Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    Nem mai játék, már többen is írtak róla, de nekem most került sorra a 2017-es Prey. Régóta megvolt már, csak valamiért mindig más kapott priorírást, amikor új játéknak álltam volna neki, de most az FF XII végeztével valami nagyon másra vágytam, így hát kapott egy esélyt a játék. És egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt választottam a polcomról, sőt. Ez a játék szerintem zseniális, pár bosszantó megoldást nem számítva.

    A demót még megjelenésekor próbáltam, tetszett is, de nagyon gyatra volt a játék teljesítménye PS4-en, emiatt akkor le is mondtam róla, majd jóval később, amikor már több patch is érkezett, megvettem, hogy majd egyszer jó lesz. Jelenlegi állapotában teljesen vállalhatóan fut (Pro-n), a kezdeti input lag problémát is megoldották, legalábbis sokkal jobb, mint a demóban volt, szóval ha valaki az alapján ítélné meg a játék mostani teljesítményét, az rosszul teszi.

    Ránézésre ez egy fps játék, kezünkben pisztollyal vagy shotgunnal, kép alján életerőcsíkkal, azonban ez csak a jéghely csúcsa, ha Doom módjára nekimegyünk egy ellenfélnek, valószínűleg game over lesz a vége, legalábbis a játék első felében. Szinte mindenki erősebb, gyorsabb nálunk, ha nem használjuk ki a pályák és a képességeink adta lehetőségeket, nem húzzuk sokáig. Normál nehézségen játszom (van alatta easy és story mód is), nekem ez így pont jó kihívás, de lehet még feljebb tornászni, ha valakinek túl könnyű lenne.

    A pályadizájn és a hangulat ami számorma elsőrangú ebben a játékban. A-ből B-be szinte mindig van legalább 2-3 fajta út, attól függően, hogy mit veszünk észre, hogyan fejlesztettük a karakterünket. Pl. van egy lezárt szoba, feltörhetjük a kódot, megkereshetjük a kódot, esetleg bemászhatunk a szellőzőn keresztül, vagy egy npc-t követve belopódzhatunk, amikor ő átmegy az ajtón. Ez az a fajta szabadság, amit nagyon-nagyon tudok élvezni egy játékban. Vagy pl. a játék elején, amikor még alig van fegyver opció, szinte az összes ellenfelet úgy győztem le, hogy egy automata agyú hatóterébe csalogattam.

    Ami számomra viszont a legnagyobb negatívum, az a visszatérő ellenfelek. A játék második felében gyakran kell a már bejárt pályákon keresztül menni és sajnos ilyenkor ott újra találkozhatunk ellenfelekkel, így a gyorsan elmegyek valahova helyett felesleges idő és erőforrás húzó rész következik. Kár ezért, nem ad semmit hozzá a különben remek hangulathoz és élményhez.

    A Slime draws near! Command?

Új hozzászólás Aktív témák