-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #75949 üzenetére
Azt rögtön megtaláltam amelyik nem helyes.
Magyarán így ne csináldEz az, ez alapján le tudod venni ez elég jól mutatja mit hogy kell megnyomni és nem feszegetni, mint az a bizonyos...........
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
Sziasztok ma bevizsgálták a klímámat mert nem megy (megane 2 kombi 2005 1.6b) és a nyomáskapcsolót vélik hibának mert gáz van de a diag 0bar nyomást ír. Tényleg le kell a cseréhez bontani az elejét? Hol van ez a kapcsoló? 2 félét ajánlottak valami kinait 11e forintért és a gyárit 30e környékén,utángyártottba mind kínai? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Baromság.
A haspáncélt elég levenni 14 es kulcs és csókolom, van alatta biztonsági szelep még a töltet se fog elmenni.
Denso, vagy bosch mehet bele nyugadtan, de még az nrf is.
Az enyémhez 3.200.- volt a denso igaz a tiedbe másik fajta való.
De nem hiszem, hogy ennyivel drágább.
Jó helyre mentél te is.Arra viszont figyelj, hogy kétféle van 3 és 4 pólusú!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
-
mexel
veterán
Sziasztok! Úgy néz ki cserélnem/cseréltetnem kellene egy Laguna III. 1.5 dci-ben első lengéscsillapítókat ( és akkor már valószínűleg ezzel együtt toronycsapágyakat is)
Tud valaki (lehetőleg bp-en) szerelőt aki megbízható, és drága és foglalkozik a típussal?
Esetleg alkatrészt honnan érdemes jó árban szerezni? Évek óta kiestem nagyon az autószerelésből, árakból stb. -
AthlonXP
őstag
Sziasztok, lenne egy kérdésem!
Van egy 2001-es Megane-om, 1, 4 16v. A kormány összekötő rúd, belső gömbcsuklójának cseréje érdekelne, amin a porvédő van, nem a keréknél levő. Hogy tudom a rudat kivenni a helyéről és magát a csuklót?
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #75960 üzenetére
Akkor ha leveszem a porvédőt, akkor utána elvileg ki kell tudnom tekerni a helyéről az egészet?
Néztem a szerszámot, pár ezer ft, bár sok féle van.Gondolom valami hasonló lehet benne a cucc, vagy tévedek?
https://alkatreszek.hu/public/images/as_tcd_kepek2/0094/51020708.bmp.jpg
Remélem jó a link, sajna most telóról vagyok, itt meg így tudom beilleszteni...
-
mexel
veterán
Köszönöm a segítségeket! A felújításon nem gondolkodtam, igazán eszembe sem jutott, az utóbbi min. 10 évben nem nagyon újíttattam alkatrészt, akkoriban nem volt igazán olcsóbb mint amit meg lehet venni, de ennek utánanézek most
( ha jól néztam Japanparts első lengéscsillapító kb 14-16e között van. A felújítást holnap megkérdezem mennyi lehet, kíváncsi lettem)
[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
Sziasztok.
Megane3 elektromos kézifék. Hátsó fékbetét vissza állításával kapcsolatban lenne pár kérdésem. Néztem pár videót, és olvastam is, hogy az elektromos motor nem probléma, mert bovdenes megoldású, de a fék dugattyú vissza tekerése nem egyértelmű számomra, mert nem értem, hogy egy sima metrikus menetű szerszám(olcsó sok adapteres), hogy tudja visszatekerni amikor annak nem is ugyanaz a menete? Az egyik videóban nem is tekeredik de visszamegy a másikban megfeszítik és fogóval tekerik.. Ezért nem értem..
Hogy kell ezt a műveletet végrehajtani?
Köszi.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
-
rsf
senior tag
válasz MC Pite #75966 üzenetére
Itt vissza lehet nyomni mert úgy van kialakítva. Csak úgy kell leállítani az autót, hogy ne húzza be a kéziféket. Ez biztos.
Mintha belül lenne bovden amit a motor csévél nem menet van mint a VW-nél.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
robertka
tag
Sziasztok, tudtok Pesten belül Renault bontót, ahova betudnám vinni a kocsimat?
-
rob210
Topikgazda
Ha nem diaggal rakod szervízállásba, akkor hamar gajra is vágod a nyomatékszenzort és lesz egy közel 60ezres felújításod oldalanként.
Én is láttam ezeket a kókler videókat, de elkerülném a helyedben.
Nincs semmilyen bowden, egy elektro szervó motor van egy nyomatékszenzorral, ezt ha szervízállásba rakod visszacsévéli a tolórudat, menetes szár.
Ezután simán bármivel visszanyomhatod a dugatyút.
M3 nál kétféle kézifék van a mechanikus az 3 körmös fék munka henger visszanyomóval tekerősen tolható vissza, az elektromos olyan mint az első simán tolható nem kell tekergetni.
Mondom ezt úgy, hogy most jöttem fel egy elektromos grandtour alól kávézniA gyári menete:
Apply the before repair procedure using the Diagnostic tool :
connect the diagnostic tool,
select "Electronic parking brake computer",
go to repair mode,
activate the maintenance mode.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FRENK1988
veterán
[kép] na megjött
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #75969 üzenetére
Én azt hallottam, hogy diaggal lehet oldani a behúzott kéziféket, de ha nem engedjük behúzni akkor nem kell oldani. Ezután már csak vissza kell nyomni.
De akkor ez nem felel meg a valóságnak?“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rsf
senior tag
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #75977 üzenetére
Ok köszi. Mondjuk logikus is.
De így már neki merek fogni a cserének.
Visszanyomót meg tudok szerezni, de az forgat a tekerő menetemelkedésével.
De az nem baj így hogy tudom már, hogy sima dugattyú csak.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
SPeti1984
senior tag
2009-es kártyás Mégane 3 esetében hogyan tudom a gyujtast raadni hogy ne inditsa el az autót? Hiába nem nyomom a pedalokat akkor is egyből indít. Néha jó lenne ha pl állok csak a kocsival lejjebb húzni az ablakot de csak úgy tudom ha beinditom a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz SPeti1984 #75980 üzenetére
1, Ha nem nyomod a pedált és beindul, akkor ott baj van
2, Simán betolod a kártyát és már van gyújtás (én a kéziféket szoktam úgy kioldani, a pótkártyával, mert amit hordok az bőr tokban van és nehéz kiszedni )<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #75852 üzenetére
Végül total-t vettem, utántöltéshez nem kellett szerintem egy deci se, így lehet igazad van, talán érdemes lenne lecserélni inkább az egész rendszerben.
Van erről valahol videó/leírás, hogy hogy kell megbontani a rendszert?IlIetve van egy újabb kérdés, p0141 hibakód ami időnként megjelenik, de törlése után nem jön azonnal vissza ez lehet( ha valóban szakadt lenne az áramkör benne akkor az gondolom nem javul még a törléstől) összefüggésben a szintén alkalmanként megjelenő, törölhető p0420 kóddal (itt sem világos, törlés után miért nem dobja vissza rögtön a hibát ha tényleg kuka a katalizátor) ami törlés után többszáz kilométeren keresztül szintén nem is jön elő újra?
[ Szerkesztve ]
-
-
Ghandi
aktív tag
Megane 2 1.4 16V szeretnék vezérműfedelet cserélni, lenne pár kérdésem.
A bontott motoron amiről leszedtem sima pasztával volt rárakva, nem is igazán találtam külön vezérműfedél tömítést sehol csak komplett tömítés garnitúrát, de csak emiatt elég drága lenne. Gyárilag tömítőpasztával lenne szerelve?
A másik kérdésem hogy ha leszedném a vezérműfedelet akkor a vezérműszíjat is le kell szedni elötte?
A harmadik kérdésem meg hogy a vezérműtengely végén lévő müanyag dugókat ki lehet szedni úgy hogy még felhasználható legyen vagy azokból venni kell ujjat?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #75985 üzenetére
Ha a szelepfedélre gondolsz vezérműfedélen akkor igen ragasztva van, amit pasztával lehet kiváltani.
Valamint igen le kell venned a vezérlést, mert a vezérműtengelyeket a szelepfedél szorítja le.
Valamint nem nem lehet újra felhasználni, mellesleg tilos is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Soha többé automata váltós thalia ne közelítsen felém.
Ezen akkora szívás a vezérléscsere, hogy elmondhatatlan.
A bazinagy váltó miatt (manuálishoz képest) semmi hely nincs.
Jó móka volt a 3 órás vezérlés és hosszbordáscsere reggel 9 től este 7 ig.
Jó két kormányösszekötő is volt benne meg 40 perc kényszerszünet.
Mindegy meglett, de soha többetRenault power
-
LamerGyuri
senior tag
-
lsebestyen
addikt
Hi! Sct ablaktorlobol melyik a jó? Kauffernel három féle is van. A hybrid jó? Most valeo first van, de 110km/h felett nagyon darálva működik.
-
Xantomas
őstag
válasz lsebestyen #75990 üzenetére
Az olcsó, és a drágábbik között annyi a difi, hogy a Flatben nincs, a multiflatben benne van az összes fitting. Az olcsóbbhoz csak az U alakú rözítéshez, ne higyj a képeknek.
Nekem a hybrid sem jött be. A flatek magasak, de a hybrid kva magas. M2 CC-nél eltakarja a spricnit, és az üveg alsó negyedére nem locsol folyadékot. Viszont csendben volt, és a szélvédő minden részére ráült, nem úgy mint a flat.
Másik tipusra lehet jó."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #75990 üzenetére
Nekem a sima flexi van teljesen jó 800.- ért évente lecserélem. De most ami fent van pont 1.5 éve vettem és még hibátlan.
Renault power
-
lsebestyen
addikt
Köszi a válaszokat, megvettem én is a sima flexibilist.
-
senior tag
Hát ma elvesztette a kocsi a szüzességét...
Fehérváron egy körforgalom után 100m-re megálltam egy zebra előtt. ahol jött a gyalogos, és hátulról belém jött egy Renault Clio 2-s.
Szerencsére senkinek semmi baja...
a hátsó most rosszabbul járt....viszont sikerült egy 15 millás Clióval hazajönnöm az eset után....
27 laptop+dokkoló+táska+3 asztali gép kb 12M plusz 3-ba számoltam a Cliót...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Josi
aktív tag
Hogy adod a laptop kilóját?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
senior tag
válasz rob210 #75996 üzenetére
Azért talán a 2-s clio sem kuka, nem fojt belőle semmi, de biztos, hogy kell pár elemet cserélni rajta, de ezt Te úgy is jobban tudod, még képről is...
Josi: már leraktáraztam őket, a következő 3 hétre meg van a melóm....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
polonic
félisten
Ezt a Shell oldalán találtam:
Shell is currently the number one global lubricants supplier to the Renault-Nissan alliance for factory-fill lubricants
Most ha ez igaz, akkor miért az Elf-et mondják a gyári olajnak? -
#89309696
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...