Új hozzászólás Aktív témák

  • 3L1T3

    addikt

    Csak, hogy megértsétek a menetet. Inkább érdekesség, hátha érdekel valakit.

    PS5 esetében 130 megkeresett emberből:
    68 sikeresen elérhető kéri a konzolt
    22 sikeres elérhető de lemondja a konzolt (rendelését lemondhatná ő maga is . . . )
    a maradék 40 embert nem lehet elérni mindezt úgy, hogy az ügyintéző délelőtt és délután is próbálja hívni. Visszahívás nem történik az ügyfél részéről , ezt követően majd pénteken kap egy e-mailt, hogy kerestük és jelezzen már vissza, hogy mit szeretne. 40 emberből 2 ember reagál 72 óra alatt.

    Konklúzió!
    - Minden létező platformon folyamatosan jeleztük, hogy keressük a rendelőket egyeztetés miatt

    - Feleslegesen rendelkeznek sokan rendeléssel, mert nem követik nyomon és képtelenek maguktól lemondani azt, ezzel plusz munkát okoznak.

    - Egyesek próbálnak 20-30 rendelést leadni, hátha ezzel gyorsabb lesz a kiszolgálás (HÁT NEM)

    - Nem lehet elérni a megrendelőt. Vagy rossz adatot adott meg, vagy egyáltalán nem reagál semmilyen megkeresésre.

    Ezért lassú a feldolgozás, és ezért van az, hogy ha beérkezik kb 500 db gép akkor azt nem 1 nap alatt szórjuk ki, hanem 3-4.

    ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

Új hozzászólás Aktív témák