Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xarina
aktív tag
3 órát meghaladó járatkésés esetén első körben add be simán a légitársasághoz a kártérítési igényed az eu-s jogszabályra hivatkozva (neten keresd ki a pontos számát). Ezt 100%-ban el fogják utasítani valami hülye indokkal, mindig ezt teszik, mert az utasok nagy része ezután feladja. Megpróbálhatod még egyszer utána, de abba írd bele, hogy nem fizetés esetén jogi útra tereled az ügyet. Gyakran ezt is elutasítják. Ezután egy közjegyzővel kérj fizetési meghagyást a légitársaság ellen, ez alapján már rögtön fizetni fognak. Teljesen felesleges külső szolgáltatóhoz fordulni az ügyintézésért, mert ők is ezt teszik, de elkérnek 20-30%-t is a kártérítésből.
Rengeteg helyen még ma sem fogadják el az e- beszállókártyát, azt ki kell nyomtatni és gyakran le is kell pecsételtetni, az nélkül megtagadják a beszállást. Nem csak 3. világbeli országokban vagy kis forgalmú reptereken. Pár éve még az egyik tokiói reptéren is kinyomtatták, ill. az Istanbuli reptéren még most is csak a fizikai beszállókártáyát fogadják el, pegig az európa legnagyobb forgalmú reptere.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest