-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #75591 üzenetére
1.4 16v kevés a grandtoruhoz amúgy is.
Engedd el.Rugók, kormánymű, elektromos kormányzár, légkondi csövezése, nyomáskapcsolója, kormány átvezető szalag, hátsó ajtó átvezető kábelköteg, lengőkarok, (lámpa ha projektoros) így a teljesség igénye nélkül, de ha gondolkodnék tudnék még felsorolni ezt azt.
Renault power
-
válasz DonThomasino #75602 üzenetére
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #75604 üzenetére
Minden autó katasztrófa ha nem tartották karban.1.6 motorral nem rossz szerintem, megbízható.Egy borzasztó hibája viszont van,mindegyiknek kimegy a kormányműve.kicseréled 150k km elmegy.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
Ezt egy kicsit bővebben?
Rákötöttél valamit a CD fejegységre, kijött a füst, és azóta nem kapcsol be?
Fejegységen belül is van egy bizti a nyákon; azt elküldeni vadászmezőkre elég emberes mellényúlás kell."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #75593 üzenetére
Nem pislákolnak, nekem is ledes belül minden. CANbus a varázsszó, és nem a legolcsóbb sz@rokat kell megvenni Kínából; itthon ugyanazt árulják 3-4-sokszoros áron. Megéri kivárni, míg ideér.
A beltéri és csomagtartó szofitából van csak tartalékom. Cree LED, hűtőbordával. Brutális fényerő, nagy hőteljesítmény, szűk, zárt helyen....hosszútávon nem barátok Kibírom az évenkénti cserét a kapott fényért cserébe
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bass
addikt
válasz LamerGyuri #75608 üzenetére
Szia egy ilyet vettem. A zöld csati a helyére ,az áram a lent látható kép szerint az "A" csatlakozó 7-8-as tüskéről szedhető,de azóta nem tudom bekapcsolni hiába szedtem le róla. Megnéztem az utastéri biztit az jó de máshol nem találtam. A rádióba is van egy bizti?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Milyen csatlakozó ez?Mi van a másik végén?Az aux in-hez nem kell áram, ilyet még nem is láttam, ezzel lehet kinyírtad a fejet.
Közben látom, hogy valami bt technika.Magáról a fejről a tápellátás kábelét csatlakoztasd le pár percre, ha még nem tetted, majd vissza. Annó nálam volt ilyen kínja, hogy ezt a procedúrát el kellett játszani, ezután kérni fogja a kódját.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #75614 üzenetére
Nem.
Ez a bármikor elöjövő hibalista.
Én elengedném a helyedbe, már írtam, de nem győzködlek, ha bele akarsz nyúlni a leveses fazékba, nyúlj, csak nézd meg mennyire forró!Renault power
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #75617 üzenetére
1.4 16v nem rossz motor, csakhogy ehhez a kasztnihoz kevés. Megane 1-es kasztnihoz még éppen elég volt de alul ott is nagyon nyomatékszegény... elindulásnál és araszolásnál eléggé érződik/ zavaró tud lenni, városon kívül azért lehet haladni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz DonThomasino #75617 üzenetére
Én ilyenkor végig szoktam futni a HaHu-t és ott nem ritkán látni elég nagy futásteljesítményűeket is. Ha másnál bírja, akkor nálam miért ne?
Nyilván nem lesz egy erőgép, az 1.6 sem az, de jobb. Városba futkosni elég az 1.4, de enni fog. Sok mindent változtattak a ph2-vel, de az sem tökéletes.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #75617 üzenetére
Nem a motor szar, azzal soha nem lesz bajod, de ami körülötte van az problémás.
Ha olyanhoz viszed aki tudja is mit kell és mire cserélni, akkor vállalható kocsi, de ha elviszed valahova, ahol amúgy is utálják a francia autókat akkor az életedet megkeseríti majd. Amúgy tágas kényelmes rohadt jól pakolható és szerethető kocsi.
A mai napig formabontó külsővel ami nekem személy szerint bejön.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz DonThomasino #75614 üzenetére
Nekem 2004 tehát PH1. 3 éve van nálam, de eddig nem volt vele problémám. Cseréltem fékeket, akksit, vezérlést, gyertyákat stb. Amit minden más autónál is kellett. Soha nem volt semmilyen hibája. Jah de, elől az index izzó foglalatokat direktbe kellett kötni, mert az erintkezok elfáradtak. Azóta is jo. Nyilván majd közbe előjön néhány dolog de próbálom karbantartani.
Az enyem olaszbol származik, ráadásul kereskedesbol vettem. viszont gondos gazdája lehetett, mert kivul-belul szép, úgynezki valóban kevés kilométeres, garázsban tartott volt.
Rob látott már ezt azt, tény hogy egyre kevesebb a jó állapotú. Egyébként az 1.4 valóban gyenge. Én az 1.6al se vagyok teljesen elégedett...
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #75622 üzenetére
3 év alatt ezeket költöttem rá.
-Vezérműszíj,okoskerék,vízpumpa,hosszbordás szíj,4,gyertya,szűrők,összes folyadék (fagyálló,fékfolyadék,váltóolaj,motorolaj) 140K
-4 db féktárcsa csapággyal,betétekkel TRW 85K
- Kuplung készlet,kézifékkkötél,1gömbfej 95K
-Kormánymű: 54K
-Első lengéscsillapítók,rugók,toronycsapágyak 80K -
DonThomasino
veterán
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #75625 üzenetére
Így van,ezek kopó dolgok, futómű szerintem gyenge pontja, de minden autó szétmegy a jó magyar utakon, az alkatrészek minősége pedig siralmas. Amúgy ha a vezérlést meg akarod úszni akkor láncos motoros autóval próbálkozz, pl az SX4 sedan M16A 1.6 GS egyik legmegbízhatóbb kocsi,de a kor mindegyiket kikezdi tehát költeni fogsz rá előbb utóbb!
-
SasyZ
újonc
Sziasztok!
Kérdésem a következő... Adott egy 2004-es clio 1,5 DCi, a motor, vagy valami más egy bizonyos fordulatszám fölött elkezd sípolni, fütyülni elég hangosan. Turbóra gyanakodtam, de szakember megnézte, teljesen rendben (kapott új tömítést). Igazából sehol sem látok kifújást, tanácstalan vagyok. Találkozott már valaki hasonlóval??
Előre is köszönöm!! -
Nordik
őstag
válasz DonThomasino #75625 üzenetére
Szerintem nagy baj nincs velük, főleg ha figyelve van rá. Én alkatrészt fél áron szerzek így az se vészes.
-
polonic
félisten
Be is szereltettem az akksit a márkaszervízben, 3000 Ft-ért csinálták meg.
Annyit megért, hogy ne nekem kelljen szívni a rádió kódjával. Sőt, az összes beállítás is megmaradt. Csak a számlálók nullázódtak, de az meg teljesen mindegy.A start-stop is elkezdett működni. Most már ki kell kapcsolgatni megint minden indítás után.
Még valami. Használtak 744 Ft-ért is valami segédanyagot. Az mi lehetett?
-
robertka
tag
Megérkezett minden szerszám és alkatrész a javításhoz hajtókar csapágy, csavar, olajpumpa teknőtömítés, paszta, nyomás kapcsoló, szűrő. Vasárnap nekiállok. Az olajpumpa cserénél kell valamire figyelnem jobban? A szerviz könyvben megtaláltam a meghúzási nyomatékokat de kell ebbe tölteni olajat előre felszerelés előtt?
-
harry
veterán
válasz polonic #75632 üzenetére
Mármint az az 1 perc, amíg beírsz 4 számot, vagy mire gondolsz rádió kód alatt? De ha nagyon macerás helyen van akkor inkább megértem.
Szerencrére M1-nél nálam már a motortérben van elöl, teljesen kényelmesen szerelhető (nem is tudom mikor volt váltás, vagy miért rakták ezt korábban az ablak alá...?)Más: ma kicseréltük a tetőcsomagtartót egy G3-ra, nagyon segítőkészek voltak a boltban, fel is szerelték azt is meg a boxot, teljesen stabil, így már elégedett vagyok a csapattal is, meg a cuccokkal is
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gyb001
senior tag
Üdv.
Elég érdekes hagokat hallok mostanában a motortérből.
Jobbra vagy balra elforgatott kormány esetén, kis sebességen, fordulaton (jellemzően parkolóban) rezgő fém hangot hallok. Mintha egy vékony fém lemez rezegne, a motor ütemével megegyező "sebességel". Ha a kormány alapállásban van akkor nem hallani.
kb 3 hónapja hallottam először, akkor olajcsere alkalmával megkértem a szerelőt hogy nézzen utána, de nem talált semmit. (nem márka szervíz).
Azóta volt gumi csere és centírozás.
Merre nézeldődjek?
tce 1.2 scenic[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Megane II 2004-es sedan autómnál,100-as tempőtól igen igen hangos lett az utastér, a menetszéltől.
Leginkább a vezető oldali ablaknál hallani. A kéder gumi nincs megszakadva megtörve, bár már 15 éves. Elképzelhető, hogy ezt kellene cserélni és megszűnne a zaj?
Javította ezt a problémát már valaki? és ha igen hogyan?
Előre is köszönöm. -
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Véleményetekre/tapasztalatokra lenne szükségem. Szemezzek Renault Megane 2-es és 3-as kombit benzines 2.0-as motorral. Kettő közül mik a hibáik? Melyik a megbízhatóbb?
Mégane 1esről váltanék le. Hosszabb távra tervezem megvenni, rövid útakra kb. napi 40 km. -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #75640 üzenetére
Balu anno rendelt aliról kédert és beragasztotta a gyàri mellé hatásos volt.
Renault power
-
robertka
tag
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hajtókar csapágyon látom, hogy a felső és alsó meg van különböztetve. A felső az a dugattyú felőli, az alsó meg ami azon a részen van amit letudok csavarozni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...