Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz bitpork #68777 üzenetére

    Nezd meg mennyibe kerult 2007-ben egy kenwood ami ugyanazokat tudta ;)

    Egyebkent engem is zavar, hogyha kenyelmet akar az ember, akkor nagy autot kell venni, a kompakt osztalyban minden auto sportos. Csak azt nem tudom hogy ki a tokom akar sportolni mondjuk egy Golf5 kombival/Seat Altea XL-lel? :W

    [ Szerkesztve ]

  • -v-

    addikt

    válasz bitpork #68777 üzenetére

    Hm, hát abban igazad van, bizonyos extrákhoz meg kényelemhez és minőséghez a prémium kategóriából kell választani. Viszont most hogy pl. a skodánál maradjunk - ha már annak kapcsán jött föl a téma - új octáviából a legmagasabb, elegance felszereltségnél ugyanúgy választható a legalapabb, 105 lovas 1.2 tsi ... és minden extra elérhető hozzá. (Ok, L&K már csak a két csúcs motorral van az tény.)
    De megnéztem audit is, A6-ost pl ... én nem látok semmit, ami kényelmi extrában a legalapabb 136 lovas 2.0 tdi-ben ne lenne benne (és lássuk be ekkora motor minimum kell egy A6-os bódéba, hogy meg tudjon mozdulni, szóval nem mondanám túlmotorizáltnak), vagy ne lenne ugyanúgy rendelhető hozzá. Inkább csak az van szerintem, akinek van pénze ilyeneket venni újonnan, az úgy van vele, ha már audi akkor menjen is ...vagy ha már extrára telik, akkor azért motorból is legyen benne jobb, mint az alap. Mert "ciki" ha nem megy.
    Én se tudom mondjuk miért függ össze, hogy az ember szereti a kényelmet meg a prémium minőséget azzal, hogy az átlag forgalomba fölöslegesen túlmotorizált legyen valami, de ha megnézed az emberek jó része így gondolkozik, mert egy prémium verda mindig státusz szimbólum is lesz, ott a motorral is villantani kell, és megrendelik bele még akkor is, ha tök fölösleges, meg úgyse használja ki soha. Azért nincsenek alap motoros szétextrázott darabok ... Kevesen gondolkoznak úgy mint te. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák