-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
Asszndta az író ember, hogy 400 e futott kilóméterig nincs gond, utána csörögni kezdenek a láncok, oszt annak a cseréje zsebbenyúlós játék.... 2007-8 ig még nem volt benn részecskeszűrős tetvedék DFP vagy miaszösz, és erre a motorkocsira, büntetlenül rája lehet írni plusz 50 pónit. Ha ültél már erős kocsikba, akkor hasonló lesz ezis.
Én eddig "csak" Mathyas 228 lovas passatját láttam menni, az sem szarral gurigázik...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Kiskokó
veterán
Jaaajj
Vezettél te már automatát ?A multitronic az audi fokozatmentes váltója amiben nem érezni a váltásokat és cirka a DSG után a leggyorsabb váltó ha nem megegyező gyors...
"nem éteni miről beszélni"Amúgy jó váltó csak az összes közül a legdrágább a javítása!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
A műsz@rfal tényleg kicsit bazári de az egyéb anyaghasználat szerintem jó. A BO hifi nekem is kőne, de azért a gyári alap nyóc csipogós is elfogadhatóan szól. Ha teheted nézd meg ugyanezt a motort egy A6ban, mert sokkal komfortosabb és nagyobb belül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
Ha rám hallgatsz. Manuális, plusz egy író ember birizgálja meg a pónikat... Be fogsz csokizni, úgy elindul.
Freaghill: Kilkenny bordó lett végül, de ilyet még nem ittam, egyenlőre tetszik.
Coca: szereltess be a talira teis egy BO handrendszert, kivi vagyok hogy hogy szól..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Kiskokó
veterán
A B&O hifi nem éri meg az árát (persze ezt te már nem fizeted meg annyira mint aki újonan vette a kocsit
De hiddel a BOSE hifi bőven elég.
Én a 2.0 TDI -t ha audi ha BMW olyan távlatokban messziről elkerül, hogy csak na. Ráadásul még a hangjuk is gusztustalan szerintem.
Külsőre mindkettőből van szép belsőre az audi jobban adja.
Viszont a 2.0 TFSI- és a Dizelt összehasonlitani kb értelmetlen.
Keress A4-ből 3.0 TDI-t erőben is bika és annyit se eszik mint a 2.0 TFSI| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hát figyelj szerintem a BMW 2.0 TDI -re is lehet költeni annyit amit a 3.0tdi-re
Főleg ha már viszonylag fiatal autóban gondolkozol. Azokban modernebb is a 3.0 ami már 245Le. és sokkal jobban fogyaszt!
Amig a zenyém városban 10et simán megeszi (2006-os) addig ezek a 2012-13-asok már városban is simán eljár 8-9-el pályán meg nevetséges 6-7 liter egy 245Le- szörnytől.De hát persze minden tönkre mehet.
De pl a Tiptronic fikarcnyit se rosszabb mint az S-tronic.. sőt.. a Tiptronic (főleg a régebbiek) az egyik legtartósabb és ahhoz képest hogy automata a legolcsóbban javítható váltó fajta.
Arról nem is beszélve, hogy milyen preciz... Automata váltót csak a németek tudnak csinálni...
Bár a mi Hyundai H1-ünk (amiből 1000ből 1 darab is csoda hogy automata de ami nekünk van az)
Precízebb a váltó benne mint egy 10 millió ft-os vadi új chevrolet - vagy toyotaban...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
net84
őstag
20k a takarítás + 2k a centírozás + ÁFA mindezekre.
Ha valami máshoz is hozzá kell nyúlni, akkor emelkedik az ár.
Amikor odavittem, úgy egyeztünk meg, hogy tisztítás lesz alapból, centírozás mérés után, ha kell. Ha más gond nincs, akkor ez ennyi lesz és mehet is a móka.
Rákérdeztem a komplett középrész cserére. Csak a középrész ~75k + a csere és tisztítás ~20k.Read only...
-
Kiskokó
veterán
Kérdezd meg a motorkódot.
pont 2010 ben volt egy (és egyetlen) magyarországon gyártott 3.0 TDI blokk és mind gyári öntés hibás és 100-150 ezer KM körül mindegyik szétreped aztán pápá motor.
talán a 4 Betűből álló motor az talan betűve A kezdődik.
de asszem 2010ben csak egy 4 betüs volt a másik 3 betüs maradt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
töky76
tag
Szia, apámnak 3.0tdi a6-osa van 172.000 km-el, ő az első tulaj,eddig semmi baja nem volt, leszámítva ,hogy az utóbbi napokban magától befékez és esp hibát ír ki, de ez érzékelő hiba lesz elvileg.
Használtan nem mernék dízelt venni, gondold meg, vagy nagyon alaposan vizsgáltasd át. -
Egy ótó előéletét soha nem fogod ismerni, csak ha magad vezetted. Mivel használati tárgyról van szó, használódik, romlik. Ha nem tudsz vagy akarsz költeni rá, akkor nem kell megvenni.
Én belevágtam a 3.0 tdi-be, automatával. Ahogy anno a 2.5 tdi -be is. Azt sem bántam, ezt sem bánom.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ha működik a navid, akkor nem kell DVD. Ha a kesztyűtartódat rendesen felfotózod, és látható benne egy olyan egység amin van két sd kártya slot, akkor meg végkép nem kell: jellemzően sd-ről is fut. Amire viszont készülj lélekben , hogy 2010 után már aktiválni kell még a térkép frissítést is a 3g-n! Tehát nem olyan hogy csak kimásolod oszt gyí.
Ez a kulcsra hasonlító dolog lyukkal a közepin mi ? Nekem nincs és nem is volt ilyenem
Kupak. Már ha erre gondolsz.
Ha találsz PDF-ben valamit, akkor tedd össze a kezed, én amióta audi van a háznál nem voltam képes levadászni számomra érthető nyelven Egyszer egy C5 Allroad lengyelt találtam)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
Én is nézegettem e60-t de feladtam és megmaradtam az audinál. Nekem valahogy sokkal ... jobban eltalálták az ízlésemet. Már a c5 allroad is letisztult, kézreálló és kortalan volt. Most meg nem győzöm takaríttatni a kárpitot mert ahányszor béleülök a langyos vizelet megindul a lábam szárán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Mindent meg lehet csinálni, csak több idő mint az ilyen videókon.
Tavaly októberben nekem hátsó munkahengereket kellett cserélnem, meg légteleníteni a rendszert utána.
Mindezt a parkolóban a ház előtt, nagyon jó lett minden szép és frankó, csak nem 20 perc volt mint egy ilyen videóbanRenault power
-
rob210
nagyúr
Ha egy kicsit keresgélsz szerintem a neten megtalálod "olcsón".
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Az szopó! A 2010 utánikat aktiválni kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
7600 GS
addikt
Nekünk azt mondták a Volvo szervizben, hogy nem kell az automata váltóban olajat cserélni, örök életű ( '00 V70 T5). Na azóta egyszer már gallyra is ment a dolog, és hoztak be nekünk egyet Svédországból, bontottan, alig 50 ezret futva. Azóta természetesen ezt a dumát nem kajáljuk be, hamarosan visszük is egy olajcserére+kitakarítják a váltót. Már egyébként ez az Aisin-féle automata is szépen vált, el nem tudom képzelni azt a 7 sebességes S-tronic csodát.
[ Szerkesztve ]
-
Láncos motornál béleírják a csereperiódust?
Váltóolajnál: ne játssz vele otthon, mert könnyen rámehet. És ne hidd el akármit is derítesz ki: cseréltesd le! Baja nem lesz csak a pénztárcádnak, de a kocsinak csak jót tesz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Hol 32 ojró egy liter olaj?! Még németben is 20volt a max amit a kúton láttam, bár nem néztem h vw kompatibilis-e. Jó mondjuk Dániában tudi iszonyat drága Néztem ott xenon izzot. Hát cserével együtt 170 ojró volt egy darab.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...