Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz b. #65 üzenetére

    Utolsó próbálkozásom. Miért számít, hogy realisztikusabb a karakter (azzal, hogy szaltózva-lövöldözve, de nehezen(!) öl meg egy ellenfelet, ahelyett, hogy sok ellenfelet öl meg kiképzés nélkül), ha az egész játék nem az? Sem az új, sem a régi. Realisztikusabban öl meg... dínókat. :D Zseniális. Azt írtad, hogy te a régi játékokban elhitted, hogy ő egy régész kalandornő, meg hihető akció volt. Szerintem meg csak másképp volt "mese". Tényleg nem bonyolult.
    Meg, hogy miért Tomb Raider a címe, mert hát ez nem képviseli azt a stílust. Azért Tomb Raider a címe, mert ez a cím ismert, ott van a köztudatban, így több példányt adnak el a játékból. Ez sem bonyolult. Ha szimplán Lara Croftnak hívnák, akkor minden okés lenne?
    De tényleg értelmetlen ezen vitázni. Ez már nem az a játék, mert különféle okokból a Crystal Dynamics egy másfajta Tomb Raider sorozatot készített. Ha nem tetszik az embernek, nem veszi meg. Ha szeretné, hogy a játékában a puzzle elemek legyenek túlsúlyban, mással játszik.
    Egyébként ha modern köntösben szeretne valaki olyan "stílusút", mint a Tomb Raider, némileg több puzzle-lel, akkor nekem az utóbbi időből a Darksiders széria és a Castlevania: Lords of Shadows jut eszembe, de nyilván azokban is van harc bőven.
    A bagázs szót pedig nem aggathatom magamra, mert egy csoportot jelöl. Nyilvánvalóan nem a legnegatívabb értelmében használtam, szerintem az utóbbi időben ennek a szónak azért eléggé enyhült a köznyelvben érzékelt jelentése. Soha nem gondoltam volna, hogy valaki ezen így felháborodik. De ha az érzékeny lelkedbe gázoltam ezzel, akkor ezúton is bocsánatot kérek és vedd úgy, hogy "régenmindenjobbvót" csapatként írtam. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Everything is high risk, if you are a pussy."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés