-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Szerintetek lehet kapni ezt a gumitömítést külön?
ez egy U alakú gumi, amit rá kell húzni a levegőcső végére, de már annyiszor rakták fel szarul, hogy teljesen elnyíródott, és kifúj, akárhogy próbálom újrarakni. Esetleg létezik erre valami univerzális megoldás?
Laguna 1 , 1.9dci, 109LE , F9Q718 motorkód
Köszi előre is!
...kifúj az egr-nél is, látom, de ahhoz lehet kani tömítést a boltban
[ Szerkesztve ]
-
Szabmester03
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Kangoom 2005 év végi. Ha elfordítom a kulcsot, hogy indítsak, nem történik semmi, viszont ha meg nyomom az elektromos ablak gombot miközben indítok, egyből tekerni kezd. Többször kipróbáltam, ablak emelő gombbal indítok, mintha start gomb lenne. Ez mitől lehet? -
rob210
Topikgazda
válasz Szabmester03 #82554 üzenetére
Ha most jött elő a jelenség akkor bsi modul, ha korábban is volt akkor indításgátló funkció.
Vannak ilyen elektromos megoldások, a lopás megnehezítése érdekében.
Ezt jó lenne kideríteni , hogy melyik.
Ha az első verzió akkor bizony kezd lehalni és előbb utóbb más elektromos anomália is lesz.Renault power
-
tiop
tag
Üdv.
2002.1.6 16v I megane classic.Alsóbb fokozatok váltása után,kuplung felengedésnél "klottyanó" hangot lehet hallani.Ez valamelyik motortartó bak hibálya lehet? -
rob210
Topikgazda
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet az uraknak!
Olyan problematikám van, hogy az utóbbi időben észrevettem, hogy roppan a kormány mikor elfordítom, nem folyamatosan ropog hanem elfordítom és van egy pont amikor kattan egyet aztán visszafordítom és megint kattan, de csak nagyobb kormánymozdulatoknál pl egy egész kormánytekerésnél tehát ha oda-vissza kismozdulatokkal akkor nem. Ezt menetközben nem tapasztalom csak amikor az autó áll, valamint ha felemelem akkor megint csak nem tapasztalom, csak nagyon-nagyon halkan alig hallható módon. A jelenség a vezetőoldalon észlelhető. Alany: Megane II 2004, 1,6 benzin, automata, kombi K4M motorkód
Kérdésem, hogy mi lehet a probléma, a másik pedig, hogy okozhat-e balesetet, tehát lehet-e használni az autót?
Tisztelettel Köszönöm!
Üdv: Laci
-
rob210
Topikgazda
-
Gali199qd
tag
Sziasztok !
2000-es évjáratú Clio II .
Az 1 gombos kulcs tönkrement . Nem nyitja / zárja az autót .
Elemcsere volt, de a mikro kapcsoló lejött újra lett forrasztva de nemtudom rátanìtani az autóra .
Ebben tud valaki segíteni ?Olvastam itt egy régebbi hozzászólást, de sajnos az ott leírtak alapján sem sikerült a művelet .
-
rob210
Topikgazda
Hát ha a rángatásra nem mozdul, akkor nem a motortartó bak.
Pedig ezeknél az alsó billenésgátló szokott teljesen szétszakadni, de olyankor leng a motor elég rendesen.
A hangot honnan hallod? Illetve ha irányt váltasz azaz előre menet hátramenet, olyankor nem fokozottab?Renault power
-
tiop
tag
válasz rob210 #82568 üzenetére
Előröl,balrol a váltó felöl.Előre-hátramenet különbséget nem figyeltem még meg,de az egyértelmű hogy váltás uttán kuplung felengedésnél hallatszik illetve ha visszafele váltok akkor is,és ha példálul harmadik vagy második fokozatban leveszem a lában a gázról akkor is hallani.A alsó billenésgátlót a váltó alján keressem?
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Sajnos sikerült jól belenyúlni a japán technikával és nagy a nyomás itthon, hogy cseréljünk egy fiatalabbra. Elsődleges fókusz a 3-as Grand Scénic lenne, mert szép, praktikus és nem annyira elromlós(munkatársamnak is ilyen van évek óta). Tud valaki segíteni, hogy mi a különbség az 1,9 és az 1,6 dci között a megbízhatóság szempontjából?
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Renault Clio III-ba szerelt BVA4 jelű automata váltókról mi a vélemények?
A szokásos automata váltós dolgokon kívül? Ha jól olvastam ez egy 4 fokozatú váltó. Olajos váltó?2 féle motorhoz tették ezt a váltót: K4M és M4R.
K4M múltkor mondtátok, hogy ez egy jó motor. Szíjas vezérlésű + okos kerekes?
M4R visszaolvasva, jó kis motor, neten böngészve, a láncos vezérlést írják, hogy 200k km után érdemes cserélni. Van még valami, amit tudni kell? -
Benir8
senior tag
válasz rob210 #82543 üzenetére
Jó helyen kerestem?
Mai napon 3-as sebességváltásban kb. 3 ezer fordulatról kezdve kb. 5 ezernél dobott be sárga szervíz kulcsot. Mire hazaértem leállítottam, diag-laptop összekötve, beindít akkor már nem jelez kulcsot. Tárolt hibakód ugyanaz.
Lambdaszonda érzékelő 2-esnél -100-at mutat. Szerelő szerint jó. Volt cserélve a hátsó szonda kb. 2 hónapja.
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #82551 üzenetére
Milyen fékcső kulcs kell hozzá? 11-es?
Milyen márkájú fékfolyadékot ajánlasz? Gyárilag DOT4 kell hozzá, márkaszervizben DOT4+ESP-t is raktak bele.
Milyen fékzsírt érdemes használni? Tök mind1, csak legyen rendesen megkenve?
Ezeket az alkatrészeket néztem ki (remélem, nem maradt ki semmi):
féknyereg+féknyereg
fékbetét
féktárcsa
fékpofakészlet
fékdobA fékdobban nem vagyok biztos. Valamiféle gyári kód (?) alapján kéne kiválasztani a megfelelőt, aminek nem találtam meg a jelentését. Típus KC0H, gyártási szám U079502, ABS, 4x2, (szerintem) nem megerősített futóműves. Van erre valami ötlet?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #82580 üzenetére
Ha rám hallgatsz akkor a dobot pofát munkahengert külön veszed meg nem szettben, mert úgy sokkal drágább. Munkahenger cifam, lpr, tökéletes nem kell drágább, de persze lehet delphi, trw,ate is :D. A dobból mivel az sokág szalad a trw, zimmer a jó választás, készreszerelt! (Ha csak nincs otthon présed) fékcsőkulcsból 9,11 biztos kell, de sajnos itt ahány fék annyi féle van. Van ahol 8 as van ahol 10 es.
A fékcsöveknél a hollandert feltétlenül tisztísd le és fújd be akár wd40 vagy valamilyen rozsdaoldó, kenő anyaggal, hogy ne törd el nyakba.
A dob méretet vázszám alapján lehet kikeresni 2 féle van.
Értelemszerűen a dobmérettől függ a pofa mérete is. A munkahengeré pedig attól, hogy ABS-es-e a kocsi.Renault power
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #82583 üzenetére
Tényleg olcsóbb alkatrészenként, viszont a készletnek, ahogy nézem, annyi előnye van, hogy abban van utánállító is. Mennyire fontos az utánállító?
A készreszerelt dob nagyon jó tanács! Csak TRW van belőle, Zimmermann egyáltalán nincs.
A kocsi ABS-es, de egyik munkahengernél sem láttam ezt feltüntetve. Annyi van, hogy nem megerősített vagy megerősített futóműhöz való.Mit szólsz ehhez a fékfolyadékhoz?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
janez89
csendes tag
válasz rob210 #82565 üzenetére
No Robi "bácsi" sikerült kiderítenem mi a betegsége, ma kétkerékre állítottam a kicsikét (egy emelő balra egy jobbra) és igen... a jobb első csapágy kattog, de a szilent ép nincs rajta sem repedés sem semmilyen sérülés, de azért minden jóban van valami rossz... a bal oldala is kezd "kattogni" úgyhogy mind a két oldalon szilent+csapágy cserét tervezek, milyen márkák vegyek? Sachs-ot néztem... Illetve a kérdés az, hogy így el lehet-e indulni egy 600km útra (belföld) 300 oda 300 vissza. Mert most pénteken indulnánk és már nem tudom lemondani.
-
Bass
addikt
Sziasztok
Megane 2 beltér venti milyen amikor elhalálozik? Van hogy nem indul el,van hogy elindul de lassan erőtlenül pörög , négyesen pl kattogva megy aztán erőre kap és elindul. Lehet ez motor hiba? Előtét ellenállás már cserélve lett. Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Olyan mint amikor kiesik egy fázis pl villanymotornál, ladsan ciripelve pörög. Melyik csatit érdemes ellenőrizni? Ami bemegy a motorba?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Tegnapi nap margójára.
Logan 1.5 dci 2010 évjárat.
Hiba nincs erő, kicsit csattog.Egr konkrétan lefalazta magát . Teljesen lekokszolt.
Illetve a 4 izzítóból 3 halott volt és egyik injektor sem volt felprogramozva.Hibák orvosolva, tulaj próbakör után: " ez az autó soha nem ment ilyen jól. "
Lényeg egyszer komoly facebook vitába keveredtem egy hozzáértővel, hogy már pedig az injektorokat nem kell feltanítani. Nem persze, de nem is lesz jó, a motor járni fog, de se ereje nem lesz, se szépen nem fog járni.
Erre itt az élő példa.Renault power
-
Bass
addikt
Jah értem,az rendben van. Akkor lehet tényleg a venti lesz , most a klíma pucolás(bomba spray nem csöves) után kezdte, 4-s fokozaton ment 15 percet és a leállítás után nem is indult és azóta is csak döcögősen megy.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Szia, hasonló volt nálam is a tünet, ciripelő hang, surrogó hang, aztán már csak nehezen indult el, majd el sem indult.
Nálam valahonnan egy szigetelés darab "beleesett" a ventilátorba és az fogta meg.
Magyarán nem kellett semmit cserélni, csak kidobni azt a darab szigetelést, ami megfogta a ventilátort.
mod.: ha ki kell szedni a ventilátort, az nagyon jó móka
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Bass
addikt
Igen ez a móka az ami eltántorít de muszáj megcsinálni. Első körben megnézem a csatikat,vezetékeket meg hogy nem e koszos. Ha nem akkor nem úszom meg a cserét sajnos. Era márkát nézte érdemes azt venni?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #82592 üzenetére
Sok a fotel
szakértőbarbár!
Örülök, hogy a dízelbe is belefogtál már! Egyéb infó esetleg, hogy hány km és miért cseréltek injektorokat? A rossz(vagy be nem lőtt) injektor vihet magával mindent, nyilván full kokszosan égett a gázolaj, aztán az EGR-t belepte. A 2010-es, az még DPF nélküli, nem?
Nem beszélték rá a tulajt, hogy az Elf az nem olaj, Castrolt tegyen bele?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel