Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz helkis #22048 üzenetére

    szerintem hogyha a gyár azt mondta, hogy annyival használd, akkor annyival használd. ha ebben a kifejezésében nem voltak feltételek, akkor mindig annyival használd. magyarul ha a gyár nem mondta, hogy másik felni/gumi méret esetén másik légnyomást kell használni, akkor azt az egyet kell használni.

    másik lehetőség: jól felfújod, mész vele rossz utakon és addig engeded le belőle a nyomást, amíg a fogtöméseid a helyükön maradnak és a fékezés is jól működik. ha túl puha, azt fogod érezni, hogy imbolyog az autó, mintha nyálkán menne, főleg kanyarokban. amikor kijössz a kanyarból és ívről egyenesbe teszed, akkor még mozdul egyet a hátulja. na ilyenkor még puha. a másik oldalról meg azt fogod érezni, hogy zúzza a légkalapács a gerinced, fékezésnél elpattog vagy megcsúszik, akkor meg sok.

    találd meg a kettő közötti neked megfelelő optimumot. ha pedig egyszer megtaláltad, akkor utána menj hosszabb távokra a kocsival és simogasd meg a gumit, amikor megérkeztél. ha nagyon meleg, akkor túl puha. ha olyan meleg, hogy rajta tudod tartani a kezed, akkor jó.

    szerintem jó eséllyel előre meg hátulra nem ugyanaz kell majd bele.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák