Új hozzászólás Aktív témák

  • hossszú

    őstag

    Mai sztorim a Telenorral.
    Két éve vettem egy feltöltőkártyás mobil internetet amit első évben sűrűn használtam egy éve viszont nem. Múlt hét pénteken akartam használni de nem tudtam mert a kapcsolatkezelő nincs hálózat jelzést mutatott, kicsit furcsállottam de beletörődtem mondván olyan helyen vagyok ahol nincs térerő. Ma ismét a kezembe került, mondom megpróbálom de ma sem volt hálózatom. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondom mi a gondom és erre közölte velem, hogy mivel egy éve nem használtam így lekapcsolták a hálózatról a SIM-et. Erre a kérdésem, és a feltöltött összeg hol van, azt leírtuk választ kaptam. :Y Kérdezem az úrtól, hogy nem kellett volna egy értesítést kapnom erről az akciójukról, erre ő kaptam, a mobilinternetes SIM-re küldtek egy SMS-t, na ez kiverte a biztosítékot nálam.
    Hozzáteszem szerződéskötéskor meg kellett adni egy kapcsolattartó telefonszámot amire az értesítéseket kell, hogy küldjék, feltöltéskor mindig is kaptam.
    Ezután szépen elköszöntem az ügyfélszolgálatos úrtól.
    De még nincs vége, ezt azért nem hagyom annyiban, hogy lenyulják a pénzemet!

    „A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

Új hozzászólás Aktív témák