Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz zetecR #68742 üzenetére
Ha repeszteeeel kemenyen, akkor a menetzaj elnyomja a hangot. 160-nal mar nem tul elvezetes (max hangeron sem), de a mikrofon jo, a masik fel jol hall es orditani sem kell (csak en hiszem azt a nagy hangzavarban ). Egyebkent teljesen jo, aposomek 45 rugos clarionjat lekorozi, amikor egyszer o hivott az autobol varosban, alig ertettem vmit a teloban.
rob210: Monsieur Gagnet? Ez a French neve az autodnak?
-
-
Kiskokó
veterán
-
latyak17
tag
Most lesz kész a hengerfejezés a kocsinál, síkolás marás, új tömítés, új olaj, új szűrő (liqui 10w40 és mann filter) bejáratásál, hogy használjam, mit tankoljak egyéb javaslatok ? esetleg benzinbe valami adalék ?
G3 92 1.8 66kw
Köszi Pacsi
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68765 üzenetére
Nem kell bejáratni. Normálisan kell használni, nem kell szénné forgatni hidegen ...stb.,stb.
Mit akarsz járatni rajta 1000km-n keresztül, A hengerfej tömítés cseréje nem egy motorgenerál, hogy utána be kell kopnia. Akár pályára is felmehetsz, fogod tartani a 120-at, és folyamatosan ellenőrzöd a vízhőfokot, ha nem emelkedik, akkor minden ok.
Ha csak simogatni fogod, nem derül ki, jól sikerült-e a tömítés cseréje. Bírnia kell, ha mégsem, valamit elbabrált a szerelőbácsi és reklamálni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Addig kell vigyázni, míg először eléri az üzemi hőfokot. Utána már nem szűz a tömítésen a ragasztó, onnantól mind1 neki, lehet rendesen használni, mint előtte.
Jó esetben a szerelő melegíti be miután összerakta, megvárja, míg a levegő kijön a hűtőrendszerből, úgy adja át a kocsit a tulajnak. Első útján, míg eléri az üzemi hőfokot, óvatosabban mennék, hogy ne melegedjen fel olyan hirtelen, ha elérte az üzemi hőfokot és tartja, akkor rendesen lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Ahogy írta mágus is.
A hengerfej síkolás és tömítés csere nem motor generál, nincs minek összekopni.
Főleg ha még a szelepekhez sem nyúltak, bár ezeket ha már lent van a hengerfej szokás megcsinálni.HA bemelegedett és rendesen légtelenedett a rendszer, arra figyelj, hogy megáll-e a mutató aztán csókolom, ha felforr a víz azonnal leállít és vissza a szerelőhöz.
Renault power
-
-
Azért olcsónak nem mondanám a 300 fontos árával, de tény hogy nem is volt a legdrágább. Jah 2007ben volt ennyi + posta
(#68775) Mágus2: Tény hogy én a kényelmet keresem. Ha lenne ilyen felszereltségű dácia simán megvenném. Amit mondasz szomorú de igaz: akarsz kényelmet? Vegyél értelmetlenül nagy teljesítményű motort, és tartsd fenn drágán. Pedig ha rájönnének a gyártók hogy a kispénzű ember is szívesen venne puha tapintású belsőt, gyári kihangosítót meg fényérzékeny tükröket. Küldtem neked viberen messzidzset! Nézd meg majd mert fontos: Iza akarja tunni!
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Seat Toledo 2002-es modellről, 2.3 V5( a 170 lovas)-ről tudna nekem valaki bővebb véleményt mondani?
[ Szerkesztve ]
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
footy
addikt
válasz bitpork #68777 üzenetére
Nezd meg mennyibe kerult 2007-ben egy kenwood ami ugyanazokat tudta
Egyebkent engem is zavar, hogyha kenyelmet akar az ember, akkor nagy autot kell venni, a kompakt osztalyban minden auto sportos. Csak azt nem tudom hogy ki a tokom akar sportolni mondjuk egy Golf5 kombival/Seat Altea XL-lel?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68778 üzenetére
Ritka, mint a fehér holló.
Jó kérdés, én még nem is láttam ilyet, szóljanak a tulajok, ha van itt ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz homeless09 #68781 üzenetére
Hát ha valami meg hal benne akkor az alkatrész tuti aranyárba lesz mert ahogy írta mágus nagyon ritka
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #68785 üzenetére
Ne hagyj itt kétségek között. Lássuk, milyen autót lehet kapni kis motorrral full extrásan.
Ne olyan legyen, amiben van sötétedő tükör+tempomat+klíma, mert ez nem számít full extrának. Hanem rendes bőr kárpitos -fűthető-, hűthető- üléses, navis, napfénytetős minden elektromos kényeztetővel ellátott kényelmes automata váltós autó.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #68787 üzenetére
Focus hát még mindig nem ismersz eléggé, ez szentségtörés volt egyetlen ellenségemnek se kívánnám a fókát.
Egyébként nem nyert a kényelem a felső kategóriában kezdődik, nem az alsó középben ahova a megane és a fókusz tartozik.
Mágusnak elküldtem ő nem olyan vérszívó mint itt egyesek, de mint írtam offban nyomom és nem ugatok bele a nagyok dolgába.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68791 üzenetére
Nem kell attól félni, amennyivel olcsóbb lesz az 1.8T, abból vehetsz egy új turbót, és akkor biztosan jó lesz. Persze, ha nincs baja, azért elteheted ezt az összeget későbbre, ha kellene.
-
VR6-Fan
veterán
válasz homeless09 #68791 üzenetére
meg nyugtatlak, mind el van repedve, vagy ha maga a csiga ház nem a leőmlő igen
viszont külön fajta 20Vt-kről több infot fogsz kapni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
homeless09
őstag
Sokat rémisztgettek a turbó költségekkel.
Köszi a megnyugtatást!
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?!
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
tresh
veterán
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.2 turbót vegyél azok tépik az aszfaltot De garisat mert 30k ként kéri az új turbót
1.8 T Leon,passat,A4,a3 ha benya és szerintem jó választás lehet
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?
Nem is ez vele a baj, hanem, hogy nem éri meg. Sokkal drágább, mint egy eleve turbós autó, és megbízhatóságba soha nem fogja megközelíteni, ha mégis, akkor 2x annyiba kerül, mint az eleve turbós. És itt még csak agyagról beszélünk, a legalizálást nem számoltam bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68798 üzenetére
Milyen autót szeretnél? Méret, márka, felszereltség, teljesítmény, és mennyi rá a keret?
-
homeless09
őstag
válasz Mágus2 #68799 üzenetére
Nyárra lenne esedékes, 1 millió fölé nem akarok menni igazából. Német autó párti vagyok, de Golfot nem akarok, kicsit puritánnak tartom, ilyen árban. Felszereltség igazából...nem hátrány ha értelmes gyári audió van benne, meg klíma...ilyen korban szigorúan manuális. Motorból inkább benzines, mivel ha vissza is van tekerve az óra, úgy tudom nem olyan szar állapotú mint egy hasonló km-es dízel. Teljesítmény meg 100 ló felett.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest