-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem3sys
tag
válasz homeless09 #68778 üzenetére
Felejtsd el azt a motort.
Sokkal inkább egy 1.8T
A csigától ne félj, fillérekért kapni hozzáSeat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68800 üzenetére
2.3-ast akkor kilőhetjük, abból nincs 1 misiért épkézláb.
Puritánnak mindegyik puritán ebben az árban, szóval vagy az összeg nem stimmel , vagy a vw csoport.
Ennyiből igazából egy A3 1.8 20V szívó motorsat vennék, ha csomagtartó is kell akkor octavia ugyan ezzel a motorral, vagy toledo( a golfot te zártad ki), ezek 125 lóerősek, szóval 100 fölött vagyunk, de még nem értük el a kellemes autókázás és turbóhalál közötti őrlődést.
-
csiben1
tag
Audi A4, 98-as, 1.8 benzin, ADR motorkódú autóban milyen időközönként kell gyertyákat cserélni? Most van benne kb 45 ezer Km és 2.5 év.
You can walk straight through hell with a smile
-
ßrainiac
addikt
PURITAN!!4 XD
En unalmasan tokeletesnek neveznem (kis tulzassal, nyilvan).
A G4-re harapok, biztos nem jo tulajdonsagom, de fiatalabb koromban el sem hittem, hogy egyszer lesz ilyenem es most hogy van, baromira meg vagyok vele elegedve.
1.8T-t en is ajanlom, btw, ha a Passat esetleg nem tul puritan, akkor abban xD
-
VR6-Fan
veterán
válasz homeless09 #68807 üzenetére
épp kézlább 1,8-t milláért vagy akatta leginkább 6k2-es ibiza cupra-ból (bocsánat, sportból is ) fogsz kapni.
golf4 leonok, a3-ak mind trágyalék annyiért, esetleg valami nagyon öreg A3-at kifoghatsz de a szépek ott is inkább milla felett.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiben1 #68805 üzenetére
A benzinszűrőt ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve akkor cseréld, elvileg 60 000km a szűrőre, a vezérlésre szintén ezt tudom mondani. 90 000km után 30 000-ként ír ellenőrzést, de ehhez le kell venni a szíjat, ha meg már lent van érdemes cserélni, max. 120 000-et hagynám a szíjat.
Brainiac Én unalmasan tökéletesnek nevezném ennyire hogy lehet valaki
elvakultszerelmes? Asszony nem féltékeny? Vagy ezek a mellékhatásai az állandó vw fikázásnak a közvetlen környezetedben, fenn kell tartani az egyensúlyt?VR6-Fan 1.8 szívó szerintem lesz ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #68777 üzenetére
Hm, hát abban igazad van, bizonyos extrákhoz meg kényelemhez és minőséghez a prémium kategóriából kell választani. Viszont most hogy pl. a skodánál maradjunk - ha már annak kapcsán jött föl a téma - új octáviából a legmagasabb, elegance felszereltségnél ugyanúgy választható a legalapabb, 105 lovas 1.2 tsi ... és minden extra elérhető hozzá. (Ok, L&K már csak a két csúcs motorral van az tény.)
De megnéztem audit is, A6-ost pl ... én nem látok semmit, ami kényelmi extrában a legalapabb 136 lovas 2.0 tdi-ben ne lenne benne (és lássuk be ekkora motor minimum kell egy A6-os bódéba, hogy meg tudjon mozdulni, szóval nem mondanám túlmotorizáltnak), vagy ne lenne ugyanúgy rendelhető hozzá. Inkább csak az van szerintem, akinek van pénze ilyeneket venni újonnan, az úgy van vele, ha már audi akkor menjen is ...vagy ha már extrára telik, akkor azért motorból is legyen benne jobb, mint az alap. Mert "ciki" ha nem megy.
Én se tudom mondjuk miért függ össze, hogy az ember szereti a kényelmet meg a prémium minőséget azzal, hogy az átlag forgalomba fölöslegesen túlmotorizált legyen valami, de ha megnézed az emberek jó része így gondolkozik, mert egy prémium verda mindig státusz szimbólum is lesz, ott a motorral is villantani kell, és megrendelik bele még akkor is, ha tök fölösleges, meg úgyse használja ki soha. Azért nincsenek alap motoros szétextrázott darabok ... Kevesen gondolkoznak úgy mint te.[ Szerkesztve ]
-
S.Y.S.
aktív tag
válasz homeless09 #68807 üzenetére
Milla körül normális állapotú 1,8T-t szinte lehetetlen kifogni, mondom ezt úgy, hogy 5hónapos keresési tortúrán vagyok túl. Volt olyan másfeles, aminél azonnal hátraarc volt, pedig nem vagyok autószerelő.
A legszebb, egy kitűnő állapotú 1,8T ami látszólag egyben volt, ment mint a barom, tetszett. Egy szerviz látogatást beiktattunk, olyan 400k-t kellett volna rákölteni, mert műszakin nem ment volna át + a motorban volt pár kritikus alkatrész, ami időzített bombaként szerepelt... -
Mágus2
Közösségépítő
A skodákat még picit nézd át.
Classic-social edition
Ambiente
Elegance
Business
Exclusive- lényegében válogatott business.
L&K-full extraEzzel meg is válaszoltam a motorral kapcsolatos kérdést. Engem nem érdekel a mo.-on forgalmazott skoda, itt ez van és ez csak a sima, combi-t nem néztem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #68814 üzenetére
Az új octáviát még pici nézd át (www.skoda.hu ) - a többi skoda modellt (és a régebbieket) most nem néztem, de nem is azokról írtam.
active
ambition
elegancel&k
rsEdit:
Engem nem érdekel a mo.-on forgalmazott skoda, itt ez van.
Jó, hát jó na ... erre nincs válaszom
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #68809 üzenetére
Mar nem vagyok elvakult, ezelott nehany evvel az voltam. Imadtam mindent, ami VW csoport. Manapsag pl semennyire nem tetszik egy A3 belso (akar G4-gyel szemben). Foleg a szurke muanyag kinezetuek, amik egyenesen ugyanolyanok, mint barmely nem preferalt markae.
G5 sem tetszik pl, az konkretan Polot idez nekem, amik az A3-hoz hasonloan gagyi erzetuek (nem a bezs meg bor meg full extra belsokrol beszelek, ofc).
Ezt szerintem barki bevallhatja, hogy az A3 belso elmaradt abszolut az Audi szinvonaltol, kinezetre meg G3-at idez. Nem vagyok Golf fanboy egyebkent, a nagyobb autokat szerettem mkndig is, de van egy feelinge (ahogyan pl. a 6k2 sport Ibizanak is volt), valamint megkockaztatom, hogy sokkal tobben csicsaznak ki Golfot, mint A3-mat.
De hogy valamiben egyet is ertsunk, egy A6-ossal kapcsolatban biztos nem vesznenk ossze
S.Y.S: en 1.3-ra alkudtam le enyemet tavaly, 127e km-rel, sehol nem volt torve, minden gyari, Recarok meg szinte ki sincsenek kopva, nem hogy szakadva, a valto krahacsol vmit, de tobb, mint egy eve csinalja uresben es eddig nem romlott el. Az autonak olyan bajai voltak mindossze, hogy alig mentek vele, emiatt be voltak ragadva az ablakok picit, meg a zarakat nem nyitotta a kulcs mig meg nem hekkeltuk kicsit jo vetel volt, igaz, hogy draga, de ez auto marad meg sokaig. (Hulye is vagyok, hogy az eladasan gondolkoztam par napja )
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #68822 üzenetére
Gyenge ebbe a bódéba. Szeretem a motorját, de tű a szénakazalban egy nem széttalpalt darab. Az octaviaba elég az a 81kw, de a passat nehezebb, érzetre is lomhább.
Passatból b5.5-öt vennék 96kw PD motorral.
FET-MEN Meg kell keresnem tomcsi23 szavait...valami olyasmi volt, hogy:
gyenge szar 0 tartalékkal. Félretéve a viccet, nem rosszabb, mint a G4 1.8T-je.joamilestoné mindennapi használatra? Nem vak ez a ló, bátor.
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
Mk1 oktáv 1.8T motorja jó?
Iphone 7
-
VR6-Fan
veterán
válasz S.Y.S. #68812 üzenetére
egyedül a a 6k2 ibizákat lehet kifogni... haveromnak is ott lesz a cupra R-je eladó lesz vett egy utolsó 200-as tepsi kvotrot, 2,2 sor 5, "S4-esítve"+MTM (264/360, lesz hova basztatni a golfot)
azért golf méretű bodéba lévő 1,8T-re azt mondtani hogy jól megy, főleg a 150-esre, maradjunk annyiba hogy a dinamikus közlekedésre elég az a kocsi
esetleg az a hiba listát feldobhatnád ide, kiváncsi lennék.Mágus2:igen szívót talán többet fog találni épp kéz lábat
g4-ből volt 180-as is, okádiából is?FET-MEN:kevésbé kényes a motor irányítása mint az újabbaknak.
viszont ilyen korba kartergáz vákum csövek szarok, turboházak/leőmlők el vannak repedve, főleg ha valami szagbarbár jól meg is chipselte.
alapvetően jók, de költeni kell már rájuk, ha motort akarsz cserélni, akkor csak BAM vagy AMK (gyári 200+le-sek).[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #68823 üzenetére
Kár, hogy az már nem tetszik.
Kitaposott példány kijátszása miatt gondoltam rá, hogy Németországból hozok be megint, nem érdekel ha sokba fog kerülni, mert tetszik a kocsi. De sajnos itthon többet találni hahun.
Golfnak a motorja is nagyon tetszik. Óra szerint van benne most 302k km, de motor állapota nagyon bejön. Igaz, hogy rohad a kaszni, de forradalmat nem akarok csinálni, mert 2 évig lesz már csak meg, és nekem nem érné meg azt is megcsinálni.
Persze tervezem még a pénz locsolását rá, de akkor is.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #68826 üzenetére
RS, de csak 5 sebességes a 180-as, bár jó hosszú az 5.
Annyit hozzátennék, ha valaki ilyet vesz, érdemes belenézni a tetejébe, ha feka, ott is lehet hagyni, ha nem retkes, vásárlás után érdemes az olajpumpa szívókosarában lévő szitát cserélni, pucolni. Sok beáll, az elégtelen kenés miatt, fő ok a karbonlerakódás, olajsár okozta dugulás a kenési rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Nem3sys
tag
Elég gyors ez a golf
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #68828 üzenetére
bazz tényleg az RS
jah igen aminek már zakatol a feje ott ki vannak kopva a töke fészkek...
meg amit mindig el felejtek AGU-k még elv tengelyes meghajtású olaj pumpával vannak szerelve mint nekem a 16V, azt 200e km ként illik kihajítani!
FET-MEN:nem éri meg, inkább autó csere, de ha ilyenbe törnéd a fejed, vegyél egy külföldi komplett kocsit, vagy legalább B oszloptól előre
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz FET-MEN #68838 üzenetére
tomcsi havonta hordja szervízbe a leont? (
igen)180le az 180le, de ne úgy képzeld el mint valami rendes nagy ccm-s szívót, vagy mint egy oldschool turbost (lineálisan emelkedik nagyábból, vagy felső tartományba nagyon meg rúg), hanem mint egy tdi alul meg tol, fent elfogyik, hála a gyári kis fing turboknak.
meg azért ~1,5T kell mozgatni, az 1,6 után neked ugyan abba a kocsiba azért rakéta lesz, amég meg nem szokod, de ha van lehetőség próbálj ki egyet.Mágus2:
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
Azert a szalonban - mert Domi elott superbet is neztem- eleg sok dolog hianyzott. Pl a puha muszerfal. Vagy csak kulon rendelheto kekfog. Ezek aprosagok de nekem eleg fontos aprosagok. Azt meg nem tudod elengedni sajnos h a nagy hasmagassag meglegyen ami a sok kenyelmi kutyuvel tul sok lehetoseget nem engedett. Kulonben a skodak nagyon tetszenek csak Iza van boszen ellenuk. Pedig a superb kombi nyalcsorgatos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz szőröscica #68842 üzenetére
5,6kg/le-s aránnyal azért jó pár előzés bevállalását végig kellett gondolnom manapság, és itt nm a racsingra gondolok, hanem amit az élet felhoz forgalmi szituáciuk, vagy jó persze az alföldön oké ahol 2km-s egyenesek vannak
off nagyon de hatalmas 3 napja sírok rajta:
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #68848 üzenetére
érettségi hetén, még viszonylag sokat kellett bejárnom az egyetemre, pont ilyen 8-9 közt mikor mentek érettségizni és kb akkor jöttem mikor végeztek, hát azok az arcok feledhetetlenek és péntek dél után vagy mikor meglátom ezt a képet, azóta könnyeket csal a szemembe!!
eszküszöm valami plecsnit érdemel az aki megkreálta!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23