-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok, laguna 3 ph2-nél hogy lehet kiszedni a ködlámpát?
Kaptam egy kavicsot, aztán elrepedt.Csak ph1-ről találtam videót, ott kipattintja a körülötte lévő keretet/rácsot, aztán utána 4 csavar és kint is van.
Na, a ph2-nél másabb, nagyobb ez a rács, és van egy olyan félelmem, hogy ennél hátulról kell csavarozni...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #81252 üzenetére
De nem is! / nem emlékszem rá. Erre több esély van
SCT gyárban tűz volt, ellátás bizonytalan, írja egyik áruház. Jász, vagy ez. [Örök élet plusz egy nap] .Viccet félretéve keresem, hátba akad ~70Ah körül.
-
Ganz-[HUN]
addikt
helló
adott egy Lag 2 ph1 1.9dCi, rendszeresen karbantartott, és minden tényleg olyan amilyennek lennie kell, és az ára sem túl durva. Holnap nézem meg, viszont a DMF sima lendkerékre lett cserélve. Ezt kicseréljem DMF-re ha hozzám kerül? félek hogy eltöri a főtengelyt. Autópályás volt az autó többnyire. Mennyire áll fel a veszélye ennél a motornál, hogy törhet a tengely?Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
forceberg
veterán
válasz forceberg #81255 üzenetére
Illetve még a sárvédő betét leszerelésével lehet hozzáférni.
(#81257) gabor9991: nekem meg a M2-be egy elvileg hozzá kicsi Bosch S4 Silver van, hát vagy 8 éve.
680 helyett csak 540 CCA-s, mégis pöcc-röff. Ha hosszabb időre áll a kocsi, le kell venni a sarut, mert ez álltában eszik vagy 40mA-t.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Én el se indulnék megnézni.
minden tényleg olyan amilyennek lennie kell, kivéve....
Ami keveset tudok a kettőstömegűről, ez a megoldás így nekem ultragáz.
Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz LamerGyuri #81263 üzenetére
Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy.
Ezt szerintem bármilyen autóról el lehet mondani. Ezért nézem meg az autót, hogy lássam, érdmes -e vele foglalkozni, vagy ott hagyom. 260e van az autóban és kapott már 2017-ben 4db felújított befecskendező szelepet. Vezérlésben 70000 van, cserés értelem szerűen. Olaj friss benne, és vezetve van egy kis könyvecske, hogy mikor mi volt benne cserélve. 350-ért csodát nem tudok venni, de ha az autó nincs xarrá lelakva, én úgy vagyok vele hogy ha rá is költöm az autó árát, abból még autó lehet. Nem világít rajta semmilyen hiba jelzés. Látszódni, és érződni fog rajta hogy le van -e fullra lakva, használva, vagy tényleg ráköltötték -e azt a bizonyos összeget amit írtak.Na mindegy. Holnap ránézek, kiderítem van -e benne döglött ló, vagy sem, autóvillamossági végzettségem van, szóval elméletileg fel kéne ismerjem ha valami dealbreaker baja van a gépjárműnek. Engem ez a DMF gányolás érdkel csak, hogy az F9 motor mennyire "hálálja" ezt meg, hogy azért tettek bele a gyárba is DMF-et, hogy könnyíteni tudjanak a konstrukción, vagy csak azért mert dízel és komfortosabb legyen, vagy is-is.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
edit: Nem mondom azt hogy az autóban fog maradni, mert kidobom belőle miest tehetem. Cska az a kérdésem, hogy ez a motor ki bírhatta -e azt azt a pár évet autópályával amit DMF nélkül mentek vele. Szívesen kicserélem, mert minden autónál az első dolog (sajnos) a DMF csere ilyen korban.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Ha 350k az autó, akkor hajtani kell, aztán ha törik a főtengely, 30 ezerért bontózni másikat még egy váltó is csak 40k, kettőstömegű lendkerék meg magában 70-80.
Rá kéne nézni, furgonban egytömegűvel szerelt motorban azonos-e a főtengely... Ebben a kategóriában szerintem megéri kockáztatni, de gondolom nem leszek népszerű a véleményemmel[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #81260 üzenetére
Arra gondoltam, hogy alacsonyabb az Ah értéke, mint ami amúgy az autóba kéne. Az indítóárama viszont jóval több. Sztem nincs túlárazva más prémium akkukhoz képest és láttam, hogy forgat egy 24 -es kompressziójú ősdízelt mínusz 10 fokban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Végül is....így jobban hangzik; átgondolt nézőpont részedről
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #81269 üzenetére
Na szóval, ami nekem fura, hogy két db. 1.5-ösöm is van, a 10 évvel öregebb (360e van benne) sima lendkerékkel szerelt szebben jár, mint az újabb, ami fele annyit sem futott. Szóval ez a DMF szerintem egy bullshit, de legalább drága móka.
Viszont akár a motor programozása s lehet eltérő, ha van / nincs DMF.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81265 üzenetére
Te döntesz, de a kettőstömegű drága mulatság, ezért került bele az egytömegű.
Viszont, ha egy ilyenre nem szánták rá a pénzt, akkor a többire se szokták. (Tapasztalat)
Egyszóval megnézni meglehet, de akkor azt nagyon alaposan.
A csapágyak szokták első körben megérezni, mert nagyobb a főtengelyen a rezonancia.
Főleg ha kap mellé valami ultradrága 10w40 es olajat ha a 131 le én elkerülném, de te tudod.Renault power
-
DonThomasino
veterán
M2 be 1 pár azaz 2db stabilizátor pálca van összesen, vagy több ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #81271 üzenetére
88kW-os. Gyárilag előírt elf olajat kapott.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
Par napja azt vettem eszre, mintha kicsit zötykölődne a kocsi aranylag sima uton is. Korbenezve semmi kulonos, bar a bal elso kereken nincs az a kis suly amit centirozasnal szoktak rarakni. Csak epp nem tudom, hogy eleve nem kerult ra vagy leeshetett...? Elofordulhat ez (nem kellett / leesett)?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz molnarpeter #81278 üzenetére
Hm bosszanto, novemberben lett centirozva gumicserenel. Nyarit egyelore nem szivesen raknam fel, itt este meg fagy, szoval lehet megnezetem, koszi.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Xantomas
őstag
válasz Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Attól függ. Gányolt egytömegű ment bele, vagy a Valeo féle, ami annyira nem rossz, csak ár/érték arányban hangyányit jobb mint a DMF.
Anno egy taxis ismerősöm használta 1.9 dci-hez M2 kombiban. 600e km-rel adta el, de már a harmadik szettnek DMF-et rakott vissza. A legnagyobb baja az, hogy sokkal-sokkal gyorsabban kopik a kuplungtárcsa, külön tárcsát akkoriban nem lehetett kapni, és igazából arról szól az egész, hogy a lettőstömegű lengkerék rugózását pluszba beépítették egy előcsillapítóként magába a kuplung tárcsába, egy pluszban elforgó részre, szóval ugyanúgy két lépésben adja át nyomatékimpulzusokat.Szóval, ha ez a Valeo van benne, akkor még mindig jobb mint egy szétesőben levő DMF, de nem olyan tartós mint egy új LUK DMF készlet.
Az a kérdés mennyi időre, hány km-re tervezel vele."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #81281 üzenetére
Az biztos, de egy folyamatos üzemben levő taxinál ez nem opció. Reggelre viszi, délután hozza, este már tud vele fuvarozni.
Szerintem ez a szett már ki van tesztelve eléggé, és ki van optimizálva, hogy kb ugyan annyit bír a tárcsa ferodolja, mint a rugók. Azért egy fokkal több benne a hibalehetőség mint egy klasszikus egytömegűben."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
válasz forceberg #81255 üzenetére
Nem 4 csavar??? Amit vettem újat, annak 4 felfogató füle van.
Illetve PH1-ről találtam videót, ott egyszerűnek tűnt előről, de lehet PH2-nél változtattak: [link]Ha valóban hátulról/aknából kell, akkor így marad...
Majd hétvégén kerékcserekor megpróbálom megnézni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Úgy emlékszem, hogy 4 fül van, de csak 2 csavar van betekerve.
E kép szerint is:
[link]
A krómcsíkos bepattintott elemet előlről szerintem nem lehet kipattintani.Kerékcserekor a dobbetét levételével hozzáférhető elvileg.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Ganz-[HUN]
addikt
Na megvettem a kezes bárányt. És kurvára meg is sértődött, hogy gazdi csere lesz.
Reggel elhugyozta magát az egyik hűtőfolyadék cső, amit ideglenesen sárgaréz ricnis toldóval megcsináltunk. Majd cserélem, ne zabálja fel a rendszert a sárgaréz.
A másik anomália pedig kurva ijesztő volt. Nem akarta a sebességeket venni. Berohadt a kupplung bowden Kihúztam lábbal, azóta jó ismét.A szabadkezet hogyan kell használni? Privilege az autó.
Lezárom a 3. gommbbal, viszont nem nyílik ha oda nyúlok a kilincshez.Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Kuplungbowden mi?
Szerintem belenyúltál egy nagy adag híg fosba, de ne legyen igazam.
A fékfolyadékszintet nézegesd, mert nem lesz jó móka, ha nem fogsz tudni megállni !Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Szabad kéz akkor működik ha eltávolodva magától zár be az autó.
Ha kulcsal zárod akkor csak kulcsal nyílik... -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #81287 üzenetére
Baaaszus, nem bowdenes hanem hidraulikus? Hát az csúnya nagy szopás... Felső-alsó munka henger, és DMF csere. jól van...
Mármint a pedált húztma ki lábbal, mert az egésznek kb 10cm útja volt. Azóta még jó. Viszont tisztában voltam a kupplung hibájával, amikor elhoztam, és úgy gondoltam hogy ez egy vállalható probléma lesz.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Amúgy amikor elhoztam, fullon volt. Direkt néztem, minden folyadék szinttel együtt.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Óó, máj gád...
"Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy."
Mindegy, így is szeretünk
Kéretik rendszeres állapotjelentés, más is tanuljon, mire számíthat hasonló vételnél.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz LamerGyuri #81291 üzenetére
360 000-ért nem lehet csodát venni, csak egy ilyen Lag 2 ph1 Privilege-et. Amúgy nem gatya teljesen az autó. szerintem megér egy misét mindenképpen. Így számoltam vásárlásnál, számoltam ezzel a lehetőséggel, mérlegeltem, és döntöttem. Ennél sokkal de sokkal szarabb autókat is vehettem volna, vagy olyan autót ami nem megfelelő a céljaimra. Márpedig ez az autó megfelelő. Vonó horog, és kombi. Utazó autó. Öngól lett volna ha Ignist veszek, azzal Ausztriába nem tudok kimenni tele pakolva.
Mindenképpen írom hogy mi lett.. Nem bírok rá amúgy haragudni mert a futómű és motorikusan jó (a termosztátot leszámítva, nyitva marad, nem melegszik be), a karosszéria pedig nagyon szép állapotban van. Nincs lakk hiba. Rohadásról nem tudok nyilatkozni, alá néztem pár helyen, egyben van az egész, nem látszik rajta rohadás ahol aláfeküdtem. A beltere is teljesen kultúrált, a vezető ülés van kiülve egy kicsit (mindkét ülésfűtés működik). Amúgy látszik és érződik hogy volt foglalkozva az autóval, és nem szarták le teljesen. Váltó gombom van új (mert a régi szét van törve, wtf), és fékbetét is járt hozzá (bár ebből szerintem tárcsa csere is lesz). Fogasztása is árulkodik az állapotról. 90-re beállva nappal, amikor nem fázik a se**em, és nem kell ülésfűtés, nincs távolsági fényszóró fent, 3,9-4,3 közt fogyaszt pillanatnyilag. Computer szeirnt 5,9/100 az átlag fogyasztása, átlag sebesség pedig 56km/h, szóval nem csak a városban van használva Ha lepadlózom, és kipörgetem 3200-ig (húdetúlzásbavittem ) sem tilt le (persze miután amennyire tudott, bemelegedett, és utána eltelt 25km-rrel, hogy azért legyen ideje mindennek felmelegedni), emellett húz mint a barom, és ahogy ez várható is egy 2017-ben felújított befecskendezőket kapott motortól. És a motor hangja... imádom.
rejtett hibák: fűtés box eddig anyós ülésen csak csonthideg levegő jön, a vezető oldalon pedig meleg levegő. És ez tuti most jött elő, mert feltűnt volna már haza fele jövet az anyós ülésen lévőnek hogy basszus hideg van.
Összességében: nem azt várom egy 20 éves autótól hogy tökéletes legyen. Én szépen meg fogom csináltatni ami nyűgje sorba jön.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81292 üzenetére
Vagy àllító motor, vagy az is lehet, hogy csak a pollenszűrő miatt nem fúj.
Renault power
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #81293 üzenetére
Fúj rendesen, ha feltekerem jön levegő mennyiség. Csak a -2°C-os kinti levegőt fújja befelé. A vezető oldalon viszont a fűtött levegő jön.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #81294 üzenetére
hát ha digit klímás akkor az mixer motor hiba , vagy jobb esetben leragadt a lapát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ígértem, hogy teszek még fel képet meg videót.
Íme.
[link]
Renault power
-
DonThomasino
veterán
M2 elektromos kormányzárat hogy lehet kiiktatni ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen