-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Addig kell vigyázni, míg először eléri az üzemi hőfokot. Utána már nem szűz a tömítésen a ragasztó, onnantól mind1 neki, lehet rendesen használni, mint előtte.
Jó esetben a szerelő melegíti be miután összerakta, megvárja, míg a levegő kijön a hűtőrendszerből, úgy adja át a kocsit a tulajnak. Első útján, míg eléri az üzemi hőfokot, óvatosabban mennék, hogy ne melegedjen fel olyan hirtelen, ha elérte az üzemi hőfokot és tartja, akkor rendesen lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Ahogy írta mágus is.
A hengerfej síkolás és tömítés csere nem motor generál, nincs minek összekopni.
Főleg ha még a szelepekhez sem nyúltak, bár ezeket ha már lent van a hengerfej szokás megcsinálni.HA bemelegedett és rendesen légtelenedett a rendszer, arra figyelj, hogy megáll-e a mutató aztán csókolom, ha felforr a víz azonnal leállít és vissza a szerelőhöz.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs