Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Degu82 #12451 üzenetére
Igen, azoktol en is kevesbe tartanek. Alapszabaly minden online piacteren, hogy ha valami tul szep, hogy igaz legyen, akkor az tul szep, hogy igaz legyen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz kill_switch #12453 üzenetére
Ilyenkor szoktunk koztes megoldast csinalni: Videohivas kozvetlenul a szemelyes talalka elott, ahol 5p alatt megmutogatja az elado, hogy bekapcsol, mukodik, jatekot elindit, es kesz. En is igy adtam el az egyik mobil klimat pl, mondtam neki, hogy johet erte, de ha bedobozoltam, nincs az a kurvaisten, hogy kicsomagoljam neki helyben, ugyhogy videohivas, amin latszott egy infras homero kijelzoje, ami nyilvan durvan megindult lefele, amikor a legkondi kifuvo nyilasara iranyitottam. Mindenki boldog, vittek is a cuccot meg aznap.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bogyi007
veterán
Ez a videochates opció egész jó ötlet.
Eddig én mondjuk a személyes találkát favorizáltam vagy a csomagautomatákat, vétel esetében természetesen csakis pozitív értékelés jöhet szóba aztán a részleteket megbeszéljük hogy miként intézzük el a "boltot" ( Series X konzolomért anno személyesen kocsikáztam el és egy jó kis út és beszélgetés keveredett ki belőle a gép tulajdonosával a Covid ideje alatt) ha eladok akkor meg hagyom hogy az eddigi értékeléseim beszéljenek magukért.
Ez az ötlet új opciókat hozhat képbe. Köszi az ötletet!
[ Szerkesztve ]