Keresés

Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz kookaib #64259 üzenetére

    Az Előfizető – kivéve az Üzleti Előfizetőt - a Szolgáltatás vagy Szolgáltatáscsomag igénybevételére kötött Előfizetői Szerződést az érintett Szolgáltatás vagy a Szolgáltatáscsomag valamennyi Szolgáltatása tekintetében jogosult felmondani, ha:
    a) a Szolgáltató a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltét követően a
    hibát 15 napig nem tudja elhárítani;
    b) az Szolgáltatás vonatkozásában az előfizető a felmondását megelőző 90 nap alatt több
    mint 10 hibabejelentést tett, amely alapján a Szolgáltató valós, érdekkörébe tartozó hibát
    hárított el, vagy
    c) a Szolgáltató a Szolgáltatást 30 napig nem az Előfizetői szerződés szerint teljesíti.

Aktív témák