-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Gali199qd #78801 üzenetére
Javaslom az újat, drága, de biztos menni is fog 1 év múlva is.
A bontott lutri és nem olyan 10 perces kihúzom betolom munka a cseréje azért.
Egyébként érdemes lenne az előtét ellenállást kivenni a cstiját átnézni, magát a motort direktbe kötve tesztelni.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Gali199qd #78842 üzenetére
Rá van írva
Holnap otthon leszek, megnézhetem, mert lefényképeztem egy szűrőcsere alkalmával.gabor9991: hallottad volna, hogy az enyémet hogy szidta a szerelőm 16V és automata; na ott szűk a hely
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
KTU
addikt
válasz Gali199qd #79647 üzenetére
2019 február elején vettem EXIDE Premium (EA530) 53Ah J+ akkumulátort, 2 év gari,
most október közepén, egyik reggel nem indít, mindenféle előjel nélkül, előtte való nap is használtuk, nem "nyögött". 2 nap töltés után sem volt benne 10V.
Az autónak rendben van a töltése. M1 1,4 2003
Gariztatom.
Amit autót (Fiat dizel) eladtam, abba is EXIDE Premium-ot (EA770) vettem, nem volt 3 éves és "nyögött", most télen szerintem biztos cserélték.Előtte a többi autóinkba, ha kellett mindig EXIDE Premium-ot vettünk.
Most YUASA-t rendeltem, vissza írt a webshop hogy nincs abból a típusból ami nekem kell, sajnos máshol sem találtam.
Végül Rocket lett (1 év gari).
Amit Megane-t idén vettem, QWP Ultra POWER akku van benne, 1 éves (2 év gari),
megkaptam a gari papírt + számlát, kíváncsi leszek rá mennyit bír.M2 1,6 2005
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Gali199qd #79647 üzenetére
Az exideot nem javaslom.
Nekem sct van a kocsiba 4 éves lesz nemsokára és kutya baja.
Caca technológiás, nekem bevált.
Valamint fillérekbe került.Ha nevet akarsz venni akkor banner azok mögött még minőség is van nem csak név.
A bosch s3 akat is felejtsd el![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gali199qd #80779 üzenetére
ahhoz vadászni se lesz egyszerű dewandert.
Van a tiéden is egy ilyen szám, azzal megegyezőnek kell lennie.
Jó meló kicserélni és utána légteleníteni a teljes fékrendszert.
Jah és a munkahengert is cserélni kell, mert az ereszti át a fékfolyadékot és azt teszi tönkre a dewandert.Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz Gali199qd #82783 üzenetére
Szia, kulcslyuk szervizt tudom ajánlani ha Bp. opció, szerintem fognak tudni segíteni.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Gali199qd #83179 üzenetére
Üdv kolléga
Épp holnap állok neki én is, izzócsere, 2db.
A púp aljára kukucskálj be, ott fogja 2 csavar, befelé bebillented az alját, és felülről kiakasztod. Ha nincs a közelben egy 10 éves kiskezű ember, akkor a váltóboxot is szedd ki előtte, mert különben nem tudod annyira kiforgatni, hogy hozzáférj a hátulján a 2 foglalathoz."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Gali199qd #85155 üzenetére
Ma délután szopókáztam, mert azt hittem, eldeformálódott a termosztátház, és szivárog lassan a víz. Mondom, akkor házcsere, és tartálycsere is, mert már csúnya volt (nekem). Összerak, elindít, felmelegszik......szivárog. Kiderült, hogy a hűtőről jövő felső vastag cső van elrepedve valahol alul, a termosztátház rábilincsezésnél. Fákk. Anno amúgy is 1 hónapomba telt, mire meglett, hogy onnantájt vesztek vizet.
Szóval bárhol elmehet lassacskán a vized"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
válasz Gali199qd #85314 üzenetére
Nem tudom, releváns-e, de nekem is volt hasonló bajom.
Nálam egy kupak mosás oldotta meg. Egyszerűen nem zárt, és azt vettem észre tavaly, hogy fél év alatt maxról minre csökkent, majd feltöltés után megint. Nincs mese, a párolgás az akkor is párolgás.
Most lekopogom, egy ideje semmi fogyás.
Szívj le belőle egy adaggal, tedd el egy kémcsőbe, üveg fiolába, bármibe és töltsd utána desztvízzel.
Amikor megint lecsökken, akkor is vegyél belőle ki, megint tölts utána. A harmadik alkalommal ugyan ez.
Hasonlítsd össze a mintákat. Ha azt látod, hogy a színe ugyan az, akkor a víz párolog belőle. Ha azt látod, hogy halványul, akkor valahol eszi, vagy folyik, esetleg, rosszabb esetben azt szippantod be, amikor felhúzott ablakokkal krúzolsz. A tüdődnek kifejezetten jót tesz"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz Gali199qd #85496 üzenetére
Most még jó a szint! Mielőbb nézd meg a leeresztő és az olajszűrő tömítettségét.
A szűrő tömítése is lehet hibás. Én jártam úgy egy olajszűrővel, hogy hiába volt meghúzva eléggé, a gumi felülete szerintem hullámos volt, ahol szép lassan, de elengedte az olajat. Mondjuk a szűrő az nem álltában engedte el az olajat a kocsi alá.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban