-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Bazdki mai égéstérben ~50percet pofáztak a porszívókról. Következő téma mi lesz a szülés utáni depresszió vagy süteményrecepteket fognak csereberélni egymással? Egy kis hüvelygombázás esetleg? A totalcar már árnyéka sincs régi önmagának. Hogy egy alapvetően autós műsorban a porszívó legyen a fő téma... LOL.
-
freaghill
őstag
Mennyi km után írja ki a Golf, hogy olajat kéne cserélni? 10-15k km?
-
Jelentem a TMC jel kiviláglott a navin, és holnap a Sóstói túrán kiderül hogy ez csak egy esztétikailag mutat jól, vagy van is valami értelme.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
Időt is lehet állítani akár 6 hónapot is, max. nem azt fogja írni, hogy oil, hanem insp 1.
Egy vcds-el bármilyen értéket be lehet állítani, 6 hónap, 1 év, 2 év, csak ha legközelebb kinullázod az óracsoport gombjaival, akkor visszaállít mindent 15 000km vagy 1 évre.
Ha valami saját beállítást szeretnél, akkor utána csak diaggal lehet nullázni, különben ugrottak a beállítások. Ez érvényes a kitolt intervallumra is, akinek az van és dob egy resetet az óracsoport gomjaival, az mindent fix 15 000-1 év-2 évre állít vissza(oil, insp1, insp2).[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #67463 üzenetére
Pont olyat tapasztaltam, mintha rálöttyintettem volna egy kis etanolt és arányaiban többet is evett.
Igaz, menni ment rendesen. Egy időben azzal jártam, több helyről is jónak mondták, szóval nem volt az rossz, csak néha éreztem, hogy olyan "etanolos".TaaT: ja, akkor nálad 2 év, 30e km van?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem nullázza, csak ha cseréled az óracsoportot.
2 év alatt ilyen sokat mész? Nem fog így sokáig tartani az a motor. El fognak rohadni hengerfalak, belülről.
tomcsi23 Ilyen komoly futásteljesítménnyel a 15 000-es periódus is egy örökkévalóság.
mod: 2 év és 8000km is beállítható.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
-
viperabácsi
addikt
Az audim (a4 b5 2.6 quattro műszeregységen nagy kijelzős) kiírta , hogy ins 1 műszergombjaival nullázható?
KB annyit használom a gépet mint TaaT.[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
válasz viperabácsi #67478 üzenetére
Attól még illenék megszervizelni
1.Switch ignition off
2.Press and hold the odometer trip reset button (next to the speedometer)
3.With the button still pressed, turn ignition on (do not start engine)
4.You will see "SERVICE OIL" appear on the display.
5.Pull and hold clock knob out until you see "-----", that clears the OIL.
6.Then turn the button to the odometer trip reset (counter-clockwise) for about 5 seconds until you see "INSPEC"
7.And repeat step 5 and that should reset the "INSPEC" light.The display will then return to normal mode - all done!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
viperabácsi
addikt
válasz bitpork #67479 üzenetére
Kb 3000 km van a mobil 1 olajban.Azt csak nem kéne még cserélni
1.Switch ignition off
2.Press and hold the odometer trip reset button (next to the speedometer)
3.With the button still pressed, turn ignition on (do not start engine)
4.You will see "SERVICE OIL" appear on the display.
5.Pull and hold clock knob out until you see "-----", that clears the OIL.
6.Then turn the button to the odometer trip reset (counter-clockwise) for about 5 seconds until you see "INSPEC"
7.And repeat step 5 and that should reset the "INSPEC" light.Ezt kérhetném magyarul melyik melyik gomb?
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
rob210
nagyúr
válasz viperabácsi #67481 üzenetére
Azért akár 3000 akár nem az idő is sokat számít.
Főleg ha keveset van használva a kocsi, és még rövideket is mész vele, hamar megfárad a legszuperebb olaj is.Renault power
-
freaghill
őstag
válasz viperabácsi #67483 üzenetére
Gondolom nálad is így lehet.
-
kecske65
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a hűtővíz leengedése után kötelező-e légteleníteni, vagy megteszi saját magától?
2.0 Pd Tdi. Az Elsa írja ugyan, hogy kell de spec nincs otthon légtelenítőm ezért kérdezem.
-
rob210
nagyúr
válasz kecske65 #67485 üzenetére
Hát a modernebb kocsik már maguktól légtelenednek, de szelep is szokott lenni a vízkörön valahol.
A tiéden nem tudom pont, hogy hol van, de nekem pl. a termosztátház után van a légtelenítő csavar.
Meg a radiátor tetején.
Valahol ezeken a helyeken keresd te is, vagy járasd ki belőle a levegőt feltöltés után.Renault power
-
zetecR
addikt
Halihó,
kerítettem egy új szervószivattyút.
A kérdés az lenne, hogy azt az folyadékot, amit most leengedek visszatölthetem-e, vagy ne legyek kicsinyes és töltsem fel vadi újjal?Ja, és A4B5-nél lehet a műszerfal fényerejét szabályozni? Vagy felszereltség függő a dolog?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zetecR #67487 üzenetére
Mintha azt írtad volna, hogy a folyadék miatt ment el a szivattyú. Akkor most a másikat is ki akarod nyírni, vagy valahol hibás a történet? G004000M2 olaj való bele, mert a régi ásványit már nem lehet kapni. Ehhez a teljes töltetet cserélni kell, nem szabad keverni a régivel, mert habosodik tőle.
Felszereltség függő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #67491 üzenetére
7,5 deci.
zetecR Cseréld le, ha már meg van bontva, kapjon friss olajat. Gondolom amit fél éve beletöltött, már nem olyan szép átlátszó zöld.
A hosszbordás szíjat is cseréld le, a feszítője amíg nem ad hangot, addig jó.A continetal katalógist nézegeted, és milyen vezérmű szíjad van? Mert ha nem contitech, akkor hiába nézed a continetal katalógust.
[ Szerkesztve ]
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #67489 üzenetére
Úgy néz ki a dolog, hogy a hidraulika cső cseréje után feltöltötte a "szerelő" váltóolajjal, majd egy pár nap után (mivel nem szűnt meg a zúgás) megbontotta, kinyomatta a váltóolajat és feltöltötte rendes, bele való szervó olajjal.
Ez kb fél éve volt; azért kérdezem, hogy vissza lehet-e tölteni, vagy ne ezen a 4 rugón dőljön meg a történet?De ha már kérdezek és vonalban vagy:
elégé repedezett a hosszbordásszíj, azt is kicserélném. A feszítőjét is érdemes cserélni? Vagy annak az állapota egzakt módon ellenőrizhető?Sőt még egy. egy Continental vezérműszíj katalógus szerint az AHL motornál a vezérlést 90e km után kell ellenőrizni, majd 30e-ként rákukkantani. Tényleg?
-
zetecR
addikt
válasz tomcsi23 #67491 üzenetére
A sztori a következő:
volt egy C-Maxom, amit eladtam.
A haverom, aki szerelget, javítgat főleg VAG és Volvo autókat lecsapott a helyzetre, hogy van ez az A4B5-e (mellette egy Mondeo is, szintén hitellel, ami egyrészt TDCi (nem akartam), másrészt olyan hitellel, amit kb élete végéig fizethet kb. 40e-rel havonta), amin van kb 20 hónap hitel, havi 28e, nem akarom-e átvenni, az autó tip-top, magának csinálta, ha letelt a hitel, enyém a verda.
Amíg fizetem a részleteket anyag árban bármit megjavít rajta.
Mondtam OK, városban eltologatni jó lesz ez is.
Persze az első olaj és gyertyacseréért kb 2 hónapot könyörögtem, aztán elvittem szerelőhöz, mert valami mindig közbe jött...
Aztán elkezdett csöpögni az ominózus hidraulikacső, (és persze nem tanultam az olajcserés hercehurcából), akkorra cserélte ki, mire kb 1l olajat utántöltöttem. Aztán kellett a rossz feltöltés után még 1l, és most megint kellene 1l. + a szivattyú.
Lassan ott járok, hogy ennyit komplett nem ér az autó.Szívesen költenék rá, ha tudnám, hogy marad hosszabb távon, de még magam sem tudom, hogy mi lesz a sorsa.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67492 üzenetére
Hasonló mennyiségre tippeltem.
Amúgy mennyi időnként kell ezt cserélni, ha kell egyáltalán?zetecR: vezérműszíj - motortól függő ugyan, hogy mikor, de az ellenőrzéshez rendesen szét kéne szedni, annyi erővel meg már ki is cseréli az ember. Ott viszont ajánlott feszítőt is cserélni, szeret taknyosodni. Azt még írják, hogy - feltételekkel ugyan, de - 180-ig mehet. Bár a feszítőt még talán ekkor sem írják cserére.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #67495 üzenetére
Illik 10 évente legalább 1x, ezzel el lehet kerülni a szivattyú halálát.
A vezérmúszíj ellenőrzéséhez le kell venni a szíjat. Ha már lent van és ki kell fizetni a munkát, akkor érdemes cserélni a tartozékaival együtt... 120 000km-nél nem mennék többet egy szíjjal. Annyi elég a görgőnek és a vízpumpának is.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67496 üzenetére
Na akkor majd köv. olajcserénél azt is megejtjük.
A magam részéről nem ellenőriztettem, ki lett cserélve minden (bár ezt tudod) - még időben, 110e km . Hosszbordásnál nem volt semmi vészes, többen is azt jelezték vissza, hogy ott csak a szíjat kell, ha nincs egyéb gond.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #67499 üzenetére
Ha nincs rajta légtelenítő csavar, akkor kinyomja a levegőt a kiegyenlítő tartályba. Fel kell tölteni max.-ig, megvárni míg kinyit a thermostat és ismét feltölteni a max.-ig.
Fűtést felcsavarni maximumra, hogy abban se maradjon levegő. Lehet menni is vele, akkor hamarabb nyit a thermostat, értelemszerűen ilyenkor zárni kell a kiegyenlítő tartály sapkáját. Majd ha bemelegedett, óvatosan nyitni, mert nyomás alatt lesz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hálózati / IP kamera
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tippmix
- Sorozatok
- PlayStation 5
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000