-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz ricsi8800gt #100647 üzenetére
Én se találtam, inkább az autó talált engem. Nem volt meghirdetve. A bácsi élettársának az unokaöccse faterom haverja, és megtudta, hogy aktuális lett nálam a városi gyilkolásra egy autó vásárlás. Eszébe jutott, hogy 2 éve áll a parkolóban ez a G Astra, és szólt faternak.
Ha facebookon, hahu-n vagy jófogáson keresel G Astra-t, akkor 400k-ért csak egy vödör csavart fogsz találni. Aki eljut odáig, hogy meghirdesse, az reális árat fog kérni. Egy jó G Astra reális ára 700k felett kezdődik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bul07
nagyúr
válasz vzsryl #100651 üzenetére
Szerk;
Nem válasz akart lenni..................................
Azt azért tartsátok szem előtt hogy 2024-tól EU5 alatti dízelek lehet ki lesznek tiltva Budapesten a belső részről, 2026-tól meg EU6 alattiakat
Aki nem egy évre tervez annak ezt érdemes tudni, persze lehet lesz késés de előbb utóbb meglépik
És azért ez elég jelentős autóálomlány
(Nekem EU4-es van , remélem csúsztatják ezt nem kicsit )
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Greentea
senior tag
válasz bul07 #100652 üzenetére
Ez egy jó téma.
"Budapesten egészen más a helyzet, a tavaly elfogadott szmogrendelet szerint 2018. október 1-től a fővárosi riasztási fokozat elrendelését követően a 7-es és 8-as környezetvédelmi besorolású [...] járművek (Euro 3-as dízelek) közlekedését lehet korlátozni, ami az összes autó körülbelül 40 százalékát jelenti. 2019- október 1-től további szigorítás lép hatályba, akkortól a 10-es és 11-es környezetvédelmi besorolású autókra (Euro 4-es dízelek) is kiterjed a tilalom, ami a forgalomban lévő kocsik több mint felét érintheti majd."
2018-as [alapjárat] cikkből idézve. Nem tudom, hogy hogyan akarják ezt majd véghez vinni, mert ha Budapest nem is feleltethető meg gépjármű normabesorolásilag az országos átlagnak, akkor is simán %-ban kifejezve kétszámjegyű autópark mennyiséget érintene ez a leendő tiltás. + a zónahatárok kialakítása is több kérdést felvet, hogy az jól alkalmazkodjon Bp városszerkezetéhez. Nagyon kiváncsi vagyok mire fognak jutni.
-
bul07
nagyúr
válasz vzsryl #100653 üzenetére
Hát ha elég nagy részt lezárnak akkor igen is gond, talán mintha azt olvastam volna hogy Hungária körútól befelé, ez elég nagy területt
És az is gond hogy sokminden be van zsúfolva a központba, sok hivattaltól kezdve korházak
Na meg hova parkolja le az ember a kocsiját az ingázóknak nincs elég parkoló nemhogy....Engem érintene olyan szempontból hogy rokonok 8ker Szigony utca, az már bent van
(#100654) Greentea
És a EU6 alattiak tiltássa még érdekesebb nem tudom opel fronton hol volt a váltás
De öcsém 2018 nyarán vette a Duster-t és az biza még EU5-ös motorral van szerelve(sok mercibe is ez amotor van), tehát ha tényleg 2026-tól tilják akkor 8éves autókat is kitíltanakÉn max a EU3 korlátoznám nem tiltanám, ha be akkar hajtani akkor fizessen valamennyit, így ha tényleg fontos akkor fizzet de csak úgy nem fog bemmeni a zónába
Ki kellenne szűrni a műszakilag rossz kocsikat, azokat amik füstölnek, egr off, katalizátor off, égeti az olajat,
szoktam látni olyan benzinesseket hogy traktort megszégyenítő modon füstőlnek( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz vzsryl #100656 üzenetére
Nekem mondod itt a román határ mellett
Ha városba akkarok menni Nagyvárad 35km( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
vasza
csendes tag
Sziasztok! Segítene valaki, hol találom Astra H -ban a motorszámot? Autóvásárlás előtt állok.
-
vasza
csendes tag
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Új első lengéscsillapítók kerüptek be előre, új toronycsapággyal.
Swag mindkettő.
20 fok felett, illetve száraz időben jobb oldalról sípoló hangot (nem szuszogó) ad amikor átmegyek egy lassítón,
illetve amikor úthibán, kátyún megyek át.
Esőben, 20 fok alatt nem.
Rendkívül idegesít.
Mitől lehet ez?
Gondolom ettől nem "hibás" és nem cserélik...
Vagy mit csinálhatnék, hogy ne adja ki ezt a hangot?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Azt mondjátok meg nekem, hogy egy 2007-es Opel Corsanak hogyan tudod megnézni, hogy hány fokon van éppen a vízhőmérséklete? Teszter nélkül.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
Opel G astra folytószelep házon miért van hűtővíz átvezetés?
-
Tikakukac
titán
-
Danecay
őstag
Sziasztok!
Egy H Astra-m van és egy ideje dobálja, hogy kevés a hűtőfolyadékom, de ez nem igaz, töltöttem is rá de alapból nem kellett, hogy gond legyen a szinttel. Mivel nem szűnt meg a jelenség vettem új szenzort hozzá, de ennek ellenére is megmaradt a hiba. Az úszónak nem tudom mennyire lehet baja, leragadva nincs mert már ki is mostam a tartályt, akkor láthatóan egyértelműen mozgott. Arra gondoltam, hogy max. lyukas lehet, de talán még úgy is a fel kellene jönnie a folyadék tetejére, bár nem tudom milyen anyagból van. Minden esetre, mielőtt új tartályt is vennék, arra lennék kíváncsi, hogy a szenzor milyen jelet küld a kompóter felé? Rövidzárat, mert akkor ki tudnám tesztelni, hogy nem e a kábellel van e gond esetlegesen. Ja és ha rövidzár, akkor mikor van rövidzár, amikor jó szint, vagy amikor alacsony?
-
Feenyx
aktív tag
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Most már lassan végére érek a szaktopikoknak, családi autókeresőben vagyunk és képbe jött az Astra J is 1.7 vagy 1.6 dízelmotorral. Van valami különösebb gyerekbetegségük vagy vehetőek? Pályán, országúton is menne sokat.
-
ncc1701
veterán
válasz dellfanboy #100684 üzenetére
Karambol esetén jó a plusz súly. Én sem morgok, h az A insigniám legalább 1.8 tonna.
-
szabonagyur
félisten
válasz dellfanboy #100684 üzenetére
Csak nem egy árkategória a kettő. Ha valaki J-t ír akkor esélyesen arra van pénze és nem K-ra.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #100689 üzenetére
...de pusztán a tömeg sem, mert akkor elég lenne bedobni a swiftbe anyósülésre meg csomagtartóba néhány 50kilós cementeszsákot, amivel meglenne a tömeg, biztonság és az ültetés is
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Richard!
addikt
válasz szabonagyur #100688 üzenetére
De lehet, hogy kipótolja a különbözetet. Pusztán csak a jó szándék vezérelve írta azt, amit.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #100689 üzenetére
Az gondolom megvan, hogy mi az az érvelési hiba. Na, ez pont az volt
Tehát akkor segítség, mert fórum. Fölöttem a kolléga már szerintem elkezdte ezt a ködöt eloszlatni, a továbbiakért kezdjünk a hetedikes fizikakönyvvel, ott volt hőtan és mechanika, F=m*a képlettel indulunk. Ez már arra elég, hog amit írtál átfogalmazzuk úgy, hogy a nagyobb tömeggel nem biztonságosabb lesz az autó, csak sokkal nagyobb lesz a pusztítás maximum, amit meg a másik kocsinak kell ütközéskor a gyűrődési zónákkal ledolgozni. Azért, mert az Audiban van tízszer annyi szervomotor, 40 kilós elektromos ülés, elektromos kormányzár stb. stb. stb. azzal nem lesz biztonságosabb a kocsid, sőt, éppen a fizika ellen dolgozol, mert könnyebben esel le, állsz meg és társaik.
Amit te felhoztál az amiatt van, mert a gombóc swiftnek egyszerűen nincs gyűrődési zónája, ha arconpörögnek sem tudnak főleg adott árból neked olyan kasztnit kihozni 70cm-nyi motortérrel, mint az Audi dupla tűzfallal és egy pingpong asztalnyi hellyel. Szimplán a lassulást nem tudják úgy megoldani, hogy a szerveik az ott ülőknek ne szakadjanak le. Simán kiszednek embereket úgy autókból, hogy alig van rajtuk külsérelni nyom, a bölcsek mondják: nem a gyorsulásba halsz meg, hanem a lassulásba. Az megint más, amikor megy a romboló 2,2 tonnás autó és szimplán palacsintává zúzza a Corsat. Erre szoktam volt mondani: gyere akkor a bármiddel, legyen A6 és mehet vele szembe az IFA 0 csillaggal. Mindig van egy nagyobb.
Ha érdekel a tutiság: ezt olvasd el.
Valahol megvan a BME-s jegyzeteimben is egy ilyen előadás leirata, hadd ne keressem elő.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Richard!
addikt
válasz szabonagyur #100693 üzenetére
Mármint dellfanboy pótolja ki
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
csoszogi
tag
válasz Poultier #100683 üzenetére
Valamelyik autókereskedésben üljél bele. Én F Astrából (ferdehátú) ültem át J-be. Benzines szívó 1.6-os. Fenti ablakból nézve majd dupla akkora a J az F-hez képest a a parkolóban, viszont beltérben szűkösebb, keskenyebb. Lentre ülsz, szinte a földre, igen lapos az autó. 1.78 körül vagyok (nem sovány ), a fejem 5 centire van a tetőkárpittól. Hátul a fiaim, 1.80+ is súrolják a fejükkel a tetőkárpitot. Három felnőtt ember hátul szűkösen fér el.
Csomagtartó szintén, csak 10 literrel nagyobb az F-hez képest. A négy 17 colos kerék nem is fér be állítva a csomagtartóba. Motorról nem írok semmit, mert te dízelt tervezel venni.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz szabonagyur #100697 üzenetére
A fentieket én is írhattam volna, pont ez a méretem és a történetem is
Írta, ferdehátú F, nálam is, és nálam a J is a sima 5 ajtós.
Lakótelepi parkoló, simán nem férek be egy átlagos helyre mert nem tudok kiszállni, nem látszik a J-n de sokkal szélesebb (centire nem tudom, lehet számokban kifejezve nem jön át a dolog) mint az F volt, vagy mint egy átlagos ilyen kategóriás autó.
Belül meg elég passzentos valóban.
Cserébe nem egy helyen olvastam, hogy csattanásnál a belső tér és a benne ülők elég szépen egyben maradtak.Postázást nem vállalok.
-
ncc1701
veterán
válasz Tikakukac #100692 üzenetére
Na. Tehát a nagyobb autónak 1 méterrel nagyobb a mociháza is, ami nagyobb gyűrődő zónat jelent. A nagyobb autó nehezebb is, ergo köszi szpen, h igazoltad amit mondtam (a6 biztonságosabb, mint a swift). Pont erre gondoltam magam is. Inkább az insigniával kresselek, mint a swifttel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -