Új hozzászólás Aktív témák

  • Quattro

    tag

    Sziasztok!

    Előre leszegezem, hogy nem értek a villamos dolgokhoz, lehet tök alap dolgokat kérdezek, sőt biztos....
    Ha így van akkor bocsánat de pár dolgot szeretnék megkérdezni, hogy ne tegyek kárt se az akkumulátorban, se az autóban. Tehát vásároltam egy Ctek MXS 5.0 Tester és töltőt, plusz egy Ctek intelligens akku őrt.

    Hogyan lehet tölteni vele az akkumulátort ha nem veszem ki a kocsiból az aksit?
    Töltésnél az akkumulátor saruit le kell csatlakoztatni, hogy ne érje kár az autót? Ami videokat láttam a youtube-on ott egyszer sem kötötték le az akksit az autóról csak egyszerűen rákötötték a töltőt és már töltötték is az aksit. De vki azt mondta, hogy le kell töltésnél kötni az aksit az autóról. Hybrid aksi és normál aksinál kell különbséget tenni vagy ebből a szempontból ugyanazok a szabályok vonatkoznak rájuk.

    Normál akksi esetén
    A töltő pozitív pólusát az akksi pozitív pólusára, a töltő negatív pólusát az akksi negatív pólusára kell kötni?

    Hybrid akksi esetén
    A töltő pozitív pólusát az akksi pozitív pólusára, a töltő negatív pólusát az autó kasznijára kell kötni? Miért nem lehet a töltő negatív pólusát az aksi negatív pólusára kötni?

    Az akkumulátorra rátettem a Ctek intelligens akku őrt. Töltésnél le kell venni az aksiról a töltés idejére vagy maradhat rajta? Nem okoz benne kárt a töltő?

    A Hybrid aksit a normál személyautó üzemmódban kell tölteni vagy a "hópelyhes" módban?

    Azt olvastam, hogy évente egyszer érdemes a RECOND üzemmódban az akksit feltölteni. Ezzel a móddal lehet a hybrid aksit is tölteni?

    Ha az aksi fel lett töltve van jelentősége annak, hogy először a töltő pozitív vagy a negatív vezetékét kell levenni az akkumulátorról?

    Ha az akkumulátort lekötöm az autóról, mi a sorrend? Először a testet kell lekötni, utána a pozitív sarut? Bekötésnél pedig először a pozitív majd a test kábel jön? Hybrid aksinál is ez a sorrend?

    Köszönöm a válaszokat! :R

Új hozzászólás Aktív témák