Új hozzászólás Aktív témák

  • INGJOKE

    veterán

    válasz Gubu0101 #97434 üzenetére

    Nekem karácsony előtt volt velük sztorim tavaly előtt. Úgy tudtam megrendelni a telefont ahogy nem lehetett volna és elakadt a rendszerbe, de ha én nem hívom fel őket, akkor nem szólnak hogy ez van. Az ügyintéző nem a problémát akarta megoldani,(karácsonyra legyen nálam az ajándék) hanem azzal foglalkozott hogy ezt így nem is lehetett megrendelni, de persze nálam volt a visszaigazolás náluk meg a 300.000 Ft-ok, de csak törölni tudta volna a megrendelést, a végén abban segített, hogy melyik üzletben van éppen készleten nyilván nem abban a színben amiben kinéztem… aztán az üzletben egy másik tragikomédia vette kezdetét… addig jó a Yettel amíg nem kell ügyet intézned, csak jönnek a számlák fizeted és használod a szolgáltatást. Persze még 300k-ért megvettem a telefont és a két ünnep között vissza is kaptam az előzőt. Kérdeztem a csajt, hogy mi lenne, ha nem tudnám mégegyszer kifizetni a telefont? Nyilván érdemi válasz nem volt. :)

Új hozzászólás Aktív témák