-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #109950 üzenetére
Ja nem akarok én ennyire "elszállni" +felújított adagoló+502 bosio bent van már csak vnt 15 kevéske lesz a helyére akarok egy 1749va-t + coolerezést az kb 200k. 160Le nál több nem kell
jah igen szinte füst mentes a cucc (lévén elfogy a kaja neki ) 1800-4800-ig megy a szekér, elég kellemes egy G2-be.
jó g2 ben az beteg Nem vagyok félős de haver g3-ba 170le volt kapaszkodtam csúnyán nem igazán nyugtatott meg a kaszni vastagsága/ súlya
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #109951 üzenetére
itt is ha jól emlékszem VA tengely és kerekek vannak a 15-ös gázba, picit még lehetne portolni a csonkon meg a turbina házon hogy fent jobb legyen ill az emapot kicsit megfogni, EGT is kéne mérni nagyon.
502ből mekkora van?
beszéltük majd ha kész lesz oda adja, hogy kerüljek egyet vele milyen szerintem... fosos amugy haver srác is néha, el jön velem logolni a golfot, szokott pánikolni... multkor is Etyeken hegyre fel, szólt hogy S kanyar lesz majd ésszel, vissza is váltottam emiatt
annyira nem beteg, bár most, hogy nekem alul szar 30-70-en 2.-ba tud adni egy szűk autót, utána meg marad el, de városban már anyósból is érezni hogy nagyon mozgékony, ha nem a kaja lesz a szűk keresztmetszet, megpróbáljuk az értelmes tartományt 5k fölé kitolni, egy ilyen 180le/400nm-vel forgos karakterisztikával szerintem elég jó lesz egy G2-be amég megy legalább isu.i.:azért remélem majd lehet jó gumival 2.-ba gázból gumi csíkot húzgálni !
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #109954 üzenetére
igen, egy öreg hibrid ez már, pontosat nem tudok neked mondani (nincs logom), de 2000-2500 közt, olyan 2300 rémlik, 1,6ra van most írva, hogy mi a max peak, azt passzoltam, szerintem 1,6 fölé nem nagyon lesz írva, nagyon max meg boostoltatva 1,7-1,75-re, a lényeg hogy 4000 fölött minél többet tartson ki lehetőleg 1,5 min, most ha jól rémlik 1,4-et még kitart.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #109955 üzenetére
Kell rá egy SDI vezérmű tengely, meg egy adagoló valami automatából, és meg is lesznek a lovak.
Az SDI tengelyen magasabbak a bütykök, az automata váltóhoz meg gyárilag 11-es elosztófej járt. Az SDI tengellyel nem kell szarrá forgatni, alul is menni fog, mint a bolond.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #109956 üzenetére
SDI tengő meg van már, PD sor is, FMIC, bár az rossz helyen van (átépítés alatt), meg a turbo után még a 50-es DP rész van az is épül át 60-ra, meg az egész kipu is átépül mert túl hangos.
Ez újdonság számomra, akkor gyakorlatilag bármelyik automata váltós kereszt vagy hossz motoros AFN adagoló jó?
vagy esetleg ugyan ezen paraméterekkel rendelkező AHU is jó lehet?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Azért örülök, h Ti legalább jól érzitek egymást.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #109961 üzenetére
közbe túrtam pár képet a csigáról.
ez már szerintem V2.0 lesz, anno ami jó pár éve volt a kezembe még öntött komp kerekes volt, ez meg már CNC-s akkor innen eredhet a gyors spoolja, nem találtam hirtelen a gyári 1749VA turbina kerékről képet, de az is "F1"-es lapát dizájnál van, vagy hagyományos? mert akkor ez is változott, innen eredhet az alacsonyról való betöltés is WG-s létére.képek:
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
net84
őstag
Jobb estet!
Latom azert itt nem allt meg az elet .
Szakmai kerdesem lenne...
Adott a Torpedo 5P, 2.0 PD BKD, 6-os manualis valto - igen, meg mindig ez a "szoporoller" .
Szombat este elkezdett random ciripelni valami jobb elol. A futomu felol hallom, de ugye ott a valto is.
Ma kicsit jobban odafigyelve, jobbra tekert kormanynal csinalja, a ciripeles fordulatszamtol es sebessegtol fuggetlenul mindig ugyanolyan utemu, ha ramozditok a kormanyra, akkor megszunik, de ha megint arra a pontra forditom, akkor ujra kezdi. Egyelore csak a min. 90 fokos kanyarokban, utkeresztezodesekben tudtam eloidezni es akkor is a kanyarodas feltavjanal kezdi. Illetve akkor sem mindig. Vagy nem sikerul nelem ketszer pont ugyanugy bevennem ugyanazt a kanyart vagy hektikus a tucsok.
Benyomott kuplungnal sokkal erosebben hallani. Ha van fordulat es "bog" a motor, akkor erosen kell koncentralni, hogy hallhato legyen.Tudom nem egyszeru, de latatlanba valakinek otlete?
Lelazitsam a kerekagy csavart es nezzem meg, hogy megtepte-e a szerelo?
Gondoltam eloszor arra, hogy beleer valamibe az uj bilincs, de a ciripeles fix utemu es atneztem a futomuvet is. Semmin nem latszik, hogy osszerne... Aztan kerekagy csapagyra is gondoltam, de csak kanyarban es fix utemben csinalja. Kormanyszervo? Valami a felfuggesztesen vagy futomuvon? Esetleg a fek? Elvileg nincs elektromos kopasjelzom, mechanikus adhat ki ilyen hangot?Esetleg fontos lehet, elozmeny:
Mult het hetfon kicsereltettem a 7 honapos feltengely csuklok gumiharangjait, mert katasztrofalis allapotba kerultek (a jobbos eppen csak kinyomott egy kis zsirt, de repedezett szet a harang). A jobb oldalit, ami a rovid tengelyes, azt komolyabb futomu bontas nelkul, tengelyen hagyva a csuklot, a belso oldal felol csereltek ki. Az egesz ki lett veve a helyerol es geppel huztak ra a gumit. A masik oldalon az auton maradt a tengely, de ott is belulrol csereltek, csak kezzel.u.i.: van rajt casco, "szimulaljak" elektromos zarlator? <bocs, ez csak poen volt, az elkeseredesem szuli>
Read only...
-
kenwood3
őstag
Sziasztok!
V-ös golf vásárlásán gondolkodom. Benzinest szeretnék 1.6-os motorral. A kérdésem az lenne, higy mire kell odafigyelnem ha netalán ennél a típusnál maradok? Igazából az egyik barátom szülei elvileg el szeretnek adni az oveket, de abba 370k km van már . Viszont ebbe tenyleg valos a km , nem ugy mint a legtobb agyontekert tarsanal. Ebbol a 370-bol az auto minimum 300-at palyan tett meg. Nagyon jo allaptban van ehhez kepest, tobbszor ultem is mar benne es semmi kivetnivalot nem talaltam benne. Mennyire szamit gaznak ennel a tipusnal ennyi km? Vajon mennyit birnak ezek meg menni? A valaszokat elore is koszonom !
Mi az az ekezet dragasag??
-
Magnum_
nagyúr
válasz kenwood3 #109965 üzenetére
ha nagyon karban volt tartva és vigyázva volt rá, akkor nem gáz.
anyukám 2007es 1.4-es Polojában 360 van (fele város, fele pálya), de semmi baja nem volt még a kopo alkatrész cseréjén túl, igaz, szakszervizen kivül mást nem látott és 10000ként olajcsere (nem gondolnám amúgy, hogy a szakszervizen mult...).persze itt fogják írni, hogy ezzel a motorral ne, de szerintem inkább ezzel a motorral, mint dizellel... kevesebb benne az okosság
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #109963 üzenetére
Nincs valami frankó turbó összehasonlító oldal ? Konkrétan a 1749va érdekelne illetve hogy a vnt15 helyére mi fér még el hosszmotoron kisebb átalakítás nélkül. Ahogy néztem a meleg oldal ugyan az a 1749va nal csak a hideg oldal gyorscsatis. Néztem hogy ezt egy két emberke le adapterezte valami ilyesmivel
Ez mennyire jó megoldás ? -
Magnum_
nagyúr
Nemide
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
Ma kíváncsiságból levettem LO ra a fűtést mikor beindítottam az autót! kint -3 fok
2-3Km és 90Fokon állt a mutató!
Ha felveszem 23-25 fokra a fűtést 5-6Km az üzemi hőmérsékletig, sokat számít hát nyáron 3Km.
Igaz megfagytam az autóba de az nem számít.. Mindent a motorért!![ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #109971 üzenetére
amég nem ész nélküli nyomásba gondolkozol jó lehet szerintem.
amugy meg ha mákod van egy ügyes turbos csinál neked a vnt15 komp házból olyat ami fel cuppan a 17-esre, vagy átpakolja 17-re a 15-öt.náluk keresgélj asszem valahol van egy táblázatuk hogy adott turboból mi a max [link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Audi A4 1.8benzin 98-as évjáratban (motorkód:ADR) milyen időközönként kell vezérlést cserélni? Most van benne 90ezer km és 4éves.
[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Anno írtam, hogy 7 személyes autók irányába nézelődöm. Most egy nagyon segítőkész kereskedőnek hála egy teljes hétvégén át tesztelhettem egy Seat Alhambra 2.0 TDI (150 LE) DSG S&S Style Advanced modellt. Így ezzel kapcsolatban írnék egy kis szösszenetet, hátha valakinek érdekes lehet.
Természetesen az autó minden földi jóval fel volt szerelve (navi, tolatókamera, radarok, sávkövetés, start-stop rendszer, gombos indítás, tempomat, bőr kárpit, elektromos mozgatású tolóajtók és csomagtér ajtó, stb.), így ebben nem volt hiány. A helykínálat teljesen rendben van, a leghátsó üléssor még hosszabb távon is megfelelő felnőttnek is. Igaz, ezt nem én állítom, hanem a feleségem. 6-an ültünk benne (3 felnőtt és 3 gyerek) és senki nem panaszkodott. A 6 személy mellett még bőven van hely a csomagoknak is. Úgyhogy hely szempontjából, ha valakinek nagy a család, csak ajánlani tudom.
A DSG váltót mindenki dícséri (legalábbis, akivel eddig beszéltem), de nekem nem igazán jött be. Mondjuk ez volt az első automata váltós autó, amit vezettem. De hiányzott a kuplung , és nagyon sokszor én teljesen máshogy/máskor váltottam volna, mint ahogy a DSG tette. Engem kicsit zavart.
A 2.0 CR TDI papíron másfélszer olyan erős, mint a jelenlegi Superb-m 1,9 PDTDI-je (150 LE vs. 101 LE). Viszont (gondolom a teljesen más karakterisztika miatt) erőtlenebbnek tűnt a PDTDI-től. Pedig "csak" 300 KG-al nehezebb az Alhambra. És ezt nem csak a motorhang alapján mondom.
A Superb első ülése sokkal kényelmesebb. Nem csak az ülés pozíciója miatt, hanem a kialakítása. A Superb-ben sokkal jobb az oldaltartás, és maga az ulés komfortja.Röviden ennyi. Valószínűleg előbb-utóbb váltani fogok, de biztos, hogy nem új, hanem 3-5 éves példányra. Az új eléggé túl van árazva szerintem (bár nem néztem a konkurenciát, de pl. a tesztelt példányért nem adnék 14 M Ft-ot, amennyi az ára).
Sajnos képet nem csináltam az Alhambra-ról, de ugye az nem is az enyém. Viszont a sajátomról most ronda lemezfelnivel (majd tavasszal ha visszakerül az alufelni fotózok még párat) csináltam mobillal néhány nem HD képet (és nem is 40-et).
Tehát a saját járgány: Skoda Superb 1.9 PDTDI (74 KW) AVB, 2005/06 (ennek legalább minden egyes megtett km-eréről tudok, ami ahogy láthatjátok az utolsó képen a korához képest nem túl sok):
[ Szerkesztve ]
Alex
-
Cheesy
őstag
Ma dokinál van az autó, márkaszervizben történő teljes átvizsgálás, múltlekérdezés (már ha van egyáltalán...), kompressziómérés.
Kíváncsi vagyok találnak-e valamit (egyáltalán megtalálják-e azokat amikről tudok ) vagy csak lehúzás az egész és csak naív vagyok.www.vakbelmutet.hu
-
g4bb3r
tag
Hétvégén kigyulladt a motor elektronika visszajelző lámpácska így idejét láttam letesztelni a VAG kábelt (aliexpress).
Két hibakódot dobott a vcds :
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 906 034 DS
Component: MARELLI 4MV 4568
Coding: 00031
Shop #: WSC 06402
VCID: 66C350130292162E0EF-4A3A
VSSZZZ1MZ3R040277 SEZ7Z0B17315471 Fault Found:
17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: 0000 0000google szerint ez lambdaszonda - vagy a kábel tört el vagy a szonda csereérett..
Másik:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 F
Component: AY Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 49037
VCID: 3A7BD46326AA42CE9A7-4A3ASubsystem 1 - Part No: 1C1959801A
Component: 3K Tőrsteuer.FS KLO 0004Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
Component: 3K Tőrsteuer.BF KLO 0004Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
Component: 3K Tőrsteuer.HL KLO 0004Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
Component: 3K Tőrsteuer.HR KLO 00041 Fault Found:
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-00 - Implausible SignalGoogle szerint nem zár a központi a jobb hátsó ajtón... kipróbáltam zár...
Kitöröltem a kódokat ha visszajön akkor gondolom szerelő..
-
molnarpeter
nagyúr
Ma érdekes hibát produkált a Golf. A jobb oldali (villanyos) tükör folyamatosan kifelé állítódik, levett gyújtással is, a többi irányban rendesen reagál, illetve állítódik szépen a bal oldalival együtt. Mi lehet a hiba forrása? Töltőn az akku; ajtókárpitot leszedtem, és a vezetéket széthúztam.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #109989 üzenetére
Ajtókba vezeték szakadás nincs? Mondjuk érdekes hogy levett gyújtásnál is csinálja! Még az állító pöcökre tippeltem volna.
Valami zárlatot okoz.
Gépre kell tenni hogy mit mond, meg egy jó villamossági szerelővel beszélj.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz Magnum_ #109968 üzenetére
Hat igen. Az en 2004-es 4-es Golfomban is 190e km van. Latok sok 100-120, 140e km-es hirdetest. Neha elgondolkodom, hogy en vettem e sok km-rel, vagy az enyem legalabb valos?! Apropo, egy normalisan karbantartott/hasznalt 1.6 golf mennyit bir ki? 200e km felett is van neki elet?
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #109991 üzenetére
Én nagyon remélem hogy van Mert 10 évig tuti megtartom, hacsak nem nyerek a lottón.
Én má csak elektromost veszek majd.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz FrankMonzano #109991 üzenetére
Boven van. Meg egyszer ennyi siman, persze hibak elofordulhatnak, de semmi fatalis. Ha tenyleg karbantartott. Es vezerlest sem felejtesz el cserelni.
Lasd anyukam polojat.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #109989 üzenetére
Faterék 3BG passatjanal is pont ugyanez volt, aszem valami testhiba volt a megoldás.
Give them hell Ukraine!
-
Cheesy
őstag
Nos túlvagyunk egy nagyvizsgálaton, a kompressziómérésre csak nem jutott idő, mert állítólag túl sokáig tartott volna szétszedni és a vizsgálat után összelegózni a motrot. Hengerenként 2,5k lett volna a díja. Így kutatom tovább milyen szaki lehet a környéken, akinek van ehhez műszere...
Néhány tétel szerepel csak a hibalistán, de ez a legbosszantóbb:
1. Simos befecskendező- és gyújtórendszer
00282 044
Fojtószelep állító - V60
rövidzár
véletlenszerű hiba
00525 005
lambda-szonda - G39A fojtószelepet asszem tavasszal takarítottuk ki arany tisztára, de utána derült ki, hogy a flexibilis szívócsövek értek el a motor mögött ami az akkori fals levegő szívást okozta. Az ki lett javítva.
De most azt csinálja, hogy motorfék utáni kikuplungolásnál leesik a fordulatszám 300-500 rpm-re mielőtt alapjáratra visszaállna.Amit még felírtak:
- alsó motorvédő hiányzik (tudom, hogy hiányzik, mert nincs rajta )
- elsö J+B "kutyacsont" cserés (végre kiderült hogy nem a kormány végén lévő gömbfej kotyog, mint amit az előző szerelő mondott, ezt ki fogom cserélni, javaslatot kérek honnan és milyet rendeljek)
- hátsó teleszkóp porvédő tropa (tudom, ez engem is zavar, hogy tavaly kicseréltük és ilyen gyorsan elért, de majd veszek bele gyárit)
- bal-hátsó kerékcsapágy kúpgörgőjén állítani kell, mert "lóg" (ehhez kell futómű specialistához vinnem? Vagy elég a szakim?)Ja és lehet keresnem új fényszórókat
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu