Új hozzászólás Aktív témák
-
Kabai
újonc
Ez tök jó lesz,töccik jöhet
Lumia 925
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #51 üzenetére
Az ukrán stúdió nem nagy létszámú. A fenntartásuk reális, hiszen egyszerűen csak portolnak amennyire tudnak és kész. Pont megfelelő az a minőség az Ubinak, amit előállítanak.
Valószínű, hogy a Square Enix úgy értékeli, hogy amennyi eladás származik PC-ből, az megéri a ráfordítást. Máskülönben ők is másképp gondolkodnának. A vezetőség dönt erről, és tisztán üzleti szempontok szerint. Ismerni kellene a számokat, hogy egy-egy játék bevételének hány százaléka a PC-s port. Az Ubinál nem igazán lehet több 3-5%-nál, és ennek megfelelően rakják bele a pénzt is. Valszeg a Square Enix esetében ez az érték 10-15% fölötti.
A Blacklist az egy "ezeréves" UE2 motor elavult technológiákkal. Nem a port volt a jó, hanem az alkalmazott eljárások elavultak. De a célnak megfelelt.
Az E3-as előzetes bemutatók bonyolultabbak ennél. Általában a játékok fejlesztése nem éppen úgy zajlik, hogy ami egyszer elkészült azon már nem változtatnak. Nagyon tipikus probléma a multiplatform címeknél, hogy van minimum 3, de a WD esetében 6 platformod, és ugyanazt a tartalmat mind a 6 platformon működtetni kell. Ilyenkor általában veszik az egyes platformok gyengeségeit, és azokból alakítanak ki egy közös alapot. Minden platformnak van valamilyen limitációja. Például az Xbox 360, PS3 és a Wii U egyértelmű limitációkat jelent mindegyik next gen platformnak. Ezzel a tartalom minősége már egy bizonyos szint fölé nem emelkedhet. Ezután a next gen extrák jönnek. A PC-hez kell szabni a látótávolságot és a megjeleníthető objektumok számát, mert ez a platform limitálja azt, ebből a szempontból mindegyik konzol jobb. Az effekteknél a különbség az erőforrások használata. Az Xbox One és a PS4 nem rendelkezik limitekkel, így akár minden mehet compute shaderben, míg a PC-n limitek vannak, tehát ugyanazt az effektet át kell írni CS-ről PS-re. Vagy ha nem lehet, akkor találni kell alternatív megoldásokat. Emellett pedig másfél éve alatt annyit változik a játékdizájn, hogy lehet, hogy a kezdeti modelleket is le kell cserélni. Ez főleg PC miatti gond, mert konzolon mehetsz 20-50k dc/frame-ig is, de PC-n erősen 10k a limit. Ezek tulajdonképpen nem butítások, csak a másfél évvel korábbi állapothoz képest annyira megváltozott a dizájn, hogy más minőség engedhető meg a teljes játékra.
A PC-s gépigényt főleg az határozza meg, hogy az egy dolog, hogy a konzolra elkészítik a különböző effekteket full optimalizálással, de a PC-re ezeket nem tudják áthozni mondjuk Xbox One-ról, és onnantól kezdve mindegyikre kell egy alternatíva. Na ezek már nem lesznek optimalizálva. Pedig igazából az Xbox One HLSL nagyon hasonlít a PC HLSL-re, csak egyszerűen nem használhatnak DX11.1-et és innentől kezdve van legalább egy tucat eljárás, amit PC-re cserélni kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Köszi, tehát akkor gyakorlatilag ha jól értem, mindössze eltérő üzleti koncepciókról van szó. Ez esetben az Ubi miért tartja fenn évek óta az ukrán stúdiót, akiknek csak PC verzió elkészítése a feladatuk?
A Square Enix-nél is kellett valami alapos oka legyen, hogy ennyi energiát és pénzt ölnek a PC portokba. Az EA-nél ugye Johan Andersson miatt ölnek bele annyit, na de a SE-nél ki vagy mi adott rá alapos indokot? Ők is simán mondhatnák azt, hogy a PC-sek menjenek át konzolra.
Azért is írtam, hogy az Ubinál ellentmondásos események történnek, mert az ukrán stúdiót kizárólag a PC portok miatt tartja fenn a francia cég, másrészt a fiatal Ubisoft Toronto is, akik elég jó PC verziót raktak le a Splinter Cell Blacklisthez.
Ha annyira jelentéktelenül alacsony bevételnek tekinti az Ubi a PC eladásokat, akkor nem lenne egyszerűbb csak konzol exkluzív címeket készíteniük?. Bár azt aláírom, hogy a PC verziókat arra használják fel, hogy az E3 rendezvényeken lenyűgözzék vele a népet, hogy milyen szép az új játékuk, aztán később alaposan visszabutítják a grafikát a konzolok szintjére, ezt már másodszor játssza el a cég. Gondolom, ha már az E3-ra összeraktak egy működő PC verziót, akkor kiadják arra is, lesz, amilyen lesz alapon, legalábbis ez az én teóriám, nekem így tűnik logikusnak.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #41 üzenetére
Az Ubinál már régóta stratégia, hogy a PC-s tábor inkább vegyen konzolt és arra vegye majd a játékokat. Nem gyűlölet ez csupán üzlet.
A Square Enixnek vannak külön csapatai csak a PC-re. Sokan azt hiszik, hogy a Nixxes például csak portol, de valójában nem. Ők vezénylik minden csapat PC-s képzését, illetve csak PC-s technológiák fejlesztésével foglalkoznak. Az Ubisoftnak ilyenje egyáltalán nincs. Náluk a konzol a prioritás, ez szimplán vezetőségi utasítás.
Az EA esetében is valahol nyűg a PC, de ott annyira szeretik Johan Anderssont, hogy lesik minden kívánságát és Johannak szívügye a PC, ezért raknak bele annyi pénzt manapság. Üzletileg egyébként az EA vezetősége is olyan döntéseket hozna, amit az Ubi, de látod mit tettek. Kivették a DICE-ból Johan csapatát, és adtak nekik egyfajta Nixxes szerepkört. Ez lett a Frostbite Team. Mostantól minden Frostbite játék PC-s portját ők vezénylik. Ennél egyébként jóval nagyobb szerepkőrt is kapnak a jövőben, csak arról még nem beszélnek, de lesz Frostbite Go, így a mobil játékok is ezzel a motorral jönnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
marquuard
veterán
Hát a grafika nem váltotta meg a világot. E3-ra sikerült kivágniuk a legszebb jeleneteket, rádobtak egy kis After Effects-et, és bemutatták. Mindegy, még akármi történhet.
PSN ID: marquuard
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #46 üzenetére
Támogatja a Mantle-t, de olyan is... az egész engine egy bughalmaz.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
#52815360
törölt tag
Nem csúnya ez, csak túl közelről nézitek.
-
tDr1v3r
veterán
válasz huskydog17 #41 üzenetére
Mantle biztos nem lesz, mert az nVidia-val vannak leszerződve... ez is a rákfenéje a PC-nek szvsz, az AMD mellett legalább normális portok vannak, nem olyan retkek mint az nVidiával fémjelzett CoD: Ghosts meg AC széria...
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #41 üzenetére
Pénz.
Egyébként az EA rossz példa, BF4 az ő saruk.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
wolfman
veterán
válasz huskydog17 #41 üzenetére
Nem ellentmondások ezek, csak akár egy politikai pártnál, nem látunk bele a dolgokba, ők meg nem mesélnek róla, így senki nem tudja mi a céljuk minden egyes hülyeségükkel. Mert van valami.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
huskydog17
addikt
Az Ubi miért gyűlöli ennyire a PC tábort? Annyira elhanyagolják a legnagyobb címeknél is, hogy csak a hülye nem veszi észre, hogy a nagy francia cég mennyire magasról lesz*rja a PC platformot. Csak nem értem miért, ugyanis az EA és a Square Enix is kiváló, forradalmi PC verziókat tud csinálni.
A legutóbbi E3-on az Ubi CEO-ja azt mondta ,hogy a francia cég egyértelmű célja, hogy megnyerje a next-gen érát. Nos, hogy a búbánatba akarják megnyerni, ha kritikán aluli PC verziókat dobnak ki?Gondolom ezek után a PC-sek végleg elfelejthetik, hogy az Ubi valaha is Mantle-t alkalmazzon a PC portoknál.
Végül is miért akarnának Mantle-t, ha még a DX 11.1-t és a 11.2-t is telibe sz*rják?
Korábban írtad ugye, hogy az Ubinak bőven van annyi anyagi tartaléka, hogy nem kell egy GPU gyártó segítségére szorulnia, vagyis mindenféle hátrány nélkül felmondhatná a szerződést az NV-vel és akkor talán mehetne a DX 11.1 is, legalábbis logikusan gondolkodva, mert ugye az Ubi-nál bőven akad profi programozó és nekik a DX 11.0 csak nyűg. Akkor mi a francnak nem készítenek opcionális DX 11.1 kódot?
Jó persze most nyilván azért nem akarnak DX 11.1 render-t, mert ugye az NV-nek nem létezik olyan hardvere, amely támogatná azt (Tisztára, mint a FC2-nél). Épp ezért nem kellene ilyen hülye szerződéseket kötni és akkor mehetne a modernebb kód. Mit gondolsz erről?Számomra ez a cég tele van ellentmondással, egyszerűen sosem tudom eldönteni, hogy most mit is akarnak, nem értem a lépéseit.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
djculture
félisten
"nem képesek rászánni azt a kevés időt, hogy elkészítsék a lehető legnagyobb részletességű modelleket, és textúrákat, aztán az adott platformon visszabutítják amennyire kell"
Rengeteg plusz meló lenne vele és az kiadás, sajnos ez van. De ami engem idegesít hogy először benyomták a csili vili állapotú videókat hogy mindenki akarja a játékot azonnal, majd egyre csúnyább videok jöttek a megjelenés ahogy közeledett.. Utána van aki megakarja magyarázni hogy igazából semmit se változott
[ Szerkesztve ]
-
Szergei
tag
De miért nem i7-4771? Csak nem azért kell a szorzózár-mentes 4770K, mert lassan(?) "elvárás" lesz, hogy egy felsőkategóriás CPU-t is csak szénné húzva lehet használni az optimalizálatlan fosportokban?
(Feltételezem, hogy igen, mert egy alapórajeles Haswell (4770, 4771, 4770K) nem sokkal jobb, mint az ajánlott i7-3770)A GTX 780 is az optimalizálás csúcsát jelenti, még max. grafikához is erős túlzás lenne egy olyan kártya, tekintve a játék jelenlegi kinézetét, egyébként meg gratulálok is a fejlesztőknek emiatt "a PS3 és az Xbox 360 képességei vezető szerepet játszanak a tartalomkreálásnál (textúrák és modellek részletessége)".
Nevetséges, hogy nem képesek rászánni azt a kevés időt, hogy elkészítsék a lehető legnagyobb részletességű modelleket, és textúrákat, aztán az adott platformon visszabutítják amennyire kell, és így a PC-sek sem zokognának.
-
Garada
őstag
Nah igen tegnap már erősen elterjedt a hír csodálom, hogy ma került fel.
-
hommeros
őstag
400e-es gép kell a full grafikához, vagy egy 110e-es PS4.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #30 üzenetére
A látótávolság az egy problémás terep, mert ott pont az számít, hogy mennyi drawba fér bele az egész egy frame alatt. Ma is jellemző, hogy ennek a mértékét a PC limitálja és nem fordítva. Ez egy szoftveres probléma sajnos.
(#33) Zorel: A HBAO+ egy HBAO interleaved rendering és temporal reprojection kiegészítéssel. Minő véletlen ezt használja konzolon is az SSAO. Az igaz, hogy a konzolra ez CS-ben, míg a PC-re PS-ben van írva.
Ja hát ezért mondtam, hogy PC-n AMD i7-4770K és AMD GTX 780 kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zorel
senior tag
válasz #85552128 #29 üzenetére
Pedig több külföldi és magyar oldal szerint is szebb a PC-s verzió. Ahol részletezik, ott leginkább az árnyékokat a vizet és a napfényt emelik ki szebbnek.
(#28) Abu85: Az NV exkluzív HBAO+ effektek +TXAA nem lesznek benne a konzol verzióba. Ez pont elég különbség lesz. Nem hiszem, hogy mindegyik preview ami a neten olvasható, miszerint, hogy szebb a PC-s port ne mondana igazat.
A helyzet az, hogy az Ubi-val ellentétbe, itt egyedül Te vagy az aki téríti az embereket valamilyen AMD hardver felé. Ha ebben is az ő kezük lenne, már menne a hype a részedről is. Részemről itt be is van fejezve a dolog.
-
Bad Pritt
félisten
Szerintem ez rohadt hangulatos lett. A grafika nem izgat, a Sleeping Dogs sem volt szép, de a hangulat pokolian el lett találva ott is és szerintem ez a lényeg.
Mennyire lesz hackelhető vajon a game, ezt lehet előre tudni (motorból adódóan pl)? Soha nem foglalkoztam ilyenekkel, de itt elég egyedi rendszert implementáltak, szóval ha multiznék is, nem szeretném, hogy átcsűrjenek a palánkon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
BlackSoft
addikt
válasz #85552128 #29 üzenetére
Persze, viszont amit már mondtak, akik látták a játékot, és a leglényegesebb különbség a grafikában a PC és konzol verzió között, az egyik a render distance, a másik pedig az élsimítás, főleg a távolra tekintve.
Emellett szerintem lesz még néhány dolog, ami meglesz mindkét platformon, ahogy Abu is mondja, viszont PC-n az "értékei" magasabbak lesznek, ha érted, hogy értem... Ilyet már számtalanszor lehetett látni, hogy ugyan az van mindkét esetben, csak PC-n kicsit másképpen van konfigurálva.
Ha jön majd rá ENB az egyértelműen eltávolítja a konzoltól a PC-s verziót. Leglátványosabb ilyen eset szerintem a Skyrim...---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #27 üzenetére
Azt mondták el, hogy a HBAO+ és a TXAA a PC sajátja. Ez viszont nem jelenti azt, hogy ezek az effektek nem lesznek elérhetők konzolon más algoritmussal. Az előbb leírtam, hogy mi az oka ennek. PC-n nincs elég UAV, hogy a konzolról mindent átmentsenek. Szóval át kell írni ezeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BlackSoft
addikt
Én abban vagyok biztos, hogy eddig a PC volt a szebb mindig, mindenhol. Elmondták lesznek extrák a WD-ben, amik miatt PC-n lesz a legszebb, hiszen azok nem lesznek jelen a konzolos verzióban.
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #24 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy erről mit gondoltok, ha Wronski meg mást mond. Ő az aki a grafikát tervezi. Neki van erre a legnagyobb rálátása a forráskód ismeretében.
A TXAA az a PC sajátja lesz, helyette SMAA lesz, de a HBAO+ ott lesz konzolon csak compute shaderben írva.
Ez az egész egy kampány. Mégis miért mondana mást az NV, ha egyszerűen a konzolokból úgy sem profitálnak. Eleve vakon elhiszi egy csomó ember, csak azért mert a "PCazisten".Abból indulj ki, hogy például a KUF2 MMO-t mennyire bántják, mert a fejlesztők elmondták, hogy nem tudják a konzol grafikát PC-re portolni, mert nincs hozzá jó API. Szerintem többet nem fogják világgá kürtölni, hogy a konzol szebb, mint a PC. Tipikus dolog, hogy a konzoltulaj leszarja, míg a PC tulajt szíven üti ez. Jobb, ha nem tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BlackSoft
addikt
Hát akik most kipróbálták azt látták, hogy a PC az PC... Az sem titok, amit már írtak pár cikkben, NV-n lesz a legszebb a játék. Az sem véletlen, lesz ott olyan bőven, amit konzolon majd nem látni...
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig erről van szó. Mindig az a gond, hogy kevés a létrehozható erőforrás a DX11 módban. Konzolon ez a játék 21 image-t hoz létre CS-vel, ami megfelel 21 UAV-nek. Szerinted ezt nem szeretnék PC-be átmenteni? Dehogynem. Egyszerűen csak nem tudják, mert ahhoz már DX11.1 kell. Sorra kell venni az erőforrásigényt és le kell menni 8 UAV-ig. Ezzel az egyes effekteket kétszer írják meg. Értelme semmi, de meg kell tenni, mert csak így aktiválható xy effekt DX11 módban.
A TXAA az egyetlen, ami konzolon nem lesz. Helyette PS4-en SMAA lesz, igaz kap temporális algot.
(#22) BlackSoft: Gondolod, hogy a grafikáért felelős programozó nem tudja, hogy mit kódolt le PC-be és PS4-be?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BlackSoft
addikt
-
Zorel
senior tag
DX korlátait ismerem és itt most nem is erről volt szó. A lényeg, hogy majd meglátjuk a végeredményt. Én mindenesetre azoknak hiszek akik látták is a játékot. A másik meg hogy NV-s játék lesz, tehát alap, hogy jobban fog mutatni PC-én, még akkor is ha csak pár +effektről lesz szó. Az viszont igaz, hogy ezekhez biztosan komoly vas kell majd...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mentoloshypo #18 üzenetére
Az Ubi előre felkészített mindenkit a nagy gépigényre. Elmondták már, hogy az i7-4770K és a GTX 780 párosa kell sok memóriával a full grafikához. Nem igazán tudnak gyorsítani a sebességen, mert a DX11 korlátjai megkötik a kezüket. DX11.1-ben gyorsíthatnának az effekteken, de ezt a módot nem építették be. Ezzel egyébként is maximum +30%-ot nyernének.
De szerintem az Ubinak eleve van egy olyan perverziója, hogy a még megmaradt PC-seket komoly gépigényekkel tereljék a konzol felé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mentoloshypo
senior tag
válasz VictorHUN #17 üzenetére
Pont erre gondoltam én is a videó alatt! Ugyanaz a sablon, mind a két multiban. Ez annyira mondjuk nem is meglepő, hiszen két Ubisoft játékról beszélünk, de amilyen megosztott lett az AC multija nagy eséllyel ez is arra a sorsa jut. Lesznek rajongók persze szép számmal, de hogy tömegeket nem fog megmozgatni egy az egymást hackelősdi az is ziher.
-
mentoloshypo
senior tag
Bírom mindig ezt a "szebb a PC-s port" szöveget.
Könnyen lehet, hogy a PS4-nél is szebb PC-s gameplay egy olyan izom PC-n futott ami az átlag játékos (pláne kis hazánkban) háztartások csak nagyon kis százalékában van jelen, innentől kezdve meg sok értelme van viszonyítani!
Ha high-medium beállításoknál (ami azért már jóval elterjedtebb) is jóval szebb grafikát produkál akkor lehet beszélni általánosságban a szebb PC-s portról! -
VictorHUN
aktív tag
Egymást hackelgetni qva izgalmas. kb mint az assassinban bújócskázni a cheaterek elől
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ubisoft vezérplatformja a PS4. A Sony fizet nekik exkluzív DLC-kért és hasonlókért. Emellett minden technológiát erre fejlesztenek a jövőben.
(#14) Zorel: A PC-s ugyanígy nézne ki. Apró, képeken is alig észrevehető eltérések vannak, amelyeket az eredményez, hogy pár effekt konzolon compute shaderben van írva, míg ezek PC-n nem, mert az UM nem akart DirectX 11.1-es módot a játékba. Nyilván PS-ben nem olyan gyorsak az effektek, mint CS-ben, de PC-n bele kell férni a 8 UAV/pipeline korlátozásba.
Ha ez nem lenne PC-n is ugyanazokat az effekteket használnák, mint konzolon, mert egyrészt felesleges ugyanarra két implementációt fejleszteni, másrészt a CS az LDS miatt gyorsabb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zorel
senior tag
Ezek szerint akkor mégis lesz különbség a PC és a PS4-es verzió között?! Pedig azt írtad, hogy PC-én is úgy fog kinézni, mint PS4-en. Pedig akik élőben látták a PS4-es és a PC-s verziót egyértelműen megmondják, hogy szebb a PC-s port.
(#13) mate3553: Nem teljesen gameplay, de azért a lényeg látszik...link
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4 és a PC verzió csak az SSAO effektben különbözik. Ezt egészen konkrétan Bart Wronskitól tudom, aki ennek a játéknak a vezető grafikai programozója. A PC-s verzió a HBAO+-t használja, míg a konzolos HBAO-t használ interleaved rendering és némi temporal reprojection kiegészítéssel. Lényegében ez is HBAO+, csak compute shaderben írva.
A konzolos SSAO-t is át lehetne hozni, de nincs elég UAV-jük PC-n DirectX 11 módban, csak DirectX 11.1 módban lenne futtatható. Ezért a PC-s verzió picit más algoritmust kap.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#65675776
törölt tag
Ennek a multinak egyébként mi az értelme ebben a formában?
A fizika meg kb mint a Midtown Madness esetében volt vagy 14-15 éve. Kegyetlenül illúzióromboló. Egyre kevésbé bír érdekelni ez a játék.
-
marcusa
addikt
Szerintem igen is jól néz ki!
Ha most betöltök egy gta 4 videóra youtube-on, szerintem össze sem hasonlítható.
Nekem várós, és uplay-re 30€ alatt is megkapható:-)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Multiplatform címeknél nem fogod megtudni, hogy mi a next-gen, mert az egyes gépek képességeit butítják egymáshoz.
Egyébként meg Dying Light. Az eléggé sok érdekes és új technológiát dob be mindegyik platformon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
undercover
őstag
Azért a YT is ront egy kicsit a minőségen és ahogy olvastam külföldi beszámolókat a PC-s verzió szebb mint a Ps4-es. És a játék még mindig szebb mint a GTA V
Playstation 5 Pro// & // LG OLED evo C3 // & // Galaxy S23//
-
sTERNI
senior tag
Ha nem olvasom el a cikket, esküszöm azt hittem volna, hogy egy általam eddig nem ismert régi GTA-t látok..
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4 a játék vezérplatformja. A videók is abból jönnek.
A PC is így néz ki. Persze össze lehet vágni 3 percben a legszebb részeket, de ez a játék összesen hat platformra jön és nem fognak mindegyikhez külön tartalmat készíteni. Szóval a PS3 és az Xbox 360 képességei vezető szerepet játszanak a tartalomkreálásnál (textúrák és modellek részletessége).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Mate
nagyúr
Na jó ez mégis milyen platformon készült? Kegyetlen ronda.
Lassan jöhetne már pc gameplay.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AI-ban gyengébb GeForce RTX 5090D-t kap Kína
- EA Sports WRC '23
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM