-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ganz-[HUN]
addikt
Ha már megy a 2-ttes széria szidalmazása:
Az én Lag 2-mben a következő problémák, helyzetek vannak eddig:
-Főtengely szimmering vezérlés felől
-DMF, ugye amit beszéltünk
-500km alatt nem észlelhető nívón látható olajfogyasztás
-Eredetiség vizsgán átnézettem a futóművet. Igaz hogy enyhén nyikorog a futómű elől és hátul, de csak a következő hibákat találták benne: Bal első talpas gömbfej, és a jobb hátsó 2 hónapos, láthatóan új hátsó gátló.
-Klíma box (nem működik a hőállítás az anyós oldalon a két zónás digiben)
-Több ember is akivel beszéltem, azt mondta hogy ennyiért ajándék volt. Én eddig elégedett vagyok a 360 000Ft-os 1.9dCi lagunával. 20 éves diesel, természetes hogy költeni kell rá. nincs ezen semmi szégyellni való. Ennyiért határozottan lehet xart is venni. Sőt, drágábban xarabbat.[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
prandris
tag
válasz DonThomasino #81353 üzenetére
Ki volt szakadva mind a kettő (mint írtam csak az első két ajtóban volt nekem plusz a szélvédő alatt) és emiatt torzítottak, ha hallhatóra akartam állítani a rádiót akkor már nagyon idegesítő volt. Még a gyári volt, jól bírták. Szerintem a szélvédő alatti kicsik még mindig a gyáriak, de szerencsére hibátlanok.
-
Faith
aktív tag
Sziasztok
Hozzám került egy 2002es Laguna V6 szívó motorral mondhatni aprópénzért autós viszonylatban. Összvissz két tulaja volt a második több mint 12 évig. Jelenleg óra szerint van benne 241 ezer. Gyanúsan túl sok olajcsere nem volt a váltóban, érdemes lehet még ilyenkor cseréltetni vagy ilyenkor már mindegy? A fokozatokat szépen váltja, ha sebességbe rakom sem ránt, viszont néha csinál hülyeséget nagyobb sebességről fékezve egy erősebbet úgy gondolja hogy érdemes visszadobni 2-3 sebességet és 5ezer fölé pörgetni a motort.
Köszönöm a válaszokat.
-
Xantomas
őstag
Nah, ide is bedobom, hátha.
Robibá, ha zavar, nyugodtan töröld /szerkeszd.Renault fejegységeket keresnék, értelmes áron, hozzájuk passzoló kijelzővel (CD-s és kazettás is). Az se baj, ha kopott, ha repedt, stb, csak működjön. Sőt, az se, ha csak kölcsönbe, vigyázok rá, mint a hímes tojásra.
A saját CC-mben UpdateList van, így azon már kipróbáltam, de jobb lenne asztalon tesztelni, fejleszteni. Mivel az updatelist digitális hang bemenetet használ, míg a korábbiak analógot, így szükséges lenne annak is a tesztelése, és optimalizálása.
A szakdolgozatomat, pontosabban annak a fejlesztési részét csinálom, aminek a témája, gyári audio fejegység CD tár helyére csatlakozó, webrádiós kiegészítő.
Jelenleg kipróbálva deszka modell szinten létezik, a végleges PCB első iterációja tervezés alatt.
Idővel, tesztelőket is keresnék akik hajlndóak is kipróbálni. Anyagilag nem tudom támogatni, de az eszközt megtarthatják. Első körben csak Renault fejegységekre lövök, ez persze nem végleges, de kapacitásom most csak ennyire van.
A cím ne tévesszen meg senkit, nem csak webrádió audió kijátszása a cél a fejegység felé, hanem Bluetooth kapcsolat a telefonnal, ott is hang továbbítás, opciós saját 3G-s GSM-GPS modul, E-simmel, amit a szolgáltatónál lehet beaktiválni, igy pl használható flottakövetésre is.
A rádióállomásokat telefonról lehet hozzáadni, az aktuálisan játszott állomást kijelzi a kocsi kijelzőjén, és a kormány mögötti fülecskén levő gombokkal változtatható, plusz a rádión jövő szöveges infók kijelzése, mint szám címe, eladó, stb."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
prandris
tag
válasz DonThomasino #81355 üzenetére
Szerintem a kor. Elöl egy műanyag burkolatba fekszik be, hátul pedig a könyöklő doboza védi és arra is vannak műanyag elemek csavarozva ami fedi. Nekem a hangszóró elején a puha ruganyos perem volt szakadva, azt biztosan nem érhette víz mivel a hangszóró legszélén a karimája is szigetelve volt valami habos anyaggal.
-
DonThomasino
veterán
M2 ben a rádió alsó sarkai mindenkinek kintebb van kicsit,
mint az alatta lévő box ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #81358 üzenetére
Ez lett a ragadvány nevük, a rajtuk levő feliratok alapján.
A kereső a jóbarátod. Nem szeretnék linkelni feleslegesen
Ha nincs teljesen a helyén, akkor igen, eláll, de mindkettőt könnyű kikapni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
magyarán automata sebesség váltós, amiben elmulasztották a 60ezrenkénti olajcserét és mot te fogsz vele szívni, mert ha megadja magát ~ 400e körül van.
Hát nagyon gyorsan csináltatnék rajta egy átmosásos olajcserét és elmorzsolnék egy imát, hogy csak ennyi legyen a baj.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
rob210 javaslatát kéretik elfogadni
Lehetőleg a gyári gépkönyben megadott olajat vegyél bele, ne ilyen olajkeresős oldalakon nézd meg; az enyémbe is rosszat hoz. Olyan helyre vidd, ahol TUDJÁK, hogyan kell beállítani az olajszintet, és nullázni az élettartam számlálóját. Majd megnézni, van-e frissebb szoftver a váltó agyához (a frissítés szintén nullázza az olajélettartam számlálót).
Beletaposós fékezésnél normális, hogy visszavált, szimulálva némi motorféket, bár a 2-3 tényleg sok (hány fokozatos?). Több érzékelő jelét figyeli az agya, ebből számolja, hogy mennyit váltson vissza."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz DonThomasino #81358 üzenetére
Rövid lényege annyi, hogy a Tuner list zöld csatlakozói nincsenek bekötve, a kék csatlakozó kiosztása teljesen más jelügyileg, valamint a kijelzőjük sem kompatibilis egymással.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Faith
aktív tag
válasz rob210 #81362 üzenetére
Hát alapvetően a szívás része annyi lenne ha megadja magát a váltó, hogy be kell tolnom a legközelebbi bontóba. A 400 ezer forintos javítás teljesen felejtős, majdcsak a duplája mint amit fizettem a teljes autóért.
Ezért kérdeztem, hogy ennyit még megér, hogy cseréltessek olajat vagy használjam így amég megy. Egyedül a hangja az ami megtetszett az egész autóban, városi szaladgálásra lett megvéve nem elsődleges autónak. -
-
Faith
aktív tag
válasz rob210 #81367 üzenetére
Hát úgy tudom ez a v6 szívó egyedül ezzel az automatával volt árulva de nagy az esélye hogy hiányosak az infoim. De még egy váltóolajcserét rászánok a dologra akkor. Esetleg bármi ajánlás Kecskemét vagy Debrecen környékén megfelelő szervízre?
LamerGyuri: Az autóértéke nem igazán indokolna számomra ekkora ráköltést (400e). Tényleg csak egy olyan miért ne, ilyenem úgy sem volt még felindulásból lett vásárolva.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Mit lehet kezdeni M2nel a hátsó dob feletti hővédő lemezzel? A csavarok jól fogjak, nem lóg rá a dobra mégis elég laza és így néha halkan rezeg főleg álló helyzetben amikor vissza ejti a fordulatot. Nyomkodjam fel, feszegessem ki hogy jobban feszuljon aztán kész? Esetleg plusz csavar? Elég vékony lemez nem is csodálom nem áll feszesen már.
[ Szerkesztve ]
-
prandris
tag
válasz DonThomasino #81360 üzenetére
Emlékeim szerint nem. De sokáig nem volt benne, ahogy hozzám került.
-
Kronos3000
senior tag
-
Somatom
veterán
-
t.imi
addikt
Urak ~4000-ért megéri megvenni ezt a katalógust?
[link] -
DonThomasino
veterán
válasz LamerGyuri #81365 üzenetére
Update list el megoldható az aux csatlakozás,
a másikkal nem ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #81379 üzenetére
Egyszerű válasz: Tuner List-en nincs Aux bemenet, Update List-en van.
Hosszabb válasz: ha bemész a Tuner List beállításaiba, és kidobja hogy AUX ON akkor mégis lesz AUX-od, és esélyesen bemenet is rajta. Próba cseresznye. Ebből Philips / Dayton/ VDO típuscsaládból elég sok kerül a korabeli renaultokba. Az előlap, a firmware ugyan az, de a belsejük elég rendesen eltér. A Blaupunktok meg egyenesen halál. Van hogy a csatlakozó kiosztása is más, de ezekből csak a Kangoo-ka berültek.
CD tárat viszont mindegyiken lehet emulálni. Elméletben csak egy mikrovezérlő kell UART-tal, ami megmondja neki, hogy milyen forrásról mi szól, és válaszol a parancsokra, valamint Tuner List esetén analóg formában küldi át a hangot, Update List esetén digitálisban.
Gyakorlatban azért ennél kicsit több[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
draco31
veterán
Hello!
Havernak Lodgy-ja van, de ablaktörlőt nem sikerül találni hozzá univerzálisat. Ez kellene elvileg hozzá, de esetleg tud valaki univerzálist?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #81363 üzenetére
Nem feledem Majd kereslek, ha megjött a nyák, és összeforrasztottam. Majd dobj egy árat is.
FB-n már jöttek olyan privát megkeresések, hogy pislogtam. Küldjem el postán, meg a haverjának is, majd ő beszereli, illetve, mennyit fizetek neki a tesztelésért Ok, köszi. Ha nem tesó lenne, bizakodóbb lennék. Ez azért elég bizalmi dolog...
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #81381 üzenetére
Mozgattam akar merre, illetve amennyire tudtam körbe tapogattam a dobot de nem ér hozza a hővédő lemezhez és nem is lóg rá. Ellenben a dobot ha megutogetem zörög így valószínű az lesz, hogy belülről kezd elrohadni. Kívülről annyira nem vészes, de 1-2 év és csere érett lesz, bár ki fújni meg nem fúj ki. Gondolom a sok város megteszi a hatását és a dobban felgyülemlő kondenzviz belülről eszi meg a kipufogót. Így tényleg zoroghet.
-
Somatom
veterán
Az előbb megelőzött egy Renault Alaskan. Ilyet sem láttam még.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tosee
őstag
válasz prandris #81339 üzenetére
Szia!
Az én autómba (M2 ph1 2004 ferdehátú) hangszórót kellene cserélni az első ajtókban. Az elsődleges cél az lenne, hogy a hangszóró mögött lévő műanyag keretet, ne kelljen kivágni, faragni, stb! Az általad említett Pioneer TS-G1310F befér a gyári helyére mindenféle átalakítás nélkül?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
prandris
tag
Szia. Igen, az autón nem kell alakítani semmit, ez nekem is cél volt. A hangszóróból kell lecsípkedni fogóval a rögzítési pontjainál. De semmi nehézség nem volt benne, könnyen lehetett vágni.
Talán 1-2 mm-rel kisebb lenne a hangszóró mélysége tökéletes lenne, de így is behúzták a csavarok a helyére, annyit engedett az anyag. -
Tosee
őstag
válasz prandris #81388 üzenetére
Szuper, köszönöm az infót! Akkor rendelek ebből a típusból.
Már csak azt nem tudom, hogy 1-2-3 utas legyen? Van e értelme mondjuk több utas hangszórót venni (ebből a típusból is van többutas), komolyabb fejegység nélkül is?!
Nem nagyon értek ehhez csak láttam, hogy több féle van belőle, minimális árkülönbséggel. A gyári szintet mély hangzás terén hozza ez a hangszóró?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
prandris
tag
Ezek a hangszórók jól kiegészítik egymást a szélvédő alatti dómokkal, előlre nem tennék többutast. Hátulra viszont lehet jobb választás lenne a több utas, de igazábol ott úgy sem ül szinte soha senki nálam. Nekem meg kellemesebb így, hogy hátulról csak kiegészíti, zavart hogy onnan nem jön hang.
Nem hiszem, hogy hatalmas különbség van a gyári meg e között mélyben, de hozzám eleve kiszakadva érkezett a gyári sajnos. Csodát ne várj, számomra kielégítő.
A madaras bevásárlóközpontban vettem amúgy, egy hétvégi unatkozás eredménye lett így gyors beugrottam érte. Szóval nem azért lett ez mert ez a best, hanem mert kicsi és olcsó[ Szerkesztve ]
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Clio 2 1.2 benzin (felhúzós hátramenet), hogyan kell levenni a váltógombot? Kellett vennem egy másik - utángyártott - váltószoknyát, mert a műanyag keretnek letörtek a "pöckei", de sajnos az új úgy van varrva, hogy csak gomb nélkül tudom ráhúzni a váltórúdra... -
prandris
tag
válasz forceberg #81396 üzenetére
M2, láb közé a váltókar és húzni mint a barom Nem akartam elhinni, hogy nincs benne csavar vagy valami rögzítő... de ahogy 20 perc bénázás (puhánykodás) után lecsusszant, majdnem belevertem a tetőbe. Vigyázz hogy előtte pattintsd fel a szoknya műanyag karikáját, mert együtt jön le az egész.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz forceberg #81396 üzenetére
Én az ilyen valtogombokat mindig ugy veszem le, hogy 4-esbe berakom a valtot, hatra, kozepre beulok, ket kezzel ramarkolok, piciket mindket iranyba mozgatva es erobol huzva seperc alatt kijott mind.
Ezzel a modszerrel nem serulsz se te, se az auto egyik eleme sem.Üdv, Balázs
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen