-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz ToMmY_hun #109045 üzenetére
Én nem rég adtam el a D2-es A8-amat, 2év alatt elég sok A8-as márkatársat sikerült megismernem, csak akkor vedd meg, ha rokontól vagy ismerőstől van, és makulátlan az előélete, különben többet lesz szar, mint jó. Hihetetlen betegágyak, nem véletlenül kerül annyiba az új árához képest, pláne ha légrugós, de elég mondjuk egy kormánymű szimmering folyás, és akkor az úgy kezdődik, hogy eleje lebont, motor váltó ki.
Mivel A8, az utángyártott szar minőségű alkatrészek is sokkal drágábbak mint egy A6 vagy A4-hez képest. D3-at már nem olyan jópofa bontott cuccokból tákolgatni a komponens védelem miatt, bár én azt mondom, h egyszer mindenkinek kell egy ilyen autó, én az enyémet szerettem imádtam, annak ellenére, hogy egy hűtlen rib*nc volt. Az valamit azért elmond, hogy az autót 800 ezerért vettem, úgy h apróságok voltak rajta, de amikor jött a vezérlés csere, fék csere, szíjak, olajak, és az olyan kis finomságok mint pl, karter cső ami átvezeti egyik hengersorból a másikba az anyagot, ha nem taknyolni akartak slaggal akkor csak gyári előre hajlított csövek voltak hozzá darabja 20 ezerért, aztán jött egy kis tiptronic váltó csere, dupla hengerfejezés, stb és így lett a vége 2.6millió, 2 év után, és 1.6-ért vitték el múlthéten. Ja és a legjobb, hogy az összes szerelő fázik az A8-tól. Sok sikert hozzá.20 éve a PH-n.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Hikvision #109052 üzenetére
Először is nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ! Én Németből általam importált változatokban gondolkozom, csak vezetett szervízkönyves és 100 000 km körüli vagy az alatti darabok érdekelnek. Szerencsére van ilyen, nem is olyan kevés. Az általam kinézett altípus a D3, abból is a Singe Frame változat, tehát 2005 utáni, inkább 2006-os példányok. Ebben az esetben is tartanom kell attól, hogy sokat lesz szervízben a kicsike? Nekem egy megbízható dög kellene, mert sokat fogok autózni, ráadásul viszonylag nagy távolságokat is (egy hétvége alatt 1400 km) ami miatt nem lenne jó ha hetente rohadna le valahol külföldön az autópályán. Jogos elvárás ez ettől a típustól, vagy szaglásszak máshol ha ezek az igényeim?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
zsolt19900
őstag
válasz tresh #109048 üzenetére
Köszi Mááági
Jaja, gondoltam hogy nem úszom meg az olcsóbbik kategóriát
Finomítva lett alul picit a szoft, meglátjuk....
gondolkodom, hogy most akkor kevlár vagy új kuplung, de elvileg a kevlár lesz a nyerő és ha az nem válna be akkor még mindig vehetek egy másik új kuplungtárcsát, ha pedig beválik a kevlár, akkor marad úgy, ahogy van
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #109059 üzenetére
Ne értsd félre kicsit sokat lovagolsz a témán és egy raklap pénzt beleölsz a "semmibe" ha tényleg 240-es a tárcsa az röhögve jó lesz kb 300-350nm ig. Nem kell oda kevlár ha jól van meg írva.
(#109058) TaaT : lehet a nútba kéne tenni valami vékony "szövetet amivel beszorítva rakod vissza a gumit és lehet nem fog nyekeregni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz knuckle #109064 üzenetére
Nekem is ez a tapasztalatom; hiába tekintünk "ellenségként" a szilikonra a gumiápolásban, eddig ez vált be legjobban a nyiszogások ellen.
Szilikonspray-t ráfújni rongyra, azzal átkenni; ha van kéznél szilikonzsír, az még jobb, vékonyan kenve és kb. 500 Ft egy kis tégellyel, ami sok évre elég.A szilikon amúgy kenőanyag, nem gumiápoló. Műszerfalra, gumiabroncsra NE kenje senki!
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz ToMmY_hun #109055 üzenetére
Hát én nem nagyon akarom elhinni hogy németből hogy bármilyen nagy és benzines is legyen az autó 10-11 évesen ne legyen benne csak 100ezer km...
Amúgy meg ha sokat pályázol miért nem veszel dízelt? 3.0 TDI pályán rohadt jól eszik. Van pár ismert nyűgje ha rád szakad minden baja is megállsz 1millából (ami azért nem valószínű)
Ellenben bírja a pályát is és fogyasztásban lehet megspórolod még amit rá is kell költened.
A6 méret nem elég ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
vmk
tag
válasz focvis #109065 üzenetére
Akkor inkább gyógyszertári glicerin, mert az ápolja is. Árban kb ugyan annyi. Tél előtt pedig mindenképpen érdemes végigkenni a kédereket vele, mert így nem fognak összefagyni.
Vagy ha szilikon, akkor inkább az általad is említett zsír változat. Autós/háztartási boltban lehet kapni, párszáz forint -
mm00
aktív tag
VW belső műanyag elem hátulján (fémmel érintkezik) szabad valamilyen vízzáró anyagot használni? (Pl.: Sziloplaszt)
-
veterán
Van otthon gyógyszertári glicerinem, azzal kenem le az abroncsokat a szezon végi elrakás előtt. Viszont nyiszogás ellen szvsz kevésbé hatásos, mint a fránya szilikon, mert beszívja a gumi - nagyon helyesen.
@mm00: ez valami teflonos (PTFE) zsír, gondolom, hogy még jobb, mint a szilikon. Az ára is más
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Kiskokó #109066 üzenetére
Nem feltétlenül szeretnék hajót, de hosszú időre tervezek, családnak meg jobb lenne az A8. Azt mondod hogy a benzines nem célszerű? Nem tudom milyenek az A8-ba épített dízel motorok, van konkrét típus amit ajánlanál? Ajánlott A6 is jöhet, megnézem milyen és mit tud. Nagyon szépen köszönöm előre is.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
(#109080) focvis : ezt inkább hagyjuk.... Mondjuk úgy h most nem akarok koncentráli erre, pláne h Muneznek már elpanaszoltam h ma jött egy telefon hogy aggyammán a felnit 70k-ért meg felezzük meg a postát és már viszik is
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz ToMmY_hun #109075 üzenetére
Ugyan az a 3.0TDI van az A8ban is csak annyi hogy 2006tól szabad venni.
Ami baja általában tud lenni (persze ha cseréled akkor az megint 200 ezer kmig jó)Fojtószelep : 65ezer
Szívósor : 200ezer / pár
Befecskendezők : 300-400ezer / 6db
Automata váltó : 400-450ezer (ez bármelyiknél ugye)
Illetve ha a vezérlést neked kell cserélni az még 300ezer körül van.De azért ebből a váltót meg a porlasztókat kilehet szűrni vásárláskor valamilyen szinten.
Ha sokat pályázol azért egy 4.2höz képest 3-4L / 100KM-en megtudsz spórolni.
Az akkori 4.2-es motorokat nem ismerem annyira, de azért ott se olyan olcsó egy gyújtótrafó szett PL
Nagyjából ennyi ezt csak Laikusként.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz tresh #109083 üzenetére
Őszintén ?
A8 sehogy se dukál.. S8.Hova nem elég 2T-hoz 225-232-245 Le ?
Bőven elég még abba is.
Touaregbe nem dukál a 2.5 TDI 170Le val. meg a régi XC90be a 2.4D 164 Level... de 225Le nehogy ne legyen elég.
A 4.2 Dízelben meg már majdnem annyit eszik mint a benzin plusz még költségesebb.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz Kiskokó #109085 üzenetére
Nézd nekem az a8 nem adja dieselel ahogy pl egy 7es bömbi se. Nem az a kategória már rég.. itt nem teljesítményről van szó. Ezek az autók akkor is most is e-pénisz méregetésre valók és ha van pénzem 30misiért prémium gépet venni nekem ne traktor legyen benne hanem nagy köbcentis benga.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #109088 üzenetére
De van rá kereslet, látod. Főleg itthon aki 1-2-3 millából akar a szomszéd előtt felvágós autót annak számít a fogyi mert amúgy marhára nem engedhetné meg magának. De magát az elved értem és osztom. Nincs pl számomra kiábrándítóbb mint amikor meglátok egy ilyet vagy egy kabriot dízel motorral...
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #109090 üzenetére
Ajtó-kasztni között a tömítés.
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #109090 üzenetére
Jó kis gép nincs vele baj
Csak az a fránya turbó+tartalék hiány ne lenne
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #108983 üzenetére
Van VCDS-ed otthon? Ha igen csinálsz nekem 1-2 logot?
-
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #109086 üzenetére
Jajj, most miért mondasz ilyet?
Az enyémben eddig 50.1-es hangrendszer volt. Így, hogy bejött a hűvösebb idő most változó. 50.1 és 75.1 között jár az autóban a zajkeltők száma. Hőmérséklettől függően.Apropó, jól emlékszem, hogy izzítás csak 0°C alatt?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
ToMmY_hun
senior tag
Én sem hajlok a dízel felé, kivéve ha megbízhatóbb. Nyilván nem összekuporgatott pénzből szeretnék A8-at és nem az üzemanyagon akarok spórolni. Szimplán szeretnék egy nagy, megbízható, erős de technikalilag is felszerelt kocsit, amit meg lehet venni 5-6 misiért. Dízelt csak akkor, ha olyan a benzines 4.2 hogy többet van szervizben mint nálam, amúgy meg miért ne lehetne benyás.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Kiskokó #109082 üzenetére
Először is elnézést hogy új hozzászólást írok, de meguntam a szerencsétlenkedést a szerkesztéssel mobilon. Szóval köszönöm a leírást, kíváncsi lennék a hasonló adatokra egy 4.2 motor esetén is. Igazából nekem az nem szempont hogy egyszerre sokat kell-e fizetni javításra, inkább az lenne fontos hogy ha javítva lett akkor sokáig ne kelljen szervizbe mennem vele a kötelező ellenőrzéseken és karbantartásokon kívül.
C programmers never die, they are just cast into void.