Új hozzászólás Aktív témák

  • Kendek

    MODERÁTOR

    Felesleges vitatkozni ezen, hogy kinek van igaza ebben a garanciális ingyen elszállíttatás kérdésében. Eleinte nem volt gond ezzel, de most már jó páran jelezték, hogy hiába is kérték a szervizt, nem voltak hajlandóak futárt küldeni a meghibásodott eszközért. Ezzel nem lehet mit tenni, max aki úgy érzi, hogy neki van igaza, ő bepanaszolhatja őket az illetékes hatóságnál, vagy tehet feljelentést.

    A legolcsóbban úgy lehet megoldani, ha a helyi Sony szervizbe viszitek be, akkor ők maguk közt elintézik a többit. Viszont ez némileg lassabb, megnő az átfutási idő.
    Ha gyorsba kell, akkor nektek kell feladnotok, ez viszont nem lesz ingyen. A javított vagy cserélt terméket már költségmentesen fogják visszaküldeni.

    <-ƘƘ->

Új hozzászólás Aktív témák