válasza Bad Pritt (#7) üzenetére


hash99
(senior tag)

Starcraft 2 :DD

(#9) Wasp_HUN válasza .LnB (#2) üzenetére


Wasp_HUN
(tag)

Anno Online után eléggé várható, hogy ez is böngésző alapú F2P lesz és hasonlóan szar is lesz.
Ubisoft szépen vacak F2P vackot csinál minden PC-s címéből (ANNO, Settlers, Silent Hunter, stb)

Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

(#10) wolfman válasza Wasp_HUN (#9) üzenetére


wolfman
(veterán)

UBIék még nem nyírták ki magukat, de már felálltak a székből, hogy megkeressék a kötélnek a megfelelően erős gerendát. A kötelet meg elkérik az EA özvegyétől. :)

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#11) DaveJr


DaveJr
(őstag)

Az utolsó normális Settlers rész a 4. volt. Azóta elmentek egy olyan irányba ami szöges ellentéte az eredeti játékoknak.

Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.

(#12) Wasp_HUN válasza wolfman (#10) üzenetére


Wasp_HUN
(tag)

Hehe :) Én meg szívesen tartok neki bakot.
Ubisoft Massive Sweden leak on Division downgrade

Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]

(#13) Zotya84


Zotya84
(őstag)

Hát, a videó eléggé kétértelmű... :( Az utolsó mondat meg inkább azt jelenti számomra, hogy játék lesz, nem böngészős szar. Na meg az biztató még, hogy pár hete néztem a thesettlers.com-ot, ahol a PC játékaik voltak fent. Ugyebár ott korábban a S7 honlapja volt. Pár hete viszont egyszerűen átirányított az UBI honlapra mindegyik S7 lap. (US/UK egyaránt). Most pedig erről a játékról kezdődik valami ottan.

Plusz, már csináltak neki mindent: FB, Tw, Fórum. Úgyhogy talán ez végre játék lesz, a szó szoros értelmében.

Úgyhogy reményeim szerint/talán mégiscsak S8 lesz belőle. Bár a túlzottan fantasy felé elvitelért én sem rajongok,de ha ez csak egy mellékszál lesz, akkor elviselhető.

A UK lap megint a S7-t tartalmazza...

(#14) antikomcsi válasza DaveJr (#11) üzenetére


antikomcsi
(veterán)

Nekem jó lenne a Settlers 4-hez egy pár új kiegészítő cd, még azt sem mondom, hogy legyen szebb a grafika, bár ha full hd-ba jönne nem tiltakoznék, de 1280-ba is jó. Az alapjátékot és a 3 kiegészítést, és egyéb térképeket már végigjátszottam, de még mindig szívesebben leülök elé, mint az 5.-6.-7. résszel játszani. Az utolsó három szerintem nem is settlers.

(#15) Zotya84 válasza antikomcsi (#14) üzenetére


Zotya84
(őstag)

Tavalyelőtt nyáron vittem végig a 2 Goldot. Tavaly nyáron meg az 5-t. Köszönet illeti érte a GOG-ot.

Igazából nekem a 2-3-4-6-7 jött be a legjobban. Meg persze a 10th anniversary...

És csak a 3 az, amivel még nem jutottam el a végéig, mármint a kiegeknek, de talán majd egyszer arra is szakítok időt... A 6-7-ről az a véleményem, hogy sokat fejlődött a S5-höz képest, bár nem olyan, mint mondjuk a S2.

Kíváncsi leszek, mit hoznak ki belőle...

(#16) antikomcsi válasza Zotya84 (#15) üzenetére


antikomcsi
(veterán)

Kinek a pap, kinek a papné. Én azt remélem, hogy a győzelmi pontok kikerülnek, mert nekem nem jött be ez a rendszer a 7. részben.

(#17) Zotya84 válasza antikomcsi (#16) üzenetére


Zotya84
(őstag)

Na azt én sem szeretem igazán...

Bár kis rutinnal simán meg lehetett játszani a legtöbb pályán, hogy a minimálisan szükségesnél 3-5 ponttal többet lehessen szerezni. Csak nagyon kellett tudni időzíteni...

(#18) Gergosz2 válasza antikomcsi (#16) üzenetére


Gergosz2
(veterán)

nekem nagyon bejött a 7 bár a többi részhez képest tényleg egy kicsit más volt. Sokkal nagyobb szerepet kapott a játékban egy működő város ,gazdaság kiépítése . Ráadásul jóval bonyolultabb volt, több mindenre kellett figyelni.

Nokia 6030 Hardcore User // I ♥ Panic Restaurant by Taito

(#19) Tatejka84


Tatejka84
(tag)

Biztos, hogy rendes játék lesz. Az is biztos, hogy a 7. rész tovább fejlesztése. Az is biztos, hogy aki nem szereti a 7-ben a pontrendszert az nem igazán játszott a játékkal. Ha valaki végig tudja vinni a kampányt attól még egy empire meccsen simán kikap, mert nem ismeri annyira a gazdaság működését. A pontrendszer szerintem óriási, de csak multiban van értelme.

(#20) wolfman


wolfman
(veterán)

A 7. rész nekem nagyon tetszett, csak az nem, hogy úgy lehetett építkezni, hogy egy épülethez hozzá lehetett csapni még hármat típusok szerint. Ez annyira nem nyerte el a tetszésem, de azért jól elvoltam a játékkal.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#21) antikomcsi válasza Tatejka84 (#19) üzenetére


antikomcsi
(veterán)

Én nem vagyok benne biztos, hogy akinek nem tetszett a pont rendszer, az nem ismeri, ismerte a gazdaság működését. Szerintem én jól ismerem a Settlers 7 gazdaságát, de voltak olyan menetek, amikor még nem akartam nyerni, de mivel elértem a kívánt csillag számot automatikusan nyertem. Pedig szerettem volna még ezt-azt ügyködni. Tudom, lehet folytatni, de az úgy már nem ugyan az.

Szóval nálam a Settlersben az ellenfél totális megsemmisítése volt a cél, hogy írmagjuk se maradjon, ha az 6-8-10 órába telt, akkor annyiba.

Pl. a 4. rész "Az új világ" kiegészítőjében van egy pálya, ahol igazából csak védekezni kéne és a megadott egységeket létrehozva elhajózni a csudába. Ezt meg is tettem, de előtte átruccantam az ellenség szigetére nem kíméltem a nőket és gyerekeket sem. :DDD

(#18) Gergosz2

Igen, a 7. rész eltérő ilyen szempontból, de szerintem nem volt bonyolultabb csak más. A jól működő gazdaság mindenhol fontos volt, mert anélkül nem lehetett haladni.

Sajnos mindenkinek nem tudnak a kedvére tenni, meglátjuk milyen lesz az új rész.

Azért azt én is remélem, hogy nem mennek át túlzottan fantázia világba.

[ Szerkesztve ]

(#22) WonderCSabo


WonderCSabo
(félisten)

Nekem a 7. rész rohadtul nem jött be, a 6 annál inkább. Ha a 7.-et viszik tovább, akkor ezzel se fogok játszani.

- Tommy was weak. Tommy was stupid. Tommy is dead. - I'd drink to that.

(#23) Tatejka84 válasza WonderCSabo (#22) üzenetére


Tatejka84
(tag)

Mi baj a 7. résszel?

(#24) Tatejka84 válasza antikomcsi (#21) üzenetére


Tatejka84
(tag)

A pontrendszer igazán csak a multiban kap hangsúlyt. Azért írtam, hogy valaki aki csak a kampányt játszotta végig az nem igazán ismeri igazán a gazdasági lehetőséget, mert a multiban már stratégiai pontszerzésről beszélünk.

Kicsit kifejtem.

Ott általában 1-2 órás egy játék, ha esetleg összejön 4 top 10-es játékos és egyikük se hibázik akkor lehet 3-4 óra is a játékidő, de ez nagyon ritka. Mivel a győzelem a megszerzett pontoktól függ így ezek megszerzése a fő cél, ehhez kell egy stratégiát kigondolni és a stratégiához egy működő gazdaságot. A csavar az egészben a kaja. Mert ugye van kenyér + hal és van a hús. Ha hús alapú termelésbe fogsz akkor a gazdasági teljesítményed a 2-3 szorosa is lehet a sima kenyér alapúval szemben. Viszont a templom és a hadsereg és kereskedelem alapvetően más gazdaságot és más élelmet kíván.

Tehát a stratégia megválasztásánál figyelembe kell venni:

- defenzív ( templom) vagy offenzív (nagy hadsereg ágyúsokkal) terület stratégiát folytatsz-e
- területi elrendezést ami meghatározza a támadási és védekezési lehetőséget és a gazdasági lehetőségeket
- a pálya melyik pontján vagy és mik az ott elérhető lehetőségek

A legfontosabb viszont, hogy az ellenfelek milyen stratégiát választottak, hogy oszlik el a technológiák birtoklása.

És mivel az egész a pontokról szól ezért mindenki ezeket próbálja mindnél előbb megszerezni. Ezért nincs 3-4-6 órás játékidő. Ha háborúskodni szeretnél akkor meg duplán számít az idő, mert ha a templomosok megszerzik a technológiákat akkor már hátrányba kerültél és ez a hátrány folyamatosan nő. Pl. Ha megszerzi valaki a az ágyús technológiát és a vár fal erősítést és lehívja hozzá a legjobb tüzérségi ezredest vagy kit, akkor neki az ágyúsoknál 5.2 szoros a a sebzési szorzója míg neked maximum 2.

Én mostanában már csak hadsereget fejlesztek, templomot nem is építek. Kenyeret egyáltalán nem csinálok, max halászat, de azt muszály, csak ha szeretnél egy kis lovas hadosztályt. Tehát 40 percel a kezdés után olyan 100 körül van a hús mennyisége. A kardot a gyürűt ( a pénz miatt) és kereket is hús adaggal gyártatom. Ha a 40 percig nem sikerül az ellenfélnek legalább egy 20-as lovas hadosztályt létrehoznia és egy várfal erősítő technológiát megszereznie akkor vesztett, mert egyből elfoglalom azokat a stratégia területeit, ezzel megállítom a fejlődését. Ha szükséges akkor a másik kettőt is elverem. Tehát 40 perc a gazdaság és hadsereg felépítése és 40 perc a háború. A 40. percben olyan 30-40 ágyú és a legjobb hadvezér áll rendelkezésemre. Persze a 35. percben még az ellenfelek semmit nem tudnak. De ekkor már ott van a raktárban a 30-40 kard és 80-100 kerék + 80-120 szén + 40-50 gyűrű. 5 perc múlva pedig egy olyan hadsereg amit csak egy erős hadi technológiával lehet megállítani. Ha ez nincs meg akkor hiába fognak össze (általában összefognak) ha nem hibázok nagyot (pl nem figyelem a ellenfél pontszerzési lehetőségeit) akkor nyertem. Ugye ez pl a hadi stratégia, a templomos és a kereskedő eltér ettől.

Persze ezeket a gazdasági lehetőségeket az idő rövidsége kényszeríti ki. Egy kampányban nem is igazán van jelentősége. A kampány szerintem inkább csak felkészít a a multira, hogy azért egy kicsi esélyed legyen.

Nem tudom ki ismeri a Catan-t. Az egy pontrendszeres társasjáték. Ott a dobókocka adja a 'gazdaságot' ami kiszámíthatatlan. Az ubisoft ezt a kockát kicserélte egy gazdaságra, mellé pakolt 3 fő stratégiavonalat. Szerintem nagyon jó ötletet volt. Jó volt a settlers 2 és az évfordulós kiadás is, de ez a társasjáték érzés nekem nagyon hiányzott belőle. Persze lehet 5-8 órán is egy gazdaságot építeni, csak ezt elég hamar meglehet unni.

4 éve jelent meg a settlers 7. 4 éve játszok vele és bármikor felmegyek mindig 1-2 perc alatt összejön 4 ember, akár hajnali 3 kor is. Valószínűleg ha csak folyton gazdaságot kellene építeni 8 órán keresztül, nem igen játszanék vele 1 hónapnál többet. Egy gép amúgy se tudja azt vissza adni mint 4 stratégosz.

(#25) wikings2


wikings2
(őstag)

Nekem a 2-3-4 után megszűnt a széria. Ránéztem videókra és 5 perc után inkább visszamentem sc2-őzni, hogy nehogy elsírjam magam, vagy előkerestem valamelyik előbb említett részt ha rts-re vágytam.

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#26) Goblin12


Goblin12
(őstag)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.