Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cane
őstag
Közben megvan mi okozta. Alul ki kell hajtani a lábakat, akkor ez a helyzet oldja ezt a reteszt. Azért szívatott meg, mert teljesen összehajtott állapotban volt az ülés, minden behajtva, lábak, háttámla és így az övfeszítés miatt nem lehetett kinyitni a háttámlát berakáskor. De mint írtam a lábak kihajtása orvosolja a problémát.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Jimmy8
senior tag
válasz Nordik #81200 üzenetére
Most rendeltem meg ismét 2db gyárit (2200Ft/db). Nekem is 1-2 évet bír max. Ez ilyen.
Sok függ attól, hogy ki mennyit nyitogatja a csomagtartót. Mivel nekem a kocsi évek óta napi használatban van (gyereket is ezzel viszem suliba), így naponta minimum 5-6 szor nyitom zárom (-10 C fokban is) a csomagtérajtót. Gondolom, aki "csak" heti 1-2 szer használja a csomagteret, annak símán bírhat 5+ évet is
Nem a kábel a rövid, hanem az átvezető gumi, illetve annak kialakítása.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Jimmy8 #81208 üzenetére
És te hogyan cseréled, javítod? Kell forrasztani meg ilyesmi? Vagy csak elvagod, osszetekered a kábeleket és rá zsugorcső?
Sajnos nem igazán van lehetőségem itthon szerelni így egyszerű megoldást keresek. Amikor cserélve lett 5ezer forint munkadíjat kert a villamosságis, de nekem ennyit nem ér ha újra csak 1 évig lesz jó.
-
forceberg
veterán
Ezek nagyon alacsony fesz. értékek. Rá kellene ezekre tölteni mindenképp. A Rönót kb. csak levett saruval érdemes nézni.
Nálam a Laguna ha 12,6V nyitás előtt, akkor ha kinyitom, mire beleülök kb. 12,2-re lemegy a fesz, mert ez-az elkezd fogyasztani. Vagy esetleg azt is kipróbálhatod, hogy nem zárod be a kocsit, csak úgy otthagyod nyitva, akkor is szerintem egy 10 perc után elmegy "stand-by"-ba a kocsi. Majd pár óra múlva rámérsz.
A néhány mA az jó, ha jó a műszer
Az árammérőkben nem mindig bízok, nálam a biztos árammérés amúgy nem is árammérő állásban történik, hanem egy mérőellenállást iktatok az áramkörbe, és az azon eső feszültségből jön ki az áram.
Ja, a Lagunán az aksi negatív pólusán van is gyárilag, szóval méri a kocsi maga is az áramot
Így néz ki a negatív saru: [link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jimmy8
senior tag
válasz Nordik #81209 üzenetére
Én a csomagtartó részben vágtam el vezetékeket, toldtam bele kb 10-15 cm-t mindbe (csak azért, hogy könnyebb legyen szerelni) A toldott vezeték azon végét, mely a gumicső felől van: forrasztottam, zsugorcsöveztem. A másik végét csak simán blankoltam, és összesodortam a kocsi eleje felé menő vezetékekkel+ szigetelőszalag. Így könnyebb bontani legközelebb
[ Szerkesztve ]
-
-
Plero
aktív tag
válasz Somatom #81214 üzenetére
2008-tól "mágnestalpas" ülések vannak. Ezeket akár centinként huzogathatod a sínben, míg a kampósokat csak ahová teszed a sínben a kampót oda teheted. Kivenni az üléseket a sínből csak összhajtott állapotban lehet! (2012 2.0dCi, 25th verzió)
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
MC Pite
veterán
Nekiestem a szívósor tömítéseknek, és olvasom, hogy az olajpáralecsapató szelep is okozhatja, ha sok az olaj a szívósorban. Nekem legalább fél deci volt benne, sztem kimeríti a sokat. Mondjuk kívülről is eléggé olajos. [link]
Nem találkoztam ilyen szeleppel sztem, merre lehet nálam/milyen néven keressem angolul? PCV valve?
A trafók fentibtömítéseibeléggé megviseltek, ezt kapni külön? Nem találomrob: Jobbulást!
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
prandris
tag
Használt már valaki Renault gyári javítófesték készletet? Van néhány fura helyen kb 1 cm átmérőjű leverődés, amit kijavítanék mielőtt elkezdene rozsdásodni, ha alkalmas erre.
Vagy fényező műhelyben foglalkoznak ilyen egy-egy folttal, vagy elküldenek?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Akkor az enyémben egy harmadik verzió van, mert se mágnes, se kampó. Az összecsukva kiszedés stimmel. Hátul van két madzag, azokat meghúzva lehet kivenni az ülést. Elöl, az összes ülés alatt van egy ugyanolyan kar, mint az első üléseknél. Fel kell húzni és akkor lehet tilitolizni az üléseket, amik nem bárhol, hanem csak bizonyos pozíciókban reteszelődnek a sínekben. Pont úgy, mint a két első ülésnél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #81216 üzenetére
Mert neked már 6lap fejűvel van szerelve a szívósor?
Ezt mondjuk szeretem, hogy össze vissza csavaroznak.
A trafó nyakánál lévő tömítének nincs cikkszáma, trafóval együtt kapható (sokszor kellett volna már, de ha sikerül szerezned egy 12 db ra vevő vagyok.). Az olajlecsapató meg maga az a furcsa alakú fedél az 1,2,3 henger felett azt kell tovább lecsavarozni.
Ez 1esé, de látható miről beszélek ;)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
TROG AIR
aktív tag
Sziasztok, 2004-es thaila dci -hez ( k9ka700, 48kw ) milyen motorolajat vennétek,mert amit én találtam - dobott mindenfélét.
430 pozitív , 0 negatív....
-
t.imi
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #81222 üzenetére
Nézegettem, hogy ez hátha, ha már ott a csatlakozás, de reméltem nem itt lakik, mert gondolom egy újabb fantasztikus minőségű tömítés, vagy még rosszabb (mármint nekem, mert nincs most semmilyen) és pasztázni kell (és remélni hogy az jó lesz).
Szerinted érdemes leszednem, kitakarítani? Vagy mittomén, kapjam le nyár elején, nézzem meg mennyi olajat öntök ki a szívósorból, és ha megint sok van, leszed+takarít? Nem nagyon találkoztam még olyannal autóknál, hogy ennyi olyan tömítést használnának, ami a tervezett helyen nem nagyon tud helytállni, még a vag konszernen is túltesz.Ez ennyi? [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Lenne pár kérdésem,
Szeretnék venni 2db tartó bakot.
Milyen márkát javasoltok?
Geko 6000 Ft-ért alza.hu rol?
Fékbetétből Zimmermann mennyire ajánlod hátsó fékhez?
Első hátsó kipufogó tartóbol, néztem Febi típust ajanlott ez a?
Akkuból nem talaltam sct-t, nem rendelhető sehol...exide esetleg?Megane 2 nel az ajtó kárpitot húzta e már vki át? Hogyan oldotta meg? Lefurta a műanyag tartokat esetleg?
Oo mára ennyi, köszi előre is ;D
-
Somatom
veterán
Rob210:
Annyira ízlett az autómnak az olaj, amit beleöntöttél, hogy repetázott és elfogyasztotta, amit tartaléknak adtál. Arra gondoltam, hogy megvenném a következő olajcseréhez valót is. Van javaslatod beszer forrásra? Esetleg rajtad keresztül, ha neked az bíznisz?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
-
prandris
tag
válasz molnarpeter #81237 üzenetére
Köszi!
-
F e Z o
veterán
Sziasztok! Van egy 2004.12 havi Renaut Clio II 1.4 16V autóm. Mostanában észrevettem, hogy fogy a fagyállóm, 1000 km alatt 6 deci hiányzott a tartályból. Gondoltam valamelyik csatlakozásnál, biztos könnyezik. Hétvégén porszívóztam a kocsit, s az anyósülés alatt a gumiszőnyeg nedves. Filc fel, látom, a szivacs tiszta piros, s áll a fagyállóban. Felitatás, azóta nem is használtam a kocsit. Ahogy olvasgattam, minden bizonnyal itt isa megérett cserére a fűtőradiátor. Kicsit ódzkodok tőle, bár nem vagyok egy esetlen gyerek, de azért ennyire nem bontottam még szét autó műszerfalat. Kérek árajánlatot cserére pár szakitól azért.
Lenne pár kérdésem az egésszel kapcsolatban
1. Radi csere előtt érdemes-e átmosatni a hűtőrendszert? Olvastam pl 50-50% ecet-desztvízzel való használatról 30-50km keresztül, majd sima desztvízzel átöblíteni a rendszert, s utána cserélni a radit...
2. Ha esetleg nekiállok szétszedni a műszerfalat, minden jelölök, fényképezek, melyik vezeték hova megy, melyik csavart honnan szedtem ki, lehet valami nagyon nagy buktató a történetben?
3. Tartok a légzsáktól, nehogy elműködjön, lehet-e pl "reteszelni"?
4. Fűtőradiátorból mi az ajánlott? Van Wezel 7206Ft vagy kell a Mahle 13584Ft-ért?[ Szerkesztve ]
H2O über alles!
-
rob210
Topikgazda
válasz F e Z o #81240 üzenetére
Hát azért az nem egy olyan egyszerű móka!
Radiátorból Hella és semmi más.
A berakáskor a szivacs szigetelés felragasztására nagyon kell figyelni.
A szétszedésnél meg van egy két rejtett csavar és kábel, amit ha letépsz eltépsz nem leszel boldog.
Meg tudod csinálni egyedül otthon is, de egy hétvégét szánj rá akkor meg, ha sörös vagy egy hatos zsugorRenault power
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #81228 üzenetére
Azért vártam ennyit a tömítések cseréjével, mert ritkán és kicsit ingadozott a fordulat. A 10⁰ környéke talán mikor leginkább észrevehető, most nem annyira jön ki, de úgy tűnik, hogy jobb lett, de nem tökéletes. Mármint az összes szerelő emelné magasra a szemöldökét, hogy ez semmi; de ez sem százas. Na majd ha lesz több tapasztalat, meg megírom.
(Fojtószelep meg szívósor tömítések cserélve, előbbi bő egy éve.)[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Xantomas
őstag
válasz prandris #81217 üzenetére
Milyen szín?
Hol van az az 1cm átmérőjű leverődés?
Csak leverődés, vagy horpadás is?
Csak a szín sérült, vagy a galván réteg is?
Én anno vettem, de... pont egy jó árnyalattal sötétebb, a metál részét sem találták el jól, szóval okádék módon néz ki.
Arra használtam, hogy egy durva meghúzásnál (hátsó sárvédőív ) elfedjem a fémet, hogy míg tart a bizonyítási eljárás, meg mire eljut lakatoshoz, fényezőhöz, ne oxidálódjon. (természetesen pont törlődött a felvétel, mire a rendörséghez került így a biztosító sem fizetett, hiába láttam, de a vétkes nem ismerte el, annak ellenére sem, hogy céges autó). Lakatost/ fényezőt meg nem találtam, aki nem azt mondta, hogy ki lesz rakva gittel, ki lesz vágva a komplett hátsó idom, és behegesztenek a helyére egy másikat. Aki meg kvázi kihúzná, és kalapálná 3 hét alatt, 350e Ft-os ajánlatot adott rá, fényezéssel, mert hogy pont tripla lemez van, amivel nem kummantott nagyot, mert tényleg, csak nem a sérült részen.
Szóval most szépen lassan húzogatom, hőlégfúvóval, meleg ragasztóval, Glexo hideggyurmával formálom, ill kalapálom, zömítem a lemezt, és ha szépek ez ívek mindenhol, újra lesz fényezve az a rész, az összes ajtórányitást, kijavítom, kap egy polírt, és kerámiát az egész autó.A motorháztetőn, a festéklepattogzódásokhoz a Carcolornál kevertettem helyben. Igazából évjárat, színkód, típus alapján belövik, a kártyával csak ellenörzik. Van szettjük is.
Alaposan lemostam, kémiai ónozó (megtuningolva egy kis Ón-II-kloriddal), semlegesítettem, lemostam, műkörmös pipettával, meg fecskendő tűvel feltöltöttem picit domborúra, pár nap múlva síkra csiszoltam, és lakk spray, majd pár hét mulva polír. Nem is látszik a nyoma. Beteg dolog a Covid, amikor nem mehetsz sehova."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
prandris
tag
válasz Xantomas #81243 üzenetére
Fehér (OV369 a kódja) rendeltem gyári javítót lakkal, olcsóbb volt így. A hátsó kerék ívnél van 2-3 fémes sötét szürke folt és a szélvédő felett is, szerintem a festék ki kell, hogy töltse. Horpadás az nincs, vagy pedig nagyon kicsi nem tűnt fel. Biztosan lesz szín eltérés de nekem fontosabb hogy ne kezdjen el rozsdásodni a kisöreg.
Sajnálom, hogy így megjártad. De legalább jó lett a végeredmény, még ha sok munkába és időbe telt. Rozsda átalakító vagy kis csiszolást érdemes adni a most csupasz felületnek? Szerintem inkább privátban folytassuk
Köszi a segítséget! -
prandris
tag
válasz molnarpeter #81246 üzenetére
Értem. Köszi szépen neked is!
-
Xantomas
őstag
válasz prandris #81245 üzenetére
Jó, hát fehérnél nem nagyon lehet mellélőni
Csak az ilyen szivatós metál színekkel van a baj.
Jól le kell mosni, zsírtalanítani, aztán az úgyis látszódik, hogy egységes-e a galván réteg rajta, és kint-e az acél vagy nem. Aztán, ahogy molnarpeter mondja, mehet rá ami kell.
Ha összepolírozod, a színkülönbség sem fog látszódni, mert a megsárgult lakk réteg teteje is lejön."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
t.imi
addikt
Na, megmérettem márkaszervizben átvizsgálással egybekötve.
[Exide], azt hiszem ez volt az utolsó alkalom hogy ezt a márkát választottam. 11 hónap elteltével fenti állapot, reggel 40, szervízig + 10 km töltés után . Prémium ugyanebből két év és hasonló állapotban van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingatlanos topic!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest