Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackooo84

    nagyúr

    válasz Dreimus #132346 üzenetére

    Már bocsánat, de az a fogyasztót nem kell érdekelje. Ő egy hibás terméket kapott, bőven a jótállási időn belül. Ilyenkor az eladóé a bizonyítási kényszer, hogy a hiba nem a gyártáskor keletkezett (egy sérülésmentes lemeznél ugyebár ez nehéz lesz :D )

    Találtam a KV ÁSZF.-jében egy mondatot:

    "Amennyiben a szoftver működésében probléma merül fel (bug, fagyás, telepítési problémák
    stb.), terméktámogatással kapcsolatban a Vásárló minden esetben a forgalmazó magyarországi
    kirendeltségéhez fordulhat."

    Ez az én értelmezésemben ilyen "mossuk kezeinket" hozzállás, ami jogsértő, és mivel a jogszabályban (5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.)
    leírtaktól nem térhetnek el, így semmisnek tekintendő. Ha hibás a termék, ott kell visszavenniük és foglalkozni vele, ahol vásárolva lett, pont.

    The Truth is out there...

Új hozzászólás Aktív témák