-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz viperabácsi #67647 üzenetére
VW EOS-ból is lehet hasonlót alkotni.
-
Siófok-Szeged torony iránt. 3x volt igen durva jégeső. Persze akkor miután a kocsit lemostam
Volt olyan mazsola aki szimplán átment a szembejövő sávba a zuhé közepén. Agyrém hogy milyen vezetésre alkalmatlan emberek kaphatnak jogosítványt és volánthttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zetecR
addikt
válasz bitpork #67595 üzenetére
viszont egy barátomnak a 95-96 táján volt egy Daimler Double Six-e.
Az nem volt egy aerodinamikai csoda mégis olyan csendes volt, hogy az valami behugyozás...
Ha álló helyzetben dudáltál egyet, olyan volt, mintha a lakásban, zárt ajtó-ablak mellett szólalt volna meg a duda. Gyorsításkor is csak a 12 henger morajlását hallottad, normál krúzolásánl konkrétan semmit.
Tehát "izomból" is meg lehet oldani, csak a hogyan a kérdés.
Viszont találtam egy jó kis terméket, 3M Add On Door Seal, gyakorlatilag az, amit molnarpeter kolléga is linkelt.
Kipróbálom. -
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #67649 üzenetére
Simán jó ez a 7 l is én összetenném a kezem érte
simán csal a BC- az elmúlt 1 hétben folyamtosan hozom ki a 7.6-8.0 L es átlagokat BC szerint aztán most járok Fél tank és 2/4-ed között és csak 550 Km-ert mentem el| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Cheesy
őstag
válasz zetecR #67660 üzenetére
Azon gondolkodtam, hogy az egyébként törés nélküli műanyag elemeket egy 1,5cm-es egyenes gumiperem elérése miatt cserélni... valahogy nem logikus.
Mi lenne, ha ezt az elért gumiperemet szépen levágnám és egy "h" (kis H ) keresztmetszetű gumiprofilt alkalmaznék úgy, hogy a "h" befogadó két szára közé flexibilis ragasztással rögzíteném az így keletkezett új peremét a takaróelemnek és a "h" szárát pedig bevezetném a szélvédő alsó profiljába ugyanúgy mint eddig.
Kb:
infowww.vakbelmutet.hu
-
Z0mbi
senior tag
Haj
Az uj csaladtagnak (A4 b8 2.0tfsi) egyik legfeltettebb reszerol lenne kerdes:
a 7 sebesseges s-tronic. Valaki esetleg itthon vitte mar be cserere? vagy magatok csinaltatok? A neten kering jopar video hogy mit gyarts hozza ha magad csinalod es nem akarsz ott allni 2 orat.
Milyen olajat vettetek hozza. (konkretan mindegy mennyi csak jo legyen)A valtorol amugy: azelott vezettem jopar automatat. soha nem gondoltam hogy az egyik legnagyobb oromet pont ez fogja hozni. az stronic. valami bitang jo ugy megy a gep mint egy kombajn. csak huz. es ennyi
es mindezt eleg kulturaltan. Viszont az autoban 123k van es probalom kideriteni volt e mar masodik olaj csere (mert 60k t irnak)
Vajon az auto szol ha itt az ido vagy ez az altalanos szerviz figyelmeztetesben benne van?Tegnap a fuzetet lapozgattam,. amit nem varok az a 180 nal vezermulanc csere na azt tuti nem en fogom csinalni az erdi leejto leallosavjaban felora alatt mint egy barkaszban de az meg 50000 csodas km
-
7600 GS
addikt
Nekünk azt mondták a Volvo szervizben, hogy nem kell az automata váltóban olajat cserélni, örök életű ( '00 V70 T5). Na azóta egyszer már gallyra is ment a dolog, és hoztak be nekünk egyet Svédországból, bontottan, alig 50 ezret futva. Azóta természetesen ezt a dumát nem kajáljuk be, hamarosan visszük is egy olajcserére+kitakarítják a váltót. Már egyébként ez az Aisin-féle automata is szépen vált, el nem tudom képzelni azt a 7 sebességes S-tronic csodát.
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
válasz 7600 GS #67680 üzenetére
nem tom a volvoban hogy van de az oodiban ott 2 kulon kor van. az egyik a fogaskerekek (ezt az audi szerint sem kell cserelni) es egy az osszes tobbi tortenetnek (kiveve a kuplunkog mivel az tovabbra is szaraz).
na ez utobbi 60000 kent cserelendo es ahogy nezem eleg fontos is ennek a csereje valamint az eloir olaj hasznalata (plusz ugye az ehez tartozo olajszuro csereje) -
tomcsi23
veterán
válasz KaiotEch #67679 üzenetére
Pontosan mire is irányul a kérdés?
Valami átlagot néz és az alapján kalkulálja ki, hogy ha azzal a tempón mennél, mennyire futja a nyálból. A nyál is variál valamit, mert tankolás után még beáll az úszó is rendesen.Zombi: Nem biztos, hogy meg kéne várni a 180-at. Vagy volt már cserélve?
Amúgy láncos a motor
Szerintem cseréld le a váltóolajat is, gyárira.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #67685 üzenetére
Lehet összekuszáltam nektek kicsit. A kérdés az lett volna, hogy a board comp-ba van 1-es és 2-es vezető. Ezeket mi alapján számolgatja? Hogy 1-es driver átl. fogy., ugyan ez 2-eskével. Mi alapján veszi, hogy ki az 1-es és ki a 2-es? Én nem váltogatom.
Mennnnyiiii egy tempomat szerelés?! 13 a kar, nem tud vki ilyen kormányelektronikát és alsó burkolatot?
-
tomcsi23
veterán
válasz KaiotEch #67686 üzenetére
1. a "napi menet", azaz 2 órán belüli leállással egy utazásnak veszi és arra írja ki a dolgokat, a másik pedig egy hosszabb menet, leállásokkal együtt. Utóbbi is nullázódik, általában 10e km, vagy 100 ó menetidő után.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
Taat: a szélvédőmosó tartályba miért szoktál ion cserélt vizet tölteni?
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
Van egy gyári tempomat karom érdekelne , hogy kapható -e hozzá vezeték amivel be lehet kötni.
A4 B5 1996 ABC motorkód 2.6 quattro
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
freaghill
őstag
Így 10.000 előtt 1300 km-rel kicsit csipegette az olajat. Min és max között volt félúton, ma megnéztem és lement minimumra. Total Quartz 5w40.
Mondjuk mostanában adtam is a szájára. -
tomcsi23
veterán
-
Láncos motornál béleírják a csereperiódust?
Váltóolajnál: ne játssz vele otthon, mert könnyen rámehet. És ne hidd el akármit is derítesz ki: cseréltesd le! Baja nem lesz csak a pénztárcádnak, de a kocsinak csak jót tesz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
freaghill
őstag
-
FET-MEN
veterán
Jelentem a Cool Blue Intense , egyáltalán NEM kékes. Inkább hófehér. Sokkal fehérebb mint a sima halogén, de lesz kép is.
Iphone 7