-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110051 üzenetére
Erre volt egy mérés a totalcaron, hogy "teszt" üzemmódban illetve normál utcai körülmények között mi a különbség. Csúcsteljesítményben volt minimális eltérés lefelé (még így is több volt a gyári értéknél), nyomatékban szintén, de a görbe kellemetlenebb karakterisztikájúvá vált. Na ha ezt hozzák perelhet a user kedvére, de a gyári adatokat hozza az autó, így kibújhatnak a felelősség alól (és ők fogják tovább bírni pénzzel és ügyvéddel). Ugyanis nem a nyomatékgörbét veszed.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #110053 üzenetére
de ha a teljesítmény csökken... mert X lóerőt vásároltunk és nem X-Y teljesítményt...
Ha te 4GB rammal szerelt laptopot veszel, de kivesznek belőle 2-t és igazából csak 2gb van benne, de 4GB-nyi árat fizetel, akkor okés a dolog?tudod linkelni ezt a cikket?
[ Módosította: Qru ]
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
A példa szvsz köszönő viszonyban nincs a motorral. A gyári értékek ( a katalógusban megadottak ) általában a valósak alatt vannak, pont azért, hogy az ilyen jellegű pereket elkerüljék (ahogy a vízhőfokmérő sem ugrál feszt hanem a 90-re beáll). Ha a mostani korrekcióval is tudja legrosszabb esetben a megadottat, nincs kérdés sok kérdés ahogy brumi is írja max a karakterisztikája fog megváltozni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
A _csúcsteljesítmény_ nem csökken, a gyári adatokat hozni fogja. Csak nem ott, és nem olyan széles tartományban, ahogy azt eddig tette. Nem jó a memóriás példa, de közelinek jó a processzor órajel. Garantálja a gyártó, hogy nyáron 30 fokban tudni fogja a gép teljes terhelésen a maximális órajelet? Nem, ő azt garantálja, hogy az általa megadott felhasználási feltételek mellett tudja a gép az adott órajelet. Itt a cikk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
Én mindig megnézem a nyomaték görbét. Tök mindegy, hogy adott motor 136 ló vagy 150, ha abban a fordulatszám tartományban nem húz, amiben a legtöbbet használom. Ez nálam egyik szempontja a megfelelő motor kiválasztásának, a másik fő szempont az egyszerűség és tartósság.
Biztos nem viszem vissza, hogy elbasszák, már így is elég kipufgó gázt vezetnek vissza. Beindítás után nem jön ki semmi a kipufogón, minden megy vissza a motorba, csak pár perc után kezd a kipufogóba is dohogni. Ezt ők még fokozni akarják?
A csúcsteljesítményét hányszor használod ki egy éven? És hányszor megy egy dízel motor 1500-2500 fodulat között? Na ez a nem mindegy, és ha rontani fognak rajta, pont ebben a tartományban fog a legtöbbet romlani.
Adótöbblet? Miről beszélsz? Az itteni normát így is tudja, nem lesz semmi többlet, nem fogják lefokozni az emissziós normáját emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
No, tegnap meg lett kergetve a Passatos az M5-ön. Egész jó a karakterisztikája a motornak. Így amanda vagyok, nem kell nekem chip. Folyamat 150km/h 7,1-es fogyi. Meg vagyok elégedve.
Volt egy-két huszár, aki bevágott elém a belső sávba, és még neki állt feljebb... -
-v-
addikt
válasz Magnum_ #110054 üzenetére
Hát nem tudom, az opel is nagyokat hazudik az autók tömegéről, a teljesítmény is ki tudja annyi-e néhány verdánál mint amit mondanak, fogyasztás károsanyag kibocsátás ugye mostanában téma .. nekem eléggé úgy tűnik minden műszaki adattal kapcsolatban azt mondanak amit akarnak
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Pancsermeste #110067 üzenetére
2.000 előtt nem megy, ráadásul a V6-tal tutira sehogy.
ELM327. 16:00-ig Fehérváron vagyok.
-
-
FrankMonzano
őstag
Udv! A kerdesem az lenne, egy golf IV 1.6 16v-hez kepest mennyivel fejlettebb egy 2005 2006-os mazda 3, vagy focus II? Van erdembeli kulonbseg vezetesi elmenyben, kenyelemben, megbizhatosagban?
-
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
Mivel a fócvágen topikban kérdezed, ezért nyilván inkább a golfot fogják itt dicsérni
Vezetési élményben, futóműben jobbak mint a golf 4.
Az se mindegy melyik motor érdekel.
Vegyél egy 2006-os 2 literes benzines mazda 3-mat, az jóféle
Ha nem rohad, megbízhatóságra szerintem a mazzag a legjobb. Nem a leghalkabb, és sokat forog pályán - még a 6-os váltóval is (2006-tól rakták a 2 literesbe). Benzines focusok is sokat forognak, nem halkak és gaggyer műanyagok vannak sok helyen ajtó stb. - másik kettő ebben jobb.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
Mindkét kiválasztott szebben kanyarodik, mint a G4. De itt nem szabad ilyet mondani, szóval inkább én is a mazdát venném, a Fóka olyan semmilyen, bár egy titanium szélvédőfűtéses nem lehet rossz.
Csak hogy valami negatívat is írjak mindegyikről:
A mazda lerágja a gatyádat.
A fóka unalmas, szerintem a focus 1 jobb volt.
A g4 elavult.Lehet választani.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
CSAK A VW! [rvilike] amúgy is a sötét oldalon áll.
A g4 elavult. Legalább olcsó minden hozzá
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #110076 üzenetére
Az enyém kímélt garázsban tartott (G4), van egy közel gyári állapotú 2-es is a családban, még 3 év és oldt lesz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #110076 üzenetére
Már jó pár évvel ezelőtt kevés volt itthon a karbantartott darab (legalábbis ezt mondta egy négyesgolfos ember amikor felkerekedett hogy vegyen még egyet), ezt a sorsát egyik golf sem kerülheti el, lesz még a hetesgolf is melóba járós szakadt autó egyszer valamikor.
Give them hell Ukraine!
-
erről most az jutott eszembe mikor Ausztriában dolgoztam és a főnök az x5 bmw hátsó űlásáre pakolta be az árut amit a konyhára vett, zöldséget, gyümölcsöt rekeszekben, köztük vakumólt tőkehúst is
volt 5 autója (x5, a6, nissan pick up 4wd, mazda pick up 4 wd, vw transporter) 2 étterem+ 1 szálloda, csak igénye és agya nem volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
FrankMonzano
őstag
& Magus2 : Koszonom a valaszokat. Nekem mar G4 van egy ideje, csak ezt a kettot is neztem anno, de dragak voltak. Az erdekelt igazabol, hogy megerte volna e a felarat a masik 2. Amugy inkabb a focus II volt palettan a mazda helyett, de G4 lett . Az osszehasonlitas pontositasa erdekeben mindegyikbol 1.6-os benzint neztem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110081 üzenetére
Az összehasonlítás végett, milyen árban voltak?
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz Mágus2 #110082 üzenetére
Hat csak golfokat neztem meg eloben, a foka II zome 1.1 felett indult, 200-300e km-rel, javareszt 1.4-es, az 1.6 inkabb 1.2-1.3-tol. Csak elgondolkodtam ennyiert lehet e epkezlab az az auto. Rengeteg hulladek van a piacon minden autobol, foleg az arszegmensek teteje patika az eddigi tapasztalatok alapjan, de mivel nem neztem a fokakat eloben, igy nem tudok nyilatkozni. Csak az furdal, hogy ujabb fejlesztes, mint a g4, de meg ert volna e + 500e forintot egy foka II vajon? Ad annyival tobbet, mint a golf? Vagy akar egy golf 5 is ad e tobbet fel millioval, mint a 4. Most ugy gondolom 1 millio korul nem volt rossz valasztas ez a 2004-es G4.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110084 üzenetére
Nagyon relatív, hogy kinek mi mennyit ér, nem lehet így beárazni az autókat, hogy ér-e annyival többet. Újabb, más, szóval ha olyan kell, úgy is azt fogod venni, ha meg nem, akkor nem ér ennyit neked.
Inkább egy jó 4-es, mint egy lelakott 5-ös. Itt is ez a tapasztalat, az árszegmens közepétől fölfelé érdemes nézelődni, az mellékes, hogy annyiért már kettes fóka, amennyiért a golfot vetted, de nem olyan állapotú.
[ Szerkesztve ]
-
-
FoLey-v
addikt
válasz FrankMonzano #110086 üzenetére
Annyit tudok,hogy 1 milla alatt nem fogsz kapni.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
zsoleszkai
tag
válasz FrankMonzano #110086 üzenetére
Anno nézegettem én is a G5-öt dízel olyan 1.7misi felett voltak elfogadható állapotban, benzines pedig 1.5misi. Viszont amit én néztem és próbáltam 1.6 szívót valahogy halott volt -> alig mertem belekezdeni egy előzésbe városon kívül.
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #110088 üzenetére
Mert nehéz autó. Kell bele egy
rendesdízel motor.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
Termosztat kerdes (Golf 4 1.6 16v benya) : Most hogy hideg van, erdekes dolgot vettem eszre, nem tudom mennyire normalis. A hofok normalisam melegszik, hamar elkezdi a folyamatot. Felmegy 90fokra, aztan ha magasabb tempon haladok (90-100), leesik kb 75-80 fokra ha lassitok, v araszolok megint tartja a 90-et, gyors temponal megint visszaesik kicsit, aztan kell neki sok ido, mire beall. Ez normalis, vagy rossz a termosztat? Csovek melegek a motorban (5-10km utan neztem).
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #110090 üzenetére
Hideg van.
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #110090 üzenetére
- fokban sem volna szabad visszaesnie ha bemelegszik. Legalábbis nekem nem szokott.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #110094 üzenetére
Haver négyesgolfja is ezt csinálta, termosztátcsere megoldotta.
Give them hell Ukraine!
-
Lúfaßt, ki kell dobni a kocsit a csába! Ennyit költeni rá?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...