Hirdetés
- Steam topic
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 2. nap: Astrea: Six Sided Oracles
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 4
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
veterán
Bizonyos jatekokban megerzem a 30-60-at, bizonyosakban mrg nem. Az NFS fix. 30 fps-re melyikre gondoltatok? Nekem a 2012?-es Most Wanted van meg, az fix 60 fps-el megy, vagy az is csak fraps atveres es igazabol csak 30?
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Diocles
aktív tag
-
VictorHUN
aktív tag
Aki irta ez a cikket és ha jobban elolvasta volna az ubis hozzászólást, akkor kivehette volna belőle azt hogy a végleges verzióban a 60fps lesz alapból a pc-re és csak a beta korlátozásai miatt tették 30ra és egyáltalán nem olyan kommentről van szó amiben kifejtette volna nem tetszését a settings manuális átirásáról!
A cikk olyan felemásan lett irva mint akár egy fősodrású médiában!David Icke: Ébred már az oroszlán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Steam csak az asztal felbontását olvassa be, nem pedig azt, amivel a userek játszanak, vagy azt amire a kijelző képes.
Ezért volt nagyon fontos, hogy az NV és az AMD saját felmérést csinált.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mai generáció inkább a konzolon nőtt fel. Pont ez a probléma. A konzolon megszokták a berak és játszik metódust, amit PC-n is alkalmaznak.
(#35) mcwolf79: Az AMD is hasonló eredményre jutott a saját felmérésében. Szóval nem hiszem, hogy az NV adatai rosszak lennének. Lehet, hogy meglepő, de ez számukra fontos, mert világossá vált, hogy a tömegeket segíteni kell, ha egyedül nem tudják beállítani a grafikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Engem csak az erdekelne, hogy ha fix 30 fps, es "atallitjak" 60-ra, ami mint kiderult, semmit sem csinal, akkor hogy erezhetik a kulonbseget???
Placebo?
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
mcwolf79
veterán
Ez a felmérés sztem bullshit.
[Valszeg az NV ezeket kérdezte meg, vagy hasonló képességű lényeket]Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
.LnB
titán
Azta, ezen kész vagyok. Én meg ki is voltam akadva, hogy mi a francnak a AMD Gaming Evolved. Nekem ne állítgasson semmit az AMD driver (QuakeLive, és CS:GO-nál nem egészséges, ha olyat állít el ami számít és a tudomásom nélkül). Így viszont érthető. Bár pont a mai generáció nem tudja, hogy lehet állítani? Aki ebbe nő fel kiskora óta? Meglepő. Mert az oké, hogy én annó úgy vettem észre egy FPS játékban, hogy lehet egérrel irányítani, hogy meglöktem a könyökömmel Majd hisztérikusan kerestem, hogy hogyan lehet a célkeresztet visszaállítani a képernyő közepére true sztori
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
Szvsz egy multis játéknál a szervereken spórolni ráadásul a játék kárára az elég gáz. Ha pcn megtudják oldani, akkor a konzolokon is menne a 60 fps úgy, hogy ne legyen sync probléma vele. Vagy ha multiban játszanak a pc-sek, akkor az fps leugrik 60-ról 30-ra? Abból lenne még hőbörgés.
Abu
"Ezért született meg az NV GeForce Experience és az AMD Gaming Evolved program is. Ha nem tudják beállítani, akkor egy programot kell biztosítani, ami beállítja helyettük." - Super Epic Mega Facepalm![ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem egyedi NV felhasználókra leszűkíthető probléma. Az AMD is 80%-ot mondott még egy évvel korábban, azóta az lehet, hogy már 90%-ra nőtt. Általános, hogy 10-ből 7-8 játékos biztos nem tudja, hogy lehet a felbontást állítani.
Ezt azért kezdték el mérni, mert rengeteg panasz érkezett a PC-s gyártókhoz, hogy az Xbox 360 és a PlayStation 3 konzolok minősége is jobb. Hát, persze a default PC-s grafikához képest biztosan. Ezt vizsgálták ki, hogy miért látja így a PC-s vásárlóbázis, és abból született meg az az eredmény, hogy nem tudják, hogy a PC-s játékok grafikája állítható.
Ezért született meg az NV GeForce Experience és az AMD Gaming Evolved program is. Ha nem tudják beállítani, akkor egy programot kell biztosítani, ami beállítja helyettük.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogyan? Az NV mondta nemrég, hogy a saját felmérésükben is a vásárlóik 90%-a játszik wide monitoron 1024x768-as felbontással. Egyszerűen nem tudják, hogy az állítható. Ezért ölnek olyan sok pénzt az Experience programba. És ezért rakják kötelezően bele a driverbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
trufa12
addikt
Hát akármit csinálnak valószínű aki gyakorlott játékos, és nem 12 éves, észre fogja venni hogy a 3-4-5-600 ezres pc-n nem 60 fps el megy a gamma. UBORKA SOFT POWA
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
mcwolf79
veterán
Hát sztem meg pont a PC-seknek fog feltűnni.
A sok "konzolidiótának" nem tűnik fel a különbség (nekik tényleg nincs különbség a 30 és 60 fps között), de sztem egy PC-snek egyből szemet szúr, hogy valami nem stimmel.Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
wolfman
veterán
cserébe a PC-sek kapnak majd 5760*1080p-s felbontást a több monitoros gépeikhez
Igen jó üzlet ez. A 60fps érintene több millió játékost, a bazi nagy felbontás, meg kb. 100-at. Tényleg korrekt kárpótlás a saját képességbeli korlátozottságuk után.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #76144018 #23 üzenetére
A PC-s játékosok 90%-a még a felbontást sem tudja megváltoztatni. Szóval igen kicsi az esélye, hogy nagy lesz a reklamáció.
Meglátják a FRAPS-ban a 60 fps-t és elfogadják, hogy biztos csak rosszul érzik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
"Stratégiában még elmegy, de ahol hirtelen kell reagálni, ott nagyon-nagyon kevés ez a szám."
Láttál te már profi Starcraft meccset? NFS-ben 10kör alatt nem adsz ki annyi billentyűparancsot (irányváltást stb.) mint azok a játékosok 1mp-alatt
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Dtomka
veterán
válasz quailstorm #19 üzenetére
A v-sync probléma a Dead Spaceban is jelentkezett.(pár hónapja ingyenes volt Originen ) Ott az egérre volt hatással. (egy pár helyen nem lehetett átmenni az ajtókon, láthatatlan fal...)
Még nem próbáltam ki a játékot, de ennél lesznek jobbak is (Carmageddon, Mad Max...) -
.LnB
titán
Ha félretesszük azt, hogy szerintem is egy hülye süketelés volt az a duma. Akkor azért nem szabad elfelejteni, hogy ezt a motort már valószínűleg nagyon rég elkezdték írni. És nem hinném, hogy könnyű feladat egy ekkora módosítás benne, csak a PC-s tábor részére.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
quailstorm
nagyúr
Pontosan, ilyen a képkockalimithez kalibrált jelenetszámítás. Anno a GTA Vice citynél jöttem rá először. Új gépen vsync nélkül bevadult. Óriási ugrásokat lehetett művelni, meg rángatózótt a motor magától... Helikopter azonnal indult, stb...
Ez ellen nem nagyon lehet mit tenni, alapjaiban kéne újraírni az egészet.
-
Wasp_HUN
tag
Ubi nagyon erőlködik azon, hogy töketlen, inkompetens bandának tűnjön és sikerrel. A BS magyarázkodás biztos megnyugtatja azokat aki 2-400€-ot költöttek csak VGAra aztán megveszik ezt a fost további 50€-ért és még az uplay faszságait is elviselik.
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Dtomka
veterán
Nekem is ez jutott eszembe....Az adatlapom található géppel, éreztem h valami nincs rendben a játékkal. Aztán észrevettem, h 30 pfs-re van lekorlátozva, A neten találtam egy parancsot amivel lehet a 60 fps-t erőltetni. Máris másképpen reagált az autó, a kanyarokban. 2014-ben 30 fps, az 1 rossz vicc.
Stratégiában még elmegy, de ahol hirtelen kell reagálni, ott nagyon-nagyon kevés ez a szám.Nagy hibát követnek el azzal, haa véglegesben nem lehet 60 fps-sel játszani. (biztos lesz itt is 1 parancs
[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
Átvették az NFS: Rivals féle konzolos xarságot. Konzolon nem tudnak 60 fps-t kipumpálni (nextgen ,neszeneked! ) ,ezért szívjanak megint a PC-sek
Gratulálok Ubi, mehetsz a süllyesztőbe[ Szerkesztve ]
Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
djculture
félisten
Ugyanaz van mint a rivalsal ha feloldja az ember a kocsi táltossá válik teleportálódik össze vissza. 30fps-el meg csigalassú az egész, meg ami jobban zavar nagyon csúnya a garfika. Ez is sikertörténet lesz megint..
[ Szerkesztve ]
-
fiberhost
csendes tag
Én bent vagyok mint Béta teszter, a sebesség príma, a játék király, a 30FPS 60-nak tűnik, komolyan nem lehet észrevenni. De majd lemérem mennyi az annyi. Lehet, ha átpiszkálnám látnék különbséget, de nincs baj ezzel így sem. Maxon fut minden, nincs lag, kevés buggal találkoztam eddig. Jól optimizáltnak tűnik, bár max grafikán nekem picit csúnyácska.
Szociális, mert a single kampányban is jelen van a többi online játékos. Szerintem nagyon jó. Bár a hangzás világ nekem gagyinak hat továbbra is. Valami ilyesmit várnék hangzásra: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem nehéz ez. Lesz harminc jelenet és abból lehet számolni max. 60 képkockát. Egyébként így a 60 fps nyilván bullshit.
A probléma viszont jelentős a szinkronizáció szintjén. Az Ubisoft eleve nem egy multi specialista, tehát nem biztos, hogy az elmúlt években annyi pénzt fektettek ebbe az irányba, mint a többiek. A szinkronizációnál vannak naiv megközelítések, amikor minden adatot egyenként szinkronizálnak a gépek között. Ez egyszerű, csak lassú, vagyis alacsony jelenetlimit kell. A nem naiv megközelítés, viszont extrém bonyolult lehet, és a cégek meg is őrzik ezeket a titkokat, mert igen durván javítja a játékélményt, ha a motor netkódja jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
Még, jó hogy úgy kezdtem az előbb, hogy "értem" .
Ja akkor így oké. Igazából illúzió lesz az egész. Szeretem olvasni amiket irkálsz mert nagyon vágod, de ahogy a példa is mutatja nehezen értem ezeket a dolgokatNFS-nél voltak is bajok mikor a hackerek kilőtték a limitet, rémlik erről valamilyen YT-os videó.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Ez igazából nem befolyásolja a gépigényt. Ez csak arra jó, hogy a FRAPS a sarokba ne 30-at, hanem 60-at írjon.
Ez az autós játékokban mindig nagyon tipikus probléma. Az NFS sem véletlenül megy 30 jelenettel. Persze mehetne 60-nal is, de az már azt jelenti, hogy a szinkronizációra csak feleannyi idő áll rendelkezésre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
Értem. Bár akkor ez pofátlanság. Teljesen feleslegesen generált gépigény nem? Kétszer ugyan az a számítás, ami már másodjára teljesen felesleges, mert az eredmény sosem változhat az előzőhöz képest. De az erőforrásigény így dupla, a semmiért.
(#8) Akos96 Szerintem még azok száma is elenyésző aki egyáltalán látott már ekkora felbontást, nem beszélve arról, hogy mennyien használnak ekkorát.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Akos96
senior tag
"cserébe a PC-sek kapnak majd 5760*1080p-s felbontást a több monitoros gépeikhez."
Ez teljesen korrekt kárpótlás, így legalább a több monitorral felszerelt leendő The Crew játékosok, akik valószínűleg elképesztő többségben* vannak, egy igazi csudát kapnak. Érdekes hozzáállás, a PC port valamiért nem olyan fontos, de a többmonitoros támogatás rajta, na az már kiemelendő.
*: Van valami nem komplett bullshit statisztika arról, mennyi ilyen játékos lehet? Már úgy összesen, nem a Crew bétában.
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikailag úgy is megy, csak egymás után kétszer számolja ki ugyanazt.
Mivel a Crew egy MMO-szerű cucc, így sok szinkronizációra van szüksége. A szerveren is futhatnak olyan dolgok, amelyeket a multiban résztvevő felhasználók egyszerre megkapnak. Ha nem limitálod a sebességet, akkor a szinkronizáció igen komplex problémává válik. A legtöbb cég inkább az egyszerűbb utat választja.
Az EA szokott kihívást látni ebben. A Frostbite 3 például 240 jelenetet számolhat maximum másodpercenként. És a szerveren az óceán egységes szimulációja is 240 jelenetre van belőve. Ez sajnos sok erőforrás, és drámaian megnehezíti a multi szinkronizációját is. Hogy értsd ennek az anyagi vonzatát is, ez legalább tízszer több erőforrást igényel a fejlesztés szintjén.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
De ha a motorlimitet nem vesszük akkor PC-n simán mehetne a motor is 60-képkockás számolással nem? Csak már megint lusták kicsit(?) dolgozni a PC-ért. Szerintem inkább hagyják 30fps-en mint "átveréssel" imitálják a 60-at. Ez-utóbbi nagyon gáz dolog.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arról van szó, hogy a játék alatti motor 30 jelenetet számol másodpercenként. Ez fix. És ebből a harminc jelenetből számol majd harminc képkockát. Mivel a motor jelenetlimites és a szinkronizáció is ehhez van kötve, így a 30 fps logikus minden platformon, mert egyszerűen nem lesz több jelenet, amiből képkockát lehet számolni. A PC-s verzió csak annyiban módosul, hogy megoldják, hogy a FRAPS 60 fps-t írjon ki, de ettől még nem számolnak 30-nál több jelenetet, mert erre tervezték a motort. Annyi lesz, hogy egy jelenetből két képkockát számolhat a GPU, ami a FRAPS szintjén elég a 60-as számhoz, de eközben valójában 30 egyedi képkocka lesz így is másodpercenként.
Az Ubi szerencsére, hogy sok felhasználó nem tudja, hogy amit a FRAPS kiír az nem biztos, hogy úgy is van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
NightBagoly
tag
válasz kriszpontaz #2 üzenetére
Furán hangzik, de konkrétan ezt harsogják a Driveclub óta minden olyan játékban, amelybe beleültették azt, hogy az ember passzív vagy aktív módon valódi játékosok között autókázhat.
"Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett
-
kriszpontaz
veterán
szociális autóversenyzős játék
Hogymi???
-
.LnB
titán
Már megint az Ub(orka)isoft... [link]
(#2) Godlike79 Tudsz majd benne a Fb-ra postolni a menüből. Ennyi
Lesznek majd csapatok, és más csapatok ellen versenyezhetsz majd. És ezt most "állítólag" ők találták fel. Elnevezték ilyen stílusúra, hogy valamivel el lehessen adni.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest