-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #109552 üzenetére
10 kw különbség van az fsi javára. De az első vezérlánc csere után az ember rádöbben, hogy nem ér annyit az a kis plusz. Még így is vérszegény, fenntartani meg majdnem annyi, mint a tsi-t. Akkor inkább legyen gyengébb kicsit, viszont olcsóbb és stabilabb szerkezet. A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #109553 üzenetére
A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
erről jut eszembe, a 2-est simán veszi, ha 1-ből váltok, viszont 3-ból vissza 2-be már nehézkesen, erre van valami gyógymód, pl váltóolajat érdemes lehet kicserélni?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #109551 üzenetére
Azt majd az idő dönti el. De sokkal jobb eséllyel indulsz mintha 1.4 16V-t vettél volna.
"U.i.: szep a kis kijelzod"
Átadom az amerikai gyereknek ha találkozom vele
Mágus2: "G5- ben volt 1.6 fsi."
Abban is [link]
Give them hell Ukraine!
-
cool13
őstag
Mágus ezt már kérdezni akartam. Melyik váltókódoknál kell vigyázni a difire a szegecsek miatt?
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz szőröscica #109544 üzenetére
EBC Turbo Groove, Redstuff betéttel.
Egyelőre teszt alatt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #109566 üzenetére
Amúgy ezzel a pirivel is most megint az van mint a sárgával volt .. gondolt egyet, és egy hete nem olyan jó.
Hidegen, indulásnál is nagyon érezhető, mennyivel szarabbul fog, meg bemelegedve se olyan mint volt.
Semmi nem történt, állt egy hetet, azóta nem az igazi.
Elképzelésem sincs mitőlA (sok) normál menet nem tesz neki (annyira) jót elvileg, na nem mintha ilyen használatot feltételeznék.
Hát a vezetési stílus mit sem változott ja azért se értem a változást, pont ugyanúgy közlekedek mint az ezt megelőző sokezer km alatt, mióta a piros bent van ...
[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #109571 üzenetére
Neked mennyi idő után kezdett el jobban fogni?
Valamikor mostanában cserélek folyadékot is, de nem hiszem, hogy változni fog a helyzet, mert most sem a pedál esett be, ergo nem buborékosodott fel az olaj.Nagyon remélem jobb lesz hamarosan, mert a hétvégi kiképzést nem bírta elvárásnak megfelelően.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Clain #109567 üzenetére
A dió szórásnál egyelőre nincs jobb/olcsóbb megoldás tudtommal.
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109573 üzenetére
Ahogy nézem, nem a teljes betét melegedett el, mert még a színe sem változott. Azaz csak a felülete nem elegendő mértékben érintkezik szvsz. Mennyit mentél vele amúgy?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109577 üzenetére
Bebarnult a betéten a festék és lila lett a tárcsa?
Azért kellett hozzá idő, km-ben nem tudom, de az elején hamar elmelegedett, tény - amikor idejekorán tesztelgettem.
Vilike inkább hozzá tud szólni.Amúgy ja, az elmelegedő fékfolyadéktól inkább a pedál lesz lekváros, ha az keményen tart, akkor a betét/tárcsa kombó a ludas.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109580 üzenetére
1000-1500 km amíg rendesen bekopik. A pirosnál nem vártam ki, első vagy második héten kimentem a Pilisbe és szétégettem utána jó pár hét volt mire lekopott és rendesen kezdett fogni.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109573 üzenetére
Bróbáld ki a YellowStuff betétet, sokkal jobb mint a piros, es hidegen sem rossz
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109583 üzenetére
Nos igen, akkor úgy jártál mint én Annyi alatt biztos nem kopott még be rendesen, most szétégetted a bekoptató réteget a tetején meg kell várni míg lekopik.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109585 üzenetére
Ha már a féket elqrtad, legalább a csiga jó?
Hozzá van igazítva a szoftver?Sz.Riki88: mindkettőt próbáltad?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
PindurAnna
Közösségépítő
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
ACAB95
tag
Üdv
Most rakom fel 3x a kérdést, remélem hogy tud valaki segíteni. Adott egy 2001es Audi A4 B6. Szereltem bele utólagos H7 canbus Xenon szettet, ami tökéletesen működik.
Csak az a hibája van, hogy ha felkapcsolom a világítást egyszerűen elgyengül az antenna. Ha nem megy a világítás nem zavar be. Egy utólag beszerelt beltéri vagy kültéri antenna megfelelően működne?
Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
kk831228
addikt
válasz ACAB95 #109588 üzenetére
soha nem lesz jó... Gagyi szettekkel ez a baj... Valószínű zavarszűrőt spóroltak benne... Én cseréltem 2-3 at mind zavarta, havernak is zavarta a rádiót... Szerintem dobd ki, amíg meg nem "Zsaniznak" a fakabátok...
Vagy rakj bele gyári cuccost, normálisan, szabályosan kiépítve vagy cserélj lámpát ha gyengén világít...
Kínlódtam vele én is egy ideig, mert tényleg jobban világít viszont amikor kivetették a rendőrök, megszoktam megint a sima izzó fényét. Inkább lámpát kellene nekem is cserélni...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ACAB95 #109588 üzenetére
A xenon trafója zavarja a vételt. Antenna ezen nem segít. Amúgy sem legális a xenon,mosó és magasságállítás nélkül, szóval mindenki szenved.
Saint_: Nem a szüttyögés kormolja le. A konstrukcióból adódik. Mindegy hol használod. Előbb-utóbb berakja, csak városban hamarabb.
[ Módosította: Qru ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109583 üzenetére
Jaj, bocs, úgy értettem hogy legközelebb yellowot próbáld ki Ezeket a betéteket járatni kell, nem szabad vészfékezni, stb az első 500-1000km ben. Az EBC ugy garantálja a legjobb fékhatást.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz tomcsi23 #109586 üzenetére
Céges golf alatt piros van, az én véleményem hogy jobb mint egy gyári betét, de nem annyival hogy ne tudnám elmelegíteni még 90 lóerővel is ha akarom. Egy barátom 460lovas evo9-ébe volt, de oda édes kevés utcán is Belement a ds3000 ferodo, és kifejeltük majdnem a szélvédőt a hungaroringen, még 5 kör után is. Sárga ebc pedig egy másik autóban volt amivel mentem, na az a piros ebc és a d3000 közt van valahol. Utcán szerintem elég bőven, hidegen sem rossz, ringet is birja ha 3 gyors kör után 1 hűtőt megy az ember
FoBCRaistlin: Meg tudom érteni!!!!! nincs vcds kábeled véletlen?
Ha 5 percen belül kiegészítenéd a hsz-ed használd a szerkesztés gombot. Egy hsz-t több embernek is címezhetsz.
[ Módosította: Qru ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109597 üzenetére
Kár, kíváncsi lettem volna 2 logra :\
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109599 üzenetére
Ja, semmi extra, 4es csatorna injektor nyitvatartás, befecskendezés kezdet, meg 11es csatorna nyomásszabályzás