Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    válasz dokar #639 üzenetére

    Ferrari? Ugyanmár :P

    CortezX: ahogy mondod :)

    Viszont asszem ez mindennél szebb: Szalay Balázsék Opel Antarája. [link] Ezzel mennek a Dakar Rallyra. Uramisten de gyönyörű :O:O:B

    A VERSENYAUTÓ

    OPEL ANTARA
    Súly: 2150 kg (pótkerekekkel és 50 liter üzemanyaggal)
    Szélesség: 1999 mm
    Magasság: 1886 mm
    Hosszúság: 4720 mm
    Futómű: elől független felfüggesztés, hátul merevhidas, kerekenként 2 Bilstein lengéscsillapító, Hypercoil spirálrugók
    Rugóút: elől 250 mm, hátul 300 mm
    Váltó: X-track szekvenciális, hatsebességes (speciálisan az Opel Antarába gyártva)
    Kuplung: Tilton 3 tárcsás, 7 1/4 inch átmérőjű
    Osztómű: X-track, egybeépítve a sebességváltóval
    Benzintank: 450 literes biztonsági gumitank (1 literes napi tankkal)
    Gumi: BF Goodrich G1, átmérő: 790 mm
    Felni: Speedline 16 collos magnézium ötvözet
    Felépítmény: karbon-kevlár, összesen 55 kg

    Motorparaméterek
    Típus: LS6 alumínium
    Hengerűrtartalom: 5692 kcm, V8-as
    Teljesítmény: 395 lóerő (szűkítővel)
    Nyomaték: 510 Nm
    Vezérlés: Motec M800
    Speciális levegőszűkítő: 37.2 mm
    Fogyasztás: 60 liter/100 km
    Végsebesség: 186 km/óra
    Gyorsulás: 7,8 másodperc alatt 0-100 km/órára

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés