- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Dreimus #132346 üzenetére
Már bocsánat, de az a fogyasztót nem kell érdekelje. Ő egy hibás terméket kapott, bőven a jótállási időn belül. Ilyenkor az eladóé a bizonyítási kényszer, hogy a hiba nem a gyártáskor keletkezett (egy sérülésmentes lemeznél ugyebár ez nehéz lesz )
Találtam a KV ÁSZF.-jében egy mondatot:
"Amennyiben a szoftver működésében probléma merül fel (bug, fagyás, telepítési problémák
stb.), terméktámogatással kapcsolatban a Vásárló minden esetben a forgalmazó magyarországi
kirendeltségéhez fordulhat."Ez az én értelmezésemben ilyen "mossuk kezeinket" hozzállás, ami jogsértő, és mivel a jogszabályban (5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.)
leírtaktól nem térhetnek el, így semmisnek tekintendő. Ha hibás a termék, ott kell visszavenniük és foglalkozni vele, ahol vásárolva lett, pont.The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs