Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #22036 üzenetére

    Valamennyire tuti fékerő szabályozós, hiszen az elsőt ugye nem blokkolhatja.
    (Ha másképp nem, hát úgy, hogy hátul egy jóval nagyobb dugattyú mozog.:DDD)

    Nekem az első és egyetlen kombifékes motorom a Madison, és nagyon bejön
    a városi forgalomban a funkció. De akárhányszor helyzet van, azaz erősebben
    rámarkolok, bizony megcsúszik a hátulja. Lehet, hogy már kopott a gumi vagy
    nagyon szar az aszfalt, nem tudhatom... (Persze mindkettő igaz is, sajnos.:D)

    Amelyiken nem volt kombifék, annál ugyanez, CSAK ott még fékhatás se volt!
    Csak gumifüstölés. Egyszer még évekkel ezelőtt büntetőfékeztem egyet a kis
    Majával, mert elborult az agyam: iszonyat büdös lett tök rövid csúszás miatt...
    Ilyet a Madisonnal sosem tapasztaltam, kiéve egyszer, amikor szintén elborult
    az agyam (tudom, olyankor minek motorozok!), és szinte lenyelezve löktem le
    a sztenderről... Akkor elkapart. Jött a gumiszag. Én meg majdnem az árokban
    végeztem. Egyéb közlekedési helyzetekben nincs az orromban a szag, szóval
    vélhetőleg kikönnyül a hátulja annyira... de a csúszást garantálom, nem kamu!
    Kis Majáról még videót is raktam fel, hogy egy elbambulás után mekkorát sikít
    a hátsó: Madison ezt sem csinálja, de biztos, hogy tapadást veszít hátul.:R

Új hozzászólás Aktív témák