Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20844032
törölt tag
Kipróbáltam őket, sikítófrászt kaptam tőlük. A dolog ott kezdődik, hogy van ugye egy audioengine(middleware), amit az adott játék használ. Mondjuk fmod, vagy bármi. Az előállítja a hangeffektet 3d leképzését, a játékra(scene) vetítve a "valós" felépítményt figyelembe véve. Fázis/eq/chorus/stb baszkurációval. Azaz előállítja a térbeli hangot. Audioenginekről érdemtelenül kevésszer esik szü a grafenginek mellett, pedig ez a téma is megér egy misét. Szóval adott a térben leképzett hangunk, majd jön a VSS, és leképzi a térben újra a térben leképzett hangot, és elkezdi a audioengine által belőtt fázisokat szétbaszkurálni.
Erre vajon mi szükség van? Ha szükség van, miért nem paraméterezi fel eleve így a készítő a middlewaret? Sőt. Miért nem építi eleve bele a VSS-t? DSP-DSP, mindegy lenne.
Hát azért mert nincs rá szükség. El lehet vele szórakozni, de jó ebből nem lesz sosem. Engem zavar, sőt, kimondottan idegesít játék közben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest