Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20844032

    törölt tag

    válasz Madwe #28184 üzenetére

    Kipróbáltam őket, sikítófrászt kaptam tőlük. A dolog ott kezdődik, hogy van ugye egy audioengine(middleware), amit az adott játék használ. Mondjuk fmod, vagy bármi. Az előállítja a hangeffektet 3d leképzését, a játékra(scene) vetítve a "valós" felépítményt figyelembe véve. Fázis/eq/chorus/stb baszkurációval. Azaz előállítja a térbeli hangot. Audioenginekről érdemtelenül kevésszer esik szü a grafenginek mellett, pedig ez a téma is megér egy misét. Szóval adott a térben leképzett hangunk, majd jön a VSS, és leképzi a térben újra a térben leképzett hangot, és elkezdi a audioengine által belőtt fázisokat szétbaszkurálni.
    Erre vajon mi szükség van? Ha szükség van, miért nem paraméterezi fel eleve így a készítő a middlewaret? Sőt. Miért nem építi eleve bele a VSS-t? DSP-DSP, mindegy lenne.
    Hát azért mert nincs rá szükség. El lehet vele szórakozni, de jó ebből nem lesz sosem. Engem zavar, sőt, kimondottan idegesít játék közben.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés