Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz Pyzoo #13 üzenetére

    Addig ok, hogy elindúl, csak semmit nem tudok állítani a traction control-on és az ABS ki/be kapcsolásán kívül.

    Elég érdekes, hogy kikapcsolt kipörgésgátló esetén billentyűzettel nem akar kipörögni az autó, meghintáztatás esetén elindul a kocsi hátulja, majd kitekert kormány ellenére valami láthatatlan erő visszahúzza egyenesbe és nem pörögni kezd el a tömegközéppontja körül.

    Egyébként le a kalappal a digók előtt, hogy bekapcsolt ABS esetén satufékkel szinte úgy viselkedik az autó mint az igazi, kikapcsolt esetben pedig satuféknél hiába kormányzol jobbra balra megy egyenesen tovább.
    Kezd egyre jobban érdekelni a dolog, csak az a szomorú, hogy menü nélkül nem tudom majd kipróbálni a GTR3 RS-el és a további segítségeket sem tudom kikapcsolni, pedig most már tényleg érdekel.

    Az alapbeállításokkal is elég szép a graf, de azért kíváncsi lennék mi a vége.

    N€T0X|N

    Abban igazat adok, hogy a fizika nem a legjobb, bár szerintem pár autónál jó. Pl. a BMW-knél és a Megane, Focus esetén jó, viszont egy-két autónál tényleg pocsék. Nekem nincs problémám az FFB-vel GTR3 RS-nél, de igaz a kormány beállítása vért izzasztó.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés