-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #110699 üzenetére
Jól írtál mindent, annyit tennék hozzá, hogy mindkét hiba okoz nem indulást.
A passat USA import. Ott ennyi a highline. Sehol egy parkoló szenzor, csak nagy motor, automata váltó, tetőablak, vaj bőr.
viharhozo Octavia csak csomagtartóban jobb, ezért a családosok inkább ezt veszik, szerintem ez az oka az árkülönbségnek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ImpersonatoR #110692 üzenetére
Bár nem ismerem a Jettát, szerintem nincs jól beállítva az ajtó, nekem Golfon 99%, hogy az szól.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz Mágus2 #110701 üzenetére
Kombikat neztem, ott a kulonbseg csomagtartoban minimalis, viszont a hatso labter sokkal nagyobb a Skodaban. 5-6 honapot kell az utobbira varni, ha magadnak konfiguralsz. Es a Golf ~hasonloan felszerelve alku utan ~400k-val olcsobb, ez engem nagyon meglepett.
De az igazi nagyot a Skoda huzta, ahol egy ceg 10%-kal olcsobban kap autot, mint egy maganszemely. Aszittem, ez vmi vicc, de ket szalonban is hót komolyan eloadtak, h az adott arert cegnek eladjak, maganszemelynek meg nem.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
-
knuckle
aktív tag
válasz K Norbi #110706 üzenetére
2 éve amikor megvettem a vasat 112k km-nél volt cserélve minden folyadék, még a váltóban is, és tettünk bele valami revitalizáló gél-t. valami xado téma volt az is ha jól emlékszem. 3k-ba került, de ha már váltóolajcsere, akkor oda nem árt egy kis extra kényeztetés.
most a szervóba is tettem ilyen xado gél-t és azóta kb 2000km alatt érezhetően csendesebb, könnyebben jár, bár nem mintha lett volna vele gond, de azért mégis csak komoly igénybevételnek van kitéve nap mint nap."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyiket sem szívesen, mert az olajpumpa és a kiegyenlítő tengelyek azonosak, de a pd viszi a prímet a bárhol előforduló PD elem zárlattal, ami azonnali motorleállással jár és csak a PD elem cseréjével indítható újra a motor, vagy lekötve a hibás elemet járhat 3 henger.
Ez a TFSI nem olyan rossz motor, ha törődve van vele. A 2.0 PD is még mindig meg van a kollégánál, mér mindegyik pd elem 2x volt cserélve, 1x volt felújításon, ahol a zárlatot megszüntették, meg 1x cserélték gariban az újabb fajtára, ami már nem tud zárlatolni. Egy darab maradt a régiből, mert az nem tartozott a száma szerint a visszahívási akcióba, természetesen 300km-re otthonról beadta a kulcsot, tréleren jött haza. Szóval inkább a TFSI, ha csak ez a két motor lenne a világon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Taat: az említett 2.0 TFSI hibatároló a tejesség igénye nélkül:
12 Faults Found:
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 119694 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.19
Time: 15:58:10Freeze Frame:
RPM: 1004 /min
Load: 22.0 %
Speed: 2.0 km/h
Temperature: 81.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.970 V008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 119759 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.20
Time: 18:11:53Freeze Frame:
RPM: 751 /min
Load: 13.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Temperature: 17.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 14.224 V001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 166
Reset counter: 255
Mileage: 119839 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 11:30:09Freeze Frame:
RPM: 872 /min
Load: 14.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 17.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 14.097 V000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 41
Reset counter: 255
Mileage: 123767 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.14
Time: 16:23:49Freeze Frame:
RPM: 747 /min
Load: 17.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 76.0°C
Temperature: 49.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.351 V000769 - Cylinder 1
P0301 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 39
Reset counter: 255
Mileage: 123767 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.14
Time: 16:23:51Freeze Frame:
RPM: 1243 /min
Load: 23.1 %
Speed: 7.0 km/h
Temperature: 78.0°C
Temperature: 48.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.097 V000771 - Cylinder 3
P0303 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 37
Reset counter: 255
Mileage: 123767 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.14
Time: 16:23:51Freeze Frame:
RPM: 1243 /min
Load: 23.1 %
Speed: 7.0 km/h
Temperature: 78.0°C
Temperature: 48.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.097 V000772 - Cylinder 4
P0304 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 41
Reset counter: 255
Mileage: 123767 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.14
Time: 16:23:51Freeze Frame:
RPM: 1243 /min
Load: 23.1 %
Speed: 7.0 km/h
Temperature: 78.0°C
Temperature: 48.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.097 V000770 - Cylinder 2
P0302 - 008 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 37
Reset counter: 255
Mileage: 123767 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.14
Time: 16:23:51Freeze Frame:
RPM: 1243 /min
Load: 23.1 %
Speed: 7.0 km/h
Temperature: 78.0°C
Temperature: 48.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.097 V012600 - Intake Manifold Runner Control
P3138 - 008 - Regulation Deviation - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 128927 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.04
Time: 07:55:31Freeze Frame:
RPM: 1652 /min
Load: 11.8 %
Speed: 48.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 960.0 mbar
Voltage: 14.224 V008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1
P2008 - 001 - Electrical Malfunction - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 128927 km
Time Indication: 0
Date: 2015.08.04
Time: 07:55:31Freeze Frame:
RPM: 1654 /min
Load: 11.8 %
Speed: 47.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 960.0 mbar
Voltage: 14.224 V001109 - EVAP System
P0455 - 001 - Large Leak Detected - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 129261 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.22
Time: 17:20:49Freeze Frame:
RPM: 1699 /min
Load: 11.0 %
Speed: 23.0 km/h
Temperature: 61.0°C
Temperature: 21.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 14.351 V001090 - EVAP Emission Control Sys
P0442 - 001 - Small Leak - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 129267 km
Time Indication: 0
Date: 2015.09.23
Time: 07:16:11Freeze Frame:
RPM: 1544 /min
Load: 18.4 %
Speed: 43.0 km/h
Temperature: 55.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 14.478 V[ Szerkesztve ]
-
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #110713 üzenetére
Mági: Termosztát kicserélve wahler-re, de a hiba megmaradt fűtés gyengus... Néha lagyos levegő, és van amikor meg meleget nyom... Megnéztem a bemenő csövet amikor langyosat nyom akkor a bemenő meleg a kimenő meg langyos... Olyan mint ha olyankor nem nagyon forogna arra a víz, vagy csak gyengén... Alapjáraton hamar langyosodik, ha nyomok neki egy kis gázt akkor melegszik...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
addikt
Na ma visszamentem a szalonba. Mondtam a szelzaj dolgot az ertekesitonek. Kapasbol mondta, hogy az nem kene. Hivott egy szerelot felmentunk a palyara akkor hatul ult en vezettem ott nem halotta. Visszafele o vezetett en anyos ott egybol hallot o is. Valahonnan a bal elso ajto vegerol /tetejetol jon. Jobb oldalon semmi hasonlot nem hallani szoval az jo. Penteken kell visszamenni akkor lesz ott aki ert hozza, vagyis meg tudja csinalni. Azt mondtak ugy keresik, hogy elkezdik leragasztani es probaut. Aztan ahol ellhallgat ott a hiba. Egyebkent tok normalisak voltak meg, vedohuzat mielott beult nem koszolta ossze.
Persze nyilvan jobb lett volna ha nincs baja
Ezt leszamitva tetszik a kocsi nagyon egybe van nem nyuszog meg nyikorog. Motor es valto es nagyon patent. Vegul is ugye pont a valto miatt esett ki a corolla a vegen amikor a ketto kozott vacillaltam. -
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #110715 üzenetére
Egyszerűbb kezelni, mint hogy belövöd a kívánt hőfokot és többet hozzá nem nyúlsz? Én a nyáron az amerikai úton bérelt Passatban szenvedtem rengeteget a manuálklímával (ők szeretik valamiért, de ott például a GTI-ket is kvázi fapadosan veszik, nagyon igénytelenek a belső térre a legtöbben) a sivatagban, egyszerűen nem tudtam kényelmesre beállítani, folyamatosan vagy hangos volt, vagy nem hűtött eléggé, vagy túlságosan. Ehhez képest a Golfon szerintem egy éve nem nyúltam hozzá, be van lőve 22 fokra és kész, néha bekapcsolom a hátaó ablakfűtést.
-
válasz ßrainiac #110715 üzenetére
A tekergetős klíma az én szememben olyan mint a kurblis ablak: kerülendő és szánandó. Ha egy autóért kiad vki alsó hangon 6 millió Ft-ot v annak megfelelő bármit, akkor ne mondja nekem senki hogy ez nem fér bele valamelyik oldalról...
tomcsi23: több Akksi csere után nem törölték és nem volt olyan vezérlő amibe nem íródott volna be valami Most már csak két dologra panaszkodik feszt, de azok megoldása még folyamatban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dot
őstag
válasz bitpork #110722 üzenetére
Ugyan kérlek, az amcsiknak bonyolult a digit klíma ahogy a manuális váltó is
A felszereltség matricámon van ilyen, hogy PRCode: 1AH = Electronic differential lock (EDL)
Ez mit tud? van benne difi zár? Ha mondjuk jobb kerék lent van salakon bal a betonon akkor nem kapar el a jobb? Mert kipörgésgátló nincs benne az fix.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Khaosz55
addikt
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy milyen típusú automata váltok vannak az Audiba?
Melyiket érdemesebb venni a fokozatmenteset vagy a 7-8 sebességeset. Amit kinéztem abban egy fokozatmentes váltó van A6 177Le. Elviszi ez már rendesen a A6-os kasztnit ? 140 Felett nem megyek.
Az előzéses kigyógyításoknak a fokozatmentes vagy több sebességes automata a jobb?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Danex #110728 üzenetére
A 7 sebességes DSG száraz kuplungos, nem kell benne olajat cserélni. A váltó élettartama 250 000km ennél fajtánál, amin az olajcsere sem segít, ha ilyen autót veszel, ezzel számolni kell.
Khaosz55 Mindegyik mutitronic nagyon jó ajánlat az első váltó hibáig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Khaosz55 #110729 üzenetére
A fokozatmentes váltók valahogy senkinek nem sikerülnek. A japóknál is cv néven láncnyúlással fikkadnak, VAGnál meg az elektronikája is könnyen megfő, egyéb hibái mellett.
(#110728) Danex : Mágus2 már leírta. Nem is volt vicz h a tiptronic volt az ajánlat részünkről. A DSG egy elég feles megoldás. Sajnos a jellegzetességei is feleshez hasonlítanak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #110731 üzenetére
Akkor a multi kilőve, viszont már egyre jobban hajlok az automata felé. Elég sokszor volt hogy dugóban álltam a Német pályán. Pont most olvastam utána és látom, hogy nem is fogják gyártani VAG, nem véletlen.
Akkor tovább szűkül a kör nincs mese.. .
Keresgélek tovább szorgalmasan, igaz már csak január februárban lesz esedékes. Karácsony előtt már nem veszek autót.
Különben egy 2.0 TDI 177Le és egy V6 3.0 TDI 204Le között nagy a fenntarthatósági árkülönbség? A szerelőm a 3.0TDI-t ajánlotta inkább. Van belőle 240LE-s is de köszönöm az már sok nekem..
[ Szerkesztve ]
-
válasz Khaosz55 #110732 üzenetére
A német pálya dugó mindenkinek rossz. Álltunk mi is párszor ott 25 km-s dugóban a tűző napon. Még jó hogy a kocsi rendben van és bírta a klímázást (bár csak szakaszosan) különben ott maradunk v a kocsi v a hőguta miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
válasz MunezXBK #110718 üzenetére
Azt tudom hogy nem oldja... Azert nem gondolnám vízkövesnek mert amikor meleget nyom akkor tényleg meleg... Ha vízköves lenne akkor mindig csaj langyos lenne. Bár ez csak feltételezés... Dugulás viszont lehet vagy valami...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #110321 üzenetére
A korábbi hozzászólás alapján összeraktam az univerzális motort a gyári rendszerrel. A gyári rendszernek ugyebár más a kábel színezése, így próbáltam kitalálni melyik áramkör lehet a nyitó elektromosság és melyik a záró, majd összeforrasztottam. Amikor is összeforrasztottam és betettem az autóba, az után gyártott motor ellentétesen működött a többivel. Az anyósról (gyári motor) nyitottam és zártam a teszt során az ajtót. Amikor az anyóson nyitottam, akkor a másik oldalon zárult a vezető oldali motor, amikor anyóson zártam, a másikon nyitott.
Jól sejtem, hogy a 12V polaritást cseréltem fel és nem a végállás kapcsoló kábeleit?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
zsolt19900
őstag
mitől lehet, hogy a passat nagyon erőszakolva veszi be a rukit?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #110743 üzenetére
Rendeltem már egy gyárit, de le kell tesztelnem, hogy tényleg a motor volt-e a gond, mert a gyári jóval drágább, mint ez az utángyártott fosadék. Ha az utángyártott nem ég le, akkor beteszem a gyárit, de addig valahogy be kell varázsolnom, hogy lássam tuti jó-e a rendszer többi része.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #110745 üzenetére
Kuplung.
-
válasz zsolt19900 #110745 üzenetére
Hát mert erőszakos vagy. Finoman próbáltad már?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #110747 üzenetére
reméltem, hogy annyi a baj, mert lassan csere lesz úgy is
bitpork: próbálom én mindenhogy
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TaaT
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- További aktív témák...