Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plero
aktív tag
Megane II CC néha kiírja kormányzár hiba. Mi lehet a gond? Ki lehet iktatni a kormányzárat?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76382 üzenetére
Csomagtérajtó kinyit, csavarok kivesz, lámpatest kivesz, óvatosan. (egy határozott mozdulattal) körbeszigetel vissza az egész. Az elektromos csatlakozót természetesen oldani kell.
Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #76408 üzenetére
Csak arra figyeljen, hogyha a csatlakozót nem veszi le még bent, akkor ne csússzon ki a kezéből a lámpatest, amikor elfogy a kábel. Nekem anno mondtad, így erre fokozottan figyeltem, nem is esett le.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
polonic
félisten
A navigációs rendszer állandóan újraindulgat egy ideje. Viszont a rádió az stabil, az nem szokott. Lehet, hogy a térképekkel van baj, azaz pontosabban a memóriakártyával? Mert párszor korábban kiírta már, hogy nem található térkép. Még az újraindítgatások előtt.
-
Baalaagee
csendes tag
Köszi a tippet
-
veterán
Iranyitott a szerelo egy kozeli autos boltba, ahol sikerult ezt adniuk nekem 3200 forintos literenkenti aron.
Nekem kellett valtoolajat vennem, surgos, mivel holnap mennek par szaz km-t, de ha ezt tudom, akkor megrendelem magamnak barhonnan mashonnan.
Azert a szolid 100% arrestol kicsit rangatozott a szemem. Ertekelesekben "jo arak" vannak irva, nem tudom, milyen bolygorol nezve. Elfet nem tartottak valtoolajbol.
Szerintem mostmar eleg lesz nekem az elso autos lehuzasokbol egy idore.
Everybody lies.
-
Benir8
senior tag
Ismerősömnek van egy Renault Espace IV-je.
Központi zár vezető oldalon működik, a többi nem, csak belülről nyitható.
Mivel érdemes kezdeni? Van ennek külön biztosítékja? Milyen hibára utalhat? -
veterán
-
#89309696
törölt tag
-
zeon.hu
nagyúr
Off, mert Vivaro (bár a Traffic ugyanez):
Hogy lehet lezárni a kocsit, ha nincs benne akksi?
Mert kulccsal nem...#?*@&!
-
LamerGyuri
senior tag
-
Ghandi
aktív tag
válasz Fenyibaba #76425 üzenetére
Álltalában diagnosztikával, de ha Megane 2-es akkor elöször azzal kezdődik hogy érdekes surlodó hangja van a kormánynak néha nagyobb tekerés közben. Aztán az is előfordul hogy kikandikál maga a szallag nekem kilógótt a vége és ki tudtam húzni. Ha néha olyan nagyobb tekerés után recseg is, akkor már a szalag vezető mechanikája is rossz, azt már ujra se szalagozák, csak csere
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
#89309696
törölt tag
válasz Fenyibaba #76425 üzenetére
OBD kiírja szerintem, hogy határértéken túllépett az ellenállás vagy egyáltalán nincs kapcsolat, de meg lehet mérni szakadásvizsgálóval is. Sőt az lenne a legtutibb, mert ha a légzsákvezérlő rossz akkor olyanokra is hibát írhat ami valójában jó. Ha ennyire makacs elektronikai hiba van akkor szét kell szedni az egészet és mindent egyesével végigméregetni. Nagyon tutyimutyi és időpazarló munka, nem véletlenül nem szereti senki csinálni.
-
Ghandi
aktív tag
Egyébként kínából lehet rendelni komplett szerelt szalagot! Meg van mindkét végén a csatlakozó, nem kell forrasztani, csak be spulnizni. kb 3 hónapja rendeltem, akkor még 2800 és pár forint volt
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
zeon.hu
nagyúr
válasz LamerGyuri #76424 üzenetére
Ki kell pakolnom belőle, "szerencsére" dugig van...
Pont be akartam állni az udvarra, de az akksi megadta magát, most töltőn van reggelig.#?*@&!
-
veterán
válasz Kronos3000 #76429 üzenetére
Ilyesmi helyzetre gondoltam, csak meglepodtem
Amikor az oktatoautoban elfolyt a fotengelynel az olaj, akkor a pasi besetalt, aztan ki is fordult, hoogy o ennyiert nem vesz olajat, inkabb vontatja es lemondja az orakat.Everybody lies.
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #76435 üzenetére
Nem csodálom, az OMV szintetikus 2T olaja drágább a robogósok által istenített Repsolnál is.
Ellenben én rohadt lusta vagyok, úgyhogy nem rendeltem futárral kacat 1 liter olajat, megvettem az OMV-t inkább, ott volt kéznél mikor tankoltam, ez a felára a lustaságnak. A gyári előírást ez is hatszor felülteljesíti és évente másfél dobozzal kell csak, szóval különösebben nem érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Lenne egy érdekes kérésem, a jelenlévő szerelőkhöz! Nem lenne valakinek egy Megane 2-höz jobb oldali lengőkarja? Ha teljesen üres az sem baj, sőt igazából az lenne a legjobb, de ha xar gömbcsukló és rossz szilentek vannak benne az is megfelel
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
DonThomasino
veterán
Egy minimàlis olaj honnan kerülhet a hûtôvizbe? Megane 2
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Kezd átereszteni a műanyag termosztátház vagy mi a tök az, ahol olajvíz közös hűtési rész van kialakítva. Típushiba, nem komoly.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Termosztátház tömítés nincs már síkban a hengerfejen.
Renault power
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Nekem is ez volt a gond a clioval.15 ezer egy Gates termosztát,vagy ki lehet pasztazni.
Más valaki rendelt már a moto dynamic weboldalról.? irtó jó áron van a vezérlés náluk [link]
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #76441 üzenetére
Tudom, de már megvannak az uj gömbfejek és a szilentek is, de ha most kiszedem a lengökarokat és elkezdem ki-be préselgetni a cuccokat akkor több idő, nekem sajnos nincsen másik autóm ez meg mindig kell. Egy balos üres már van. majd szépen ráérősen összeállítom a két lengőkart, elég lesz egy nap alatt azoka kicserélni nekem.
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #76444 üzenetére
Jah így már értem, én ilyet nem csinálok, 2es meganenal max a talpast vagyok hajlandó cserélni.
Préseltem már ki be szilentet, de annyira lemez az a lengőkar, hogy el is megy vele a futómű geometria. A két elsőkerék meg drágább mint a két komplett lengőkar. Szvsz, nem éri meg vele foglalkozni.Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz #89309696 #76439 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Na pont ugyanezt mondta a szerelő is, cserélt is egy
termosztátot és csodálkozott hogy a régi alá volt pasztázva.
Na most Vernet került bele, de a hiba úgy tűnik nem változott.
Hogy lehet az hogy a henger nincs síkban egy új termosztáttal ?
Lehet így járni vele, kell valamire figyelni ?Cserélt kormányművet is, de a kormány végállásban néha-néha
kattan egyet , ez normális ?
Kormányművet, hogy kell ellenőrizni ?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76446 üzenetére
Ezek a műanyag házas termosztátok kényesek a megfelelő nyomatékra is, ha túl lazára vagy túl erősre húzta valamelyik csavart akkor is át tud szivárogtatni egy pici olajat.
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76446 üzenetére
Miért csodálkozott?
Én is alá szoktam pasztázni az új tömítést, mert az jobban felveszi a deformálódást, pluszz nem enged át többet, mert "összeragasztja" a felületeket.
Ellenkező esetben az új tömítés 2 év plussz ajándéknapok. A hengerfej és a műanyag eltérő hőterhelése és tágulási képességge elegendő az áteresztéshez. A típust nem ismerő szerelő meg már csavarozza is le a hengerfejet, hogy az a baj.Én ismerősi körben az összesen visszacseréltem már az egyes meganból bontott alu termosztátházra.
Ennek több előnye is van. De ez maradjon az én titkom.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest