-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
válasz rob210 #81901 üzenetére
De nézd meg, gyári OEM olaj csomagolása van. Volt is talán ide is belinkelve korábban egy angol cikk, hogy a castrol lesz a gyári beszállítója a Renaultnak 2020-tól. Gondolom ennek lett ez az eredménye.
Én is maradok Motulnál vagy Elf akár.
Csak beraktam érdekességként.[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz polonic #81903 üzenetére
Mellesleg a H4M (ha jól emlékszem legalábbis) nem eszi a Castrolt, de az elfet igen
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
-
rob210
Topikgazda
újra leírom, értem, hogy leszerződött a renaulttal a castrol.
De melyik a jobb az a cég aki 40 éve a renaultnak fejleszti az olajat, vagy az aki megkapta az ELF álltal kifejlesztett szabványok licencet?
Hány renault versenyautó ment elf olajjal és emblémával évtizedekig?
Ezt egy castrol nem fogja elvenni soha tőle.
Mellesleg a castrolt rohadtul hamisítják, és nekem, de ez nem mérvadó, nem jött be a castrol.Renault power
-
polonic
félisten
A Renault is felhagy a traktormotorok fejlesztésével. Nem lesznek új erőforrások.
A jelenlegiket feljesztik tovább, ameddig lehetséges. -
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Egy kis tanácsot kérnék. Úgy 2 hete hirdetem az autóm (egyáltalán nem reklámozás céljából írok!!!), és mivel nem vagyok rutinos használtautó vásárló/eladó (ez az 1.), gondoltam megkérdezem, mit tehetnék még az eredményesség érdekében. HAHU-n mindenféle kiemeléssel, előre sorolással hirdetek, FB-on osztogattam, néhány ismerősöm is, Megane-os, és adok-veszek csoportban szintén, Marketplace-en, jófogáson, de nem nagyon van érdeklődő. Kezdetben csak 2-3 kereskedő érdeklődött SMS-ben, egyhez kíváncsiságból el is mentem, persze fölöslegesen töltöttem el majd egy órát, hogy a végén közölje, ennyit sajna nem tudunk érte adni. Árat is csökkentettem már azóta. Mit tehetnék még esetleg? Persze tudom, hogy nem mindig megy egyik napról a másikra az eladás, meg a legtöbb ember nem 4M fölött keres autót. Csak szeretném hamar eladni, mert perpill parkolóházban áll, így a bérletet is fizetem, meg nemsoká kötelező/Casco is évfordulós lesz rá, azt sem szándékoztam volna újra befizetni. Köszi előre is a tanácsokat.
-
Gombinyó
őstag
válasz Gabesz87 #81910 üzenetére
Magyarországon nehéz eladni a 4m feletti használt autót. Egy dízel Renault-t meg pláne, aminek 30ezres a gyári szerviz intervalluma.
Tök felesleges előre sorolni meg kiemelni, legyen meg a maximális, normálisan lőtt HD kép a fontosabb dolgokról meg jó árat kell megadni és gazdára fog találni. Rendszám ne legyen kitakarva, hogy az érdeklődő le tudja kérdezni, stb. Az már eleve egy bizalmi pont. Leírást se kell sztem túlzásba vinni, elég 4-5 sor a lényeges dolgokról.
A casco/biztosítás visszajön eladáskor időarányosan , még, ha most fáj is. -
Gabesz87
addikt
válasz Gombinyó #81911 üzenetére
Ezek mind megvannak. És ráadásul 15000-enként volt olajcserén! Számlák, szervizkönyv természetesen megvannak (garis is még az autó). Képek kimaxolva, rendszám, alvázszám kiírva. Nyilván az ár az, ami miatt vakartam a fejem, de megnéztem, hogy a hasonló korú, és futású, felszereltségű autókat mennyiért árulják, és ahhoz képest próbáltam beárazni (amit már azóta lejjebb is vittem 2x). Kereskedő persze csak azt láttam, hogy kb. 3,5-től már vannak kombi M4-ek is (persze alap Life/Zen, ill. jóval több km-el).
-
Gombinyó
őstag
válasz Gabesz87 #81912 üzenetére
Közben megtaláltam, tökre rendben van sztem. Ez van sajnos, boszorkányüldözik a dízeleket.
Ha most keresnék ingázós autót simán megvenném, akadni fog sztem rá vevő. Ha nagyon sürgős az eladás, akkor engedni kell belőle. Bár van aki meg azért lapoz tovább, mert olcsóbb, mint a többi, akkor biztos szar. -
Gabesz87
addikt
válasz Gombinyó #81913 üzenetére
Ott van az aláírásomban a link amúgy
Ma reggel csökkentettem az árat valamivel, úgyhogy most várok egy hetet kb. Hihetetlen, hogy senki nem jelentkezik, holott tényleg egy hibátlan, abszolút karbantartott, szinte új autó. Sürgősnek csak a lenti okok miatt sürgős, mert amúgy már megvan az utód, szóval a Megane csak várja új gazdáját. Mondjuk az legalább pozitív, hogy a kgfb/casco eladás után időarányosan visszajön. De a parkolás így is 26e/hó. Jó mondjuk nem ebbe fogok belerokkanni. Köszi a segítséget mindenesetre. Ha netán van ismerősöd (vagy bárki másnak), akit érdekelhet, ne feledkezz meg rólam![ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz Gombinyó #81915 üzenetére
Igen.
Félve bár de belevágtam (egy újonnan vett hibátlan, ismert autót lecserélni egy ismeretlen, használtra...remegett a gyomrom). A típus nagy ismerője megnézte töviről hegyire ezt az autót, és azt mondta a top3 legjobb közt van, amit látott, úgyhogy adva a szavára, megvettem.
Éles váltás De szeretem, szép, nagy, végre elférünk családostul, pakkostul. Annyi "hátrányt" vettem észre, hogy hosszú úton szerintem a Megane plüss ülsée szerintem kényelmesebb. Ebben fél bőr-alcantara ülés van, de úgy 2 óra után már sajog a hátsóm.#81916 rob210: aki sokat utazik (mint mi), és főleg pályán, annak még mindig ez a legideálisabb szerintem. Azért nem vettem dízelt, mert oylan sokat évi szinten nem megyünk azért (max. 20.000km, de most vírus miatt, és állandó home office miatt ez jóval kevesebb is), úgyhogy most nem akartam dízelt. Majd ha melóba visszamegyünk, a GTE-t ingyen is tudom tölteni ott.
Egy tizenéves, sok gazdás, több száz ezer km-es dízelt én sem vennék meg.
Köszi amúgy![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #81918 üzenetére
Mondeot az ellenségemnek se.
Az avensis jó autó, amíg az elektromos parkoló fék miatt nem fizeted ki az autó vételárának negyedét 600-800ezer között. Márpedig kifizeted, mert kétféle avensis van amiben már cserélték, vagy amelyikben te fogod cserélni.
A hyundai meg rohad sajnos. 8 évesen már komoly rozsdásodás látható rajta.
Amúgy az egy nagyon jó kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
-
janos1988
addikt
Renault Megane 2002-esnek a kulcsát hol tudják/érdemes/ajánlott lemásolni Debrecenben/Nyíregyházán/Miskolcban?
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Plero
tag
-
Tibko8
senior tag
Renault clio iv grandtour hol találom a szín kódot ami alapján kitudok kevertetni festéket?
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
bartg
újonc
Sziasztok!
Nemrégiben a Laguna 3 paripám (2008, 1.5 dci) hibaüzenetet adogat néhanapján (Check Injection System). Olvasgattam... de találgatni nem érdemes, így elvittem hibakód olvasásra.
2 db érdekes hibaüzenetet kaptam is:
További fejlemény, hogy amióta panaszkodik a paripa, azóta picit többet is eszik. Nem áll meg a fogyasztásom 6.4 alatt.
Valakinek járt már hasonlóan?
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #81927 üzenetére
A mondeoval, nekem semmi soha nem fogok hozzányúlni és soha nem fogok venni, így nincs vele bajom.
Egy ipari hulladék egyébként.
Az utcában van 4 db mindegyik tulaja könyörög, hogy csináljam meg, de nem.
Pedig épp , hogy lejárt rajtuk a gari.
De orrán száján folyik mindegyiknek mindene.
Pedig normális nem racing boyok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy normális diag nem lenne célravezetőbb, mint a hibakódokból találgatni?
Fingom sincs milyen olvasóval lett nézve, mert ugye az is számít!!!
P0833 Kuplungpedál kapcsoló 'B' áramkör
A másik pedig nyomásszenzor szokott lenni, de hogy melyik az így nekem nem derül ki.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81910 üzenetére
Ennyiért nem veszik meg? Szerintem olcsón adod. Ennél jóval rosszabbak vannak fenn..
Viszonyításképpen: én októberben tettem fel (igaz Grandcoupé és Limited felszereltség, meg 1.6 szívó-ami ugye betonbiztosan eladható, mert megbízható és fel van értékelődve ) és egy hónap alatt csak a kereskedő sms-ek jöttek, aztán bekínáltak a 2éves hibátlan, 40e km-es autóért 3,6milliót. Akkor gondoltam meg magam, hogy menjetek ti a f.szomba, inkább lenyelem a hülyeségeit és hajtom inkább én.
szerk: kár hogy nincs ca$h, asszonynak megvenném
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Gabesz87
addikt
4.45M-ról indítottam, azóta lejjebb vittem, 3 kereskedői sms-en kívül eddig a kutya nem hívott Láttam hogy pl van egy Bose is hasonló futással, fiatalabb is kicsit, nyilván jobban felszerelt, így az alá lőttem be kicsivel az árat.
Hát igen, megértem. Van egy kis része a használt autó keresőknek, akik a tényleges műszaki állapotot, karbantartott autókat értékelik, a nagy rész meg, ahogy lentebb is olvasható, a tipikus kereskedői szemlélet, csak háborog, hogy hű de drága, ennyiért ilyen meg olyan van. És a feléből alkudnanak kb. Marhára sajnálom, hogy ennyire alulértékelt a M4 (legalább is ez a dízel, holott egy már kiforrott, hibátlan technika), pláne egy ilyen tényleg megbecsült, és gondozott, karbantartott autó.[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81938 üzenetére
Mondjuk a mai helyzetben 2 hét alatt szerintem ne várj csodát még. Sajnos
Alulértékelt, mert Renault (ugye a szokásos..) és szerintem nem is igazán jól sikerült széria. Végülis van baj a gyártó fejében is és a vevőkéjében is.szerk: én is gondolkozok miközben órákat simogatom, hogy ugyan minek csinálom, senki nem hiszi el és nem is fizetik meg
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Gabesz87
addikt
Persze, jogos, van aki fél évig vagy még tovább hirdeti az autóját.
Miért nem jól sikerült széria? Nagy hibákról nem tudok. Stab.palcakat csereltek gariban egyeseknél (nálam nem kellett, nem volt vele baj), másról meg nem is nagyon tudok. Nekem nagyon egyben van, nem volt a 92000km alatt semmi de semmi műszaki problémám. Szervizzel is csak jó tapasztalataim vannak, R-Link szoftvert mindig ingyen frissítették. Csak mert tudomásom szerint legtöbb helyen ezt nem ingyen csinálták. -
forceberg
veterán
Lehet, de az egységnyi vásárlónak, az egy magasabb kategória. Egyszerűen elegánsabb is.
Nem ültem 200-at futott Talismanba, de a Lagunából kiindulva nem lehetnek azok olyan lelakott kinézetűek belül.
Azt a vevőt kell megvárni, aki direkt a kisebb autót akarja megvenni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
senior tag
válasz Gabesz87 #81940 üzenetére
-stabpálcák
-első-hátsó lámpák párásodnak
-vezetőoldali ajtó lóg
-hátsó ajtók beáznak
-az ablak körüli gumi rosszul áll
-első lengéscsillapítók gyorsan feladják
-az alap rádió kijelzője elsötétül
-maga az R-Link
-motorháztető lebeg a menetszélben (bár ez úgy tudom a 3-asnak is fícsöre volt )
-vezető oldali ülés ropog
-a beltér széthullik (nem is értem..)
-1.6Sce eheti az olajat, 1.2Tce-t itt nem kell bemutatnom
-fékek csikorognak
-a front illesztései nem szépek (nem láttam a szalonban 2 egyformát)
-a nagy C menetfények idővel besárgulnak
-kinyomó csapágy zörögÍgy hirtelen ennyi jut eszembe a saját és a magyar és olasz fb csoportok alapján
Renault Megane IV Limited
-
forceberg
veterán
Az egyformák, az csak a távoli felszín. Ez én anno megvizsgáltam, mert "hülyének éreztem magam", hogy miért tetszik jobban a Talisman. Nálam kombik jöhetnek szóba.
Mindkettő jól néz ki, de:1. Túl jók a Talisman arányai.
2. menetfény és hátsó lámpa kialakítása jobb
3. kombi esetén a hátulja a M4-nek elnagyolt, akár a L3-nak.Nincs bevonat a menetfényeken?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
senior tag
válasz forceberg #81944 üzenetére
Kombiban nekem valahogy nem az igazi egyik sem. A hátsó lámpa lehet azért szebb, mert több benne a led
Az első lámpa az is-is, a Talisman orra szélesebb(nek tűnik), jobban passzol rá a nagyobb lámpa.Nem tudom, első lámpa sárgulásról olvastam fb csoportban. Ott írták, hogy idővel besárgul belülről (valaki írta, hogy nem az a vakító fehér már). Én még nem vettem észre semmi ilyesmit.
Renault Megane IV Limited
-
Gabesz87
addikt
Ezek nagy része nekem ismeretlen.
Stabpálcákat igen, írtam, nekem nem volt vele gondom szerencsére.
Ajtó feletti kédert még régen megigazíttattam, mert összeért kicsit ajtónyitásnál.
Fékcsikorgás is talán a megtett 92000km első felében vagy max. harmadában volt talán, de már jó ideje nincs (fel sem tűnt, csak most, hogy így ovlasom).
Többi számomra totál új/ismeretlen.
Még esetleg amit kihagytál, hogy az ablakmosó fuvóka gyárilag gyengusz, nagy sebességnél nem lövi fel a lötyit, de szervizben ezt is orvosolták, cserélték ingyen és bérmentve, egy már módosított fuvókára.
R-Link-el nekem semmi bajom, nem lassú, nem akad, átlátható, könnyen kezelhető. Sosem fagyott még le nálam. -
rob210
Topikgazda
válasz Gabesz87 #81946 üzenetére
A tegnapi nap margójára elmentünk egy Budapest , Nyíregyháza, Hatvan kört, cliókat nézni egy ismerősnek.
Iszonyat a magyar használtautó piac.
2001 volt a legidősebb, 2006 os a legfiatalabb.
1.4 16v volt a cél.
A 2001es legöregebb, de már ph2es vokt a legjobb állapotban.
Végig szervizelt, számlás autó, olyan állapotban, hogy arról csak számla volt.
A legrövidebb átnézés 3 perc volt , ebből 2 percig a kulcsra vártunk. Levettem a kiegyenlítő kupakot beindítottuk bugyogott a víz
Ez volt a végig szervizelt. Élete végéig ami most jött el. 148ezer volt belahazudva valós 387ezer.
Hihetetlen gyerekek mik vannak.Renault power
-
válasz rob210 #81947 üzenetére
2015-ben vettem utoljára egy Opelt , akkor sem volt kutya a helyzet. Vagy fél évig kerestem mire olyant találtam amire azt mondtam hogy bemehet az udvarba . Azóta apukám használja és mai napig jön megy , de a lényeg hogy a használt piac maga a fertő , sok idő és ideg kell hozzá meg egy nagy adag szerencsével meg fűszerezve .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #81947 üzenetére
Én tegnap vittem a kocsit vizsgázni. Kicsit ráparáztam, ezért felbakoltam, átrángattam mindent, lemostam az utolsó porcikájáig, lecsekkoram a csavarokat, hogy minden meg van-e húzva, minden jó-e.
Mikor mondtam, hogy hoznám, 2006 Megane, ráadásul 250e km ment a szájhúzás. Reggel vittem, leadtam, annyit mondtak, hogy "Ja hogy egy kabrio", otthagytam, du hívtak, hogy kész mehetek.Kiderült, hogy a szájhúzás azért van, mert sorra buknak a M2-k. Már legalja melós autó státuszban van. Szakadt szilentek, törött elemek, levakolt EGR, kiszedett DPF, LED-es tompított, szétkopott gumi, kikötött hibavisszajelző, kopott fékek, lyukas kipufogó, szakadt flexi, nem működő kézifék, lötyögő kormány, kormoló kipufogó teljesen nem teljesülő környzetvédelmi normák, és társai. Ezeket a tulajok elviszik, mielött ténylegeseb bukna, még a 2 hónapos papírt se kérik és használják tovább, úgyis szeptemberig nem kell vizsgázni, rendőr se kéri, max ha baleset van.
Nem tudom, hogy ők ilyen precízek, vagy az új vizsgarendszer ilyen szigorú, de én ezt üdvözlöm."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabesz87
addikt
válasz rob210 #81947 üzenetére
Megane előtt nekem is Clio volt, 2008-as Campus, 1.2 16V. Nővéremé volt (családban volt végig új korától), tőlük vettük át, majd beszámíttattam a Megane-ba 2016-ban ha jól emlékszem 850.000-ért. Talán olyan 130.000 km körül volt benne. Az is patika, tip top, gondozott volt. Megjártuk vele Horvátországot, Németországból hoztuk haza tesóméktól...szerettük.
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest