-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #31250 üzenetére
No, beszéltem velük. Hát komolyan mondom, nem értem, hogy ott egyesek miért kapnak fizetést, mások meg miért nézik végig tétlenül ezt a szerencsétlenkedést. Pedig lehetne akár még jó is.
Azt nem értem, hogy egy elsejére kért aktiválású szolgáltatás fordulója hogy kerül 30. -ára, de kiderült, hogy az enyém akkor van. Persze, ez így még cifrább, mert akkor már tegnap aktiválniuk kellett volna. Szóval mindennképpen vmi hiba van a mátrixukban. Eddig kb. 2 perc alatt eljutottunk. Hibák előfordulnak, nem is ezzel van a gondom. Hanem azzal, ami ezután jött. Mondja a hölgy, hogy rögzíti a hibát, elhadart egy kódot, hogy jegyezzem meg, a megfelelő osztály meg 72 órán belül reagál. Mondom neki, hogy vmit összekeverhetett, mert 72 másodpercet akart mondani és nem reagálást, hanem szolgáltatást. De nem! Na, ekkor kezdett felmenni a pumpa. Kérdezem, hogy jó és én hogy netezzek addig, amíg ők vizsgálódnak? Mondja, hogy ezen a baráti izén van 300MB -om, aktiváljam azt. De azt én tartaléknak szántam, nem akarom aktiválni. De úgy tűnt, hogy nincs más megoldás. Hát jó, akkor ez van. Kérdeztem a ciklusváltás időpontját. Azt mondta, hogy elvileg éjfél, de van úgy, hogy reggel még aktív az előző ciklus. Kösz, ezzel is b..ttul előrébb lettem! Majd fél óra múlva kapok egy SMS -t, hogy aktiválták a 2GB Deezer -t. Most azt sem tudom, hogy milyen adatkeretet használok. Majd ha lehiggadtam, akkor újr hívogathatom őket emiatt. Viszont volt képük rögtön utána egy másik sms -t küldeni, hogy értékeljem az ügyintézést.
Szerintem:
1.
Ha minden kommunikációs lehetőség adott, akkor nem az ügyfelet kéne tornáztatni azzal, hogy jegyezzen meg kódokat. Ha egy ügy indul, akkor ki lehetne küldeni SMS -ben a számát, az időpontot, a felvevő nevét, stb. Sőt, a My Telenoron is lehetne egy ügyfélszolgálatos események opció.
2.
Ha annyira egyértelmű a Telenor hibája, hogy a üfsz. a rögzített hívásban elismeri, akkor előbb nem vizsgálódni kellene, hanem sűrű elnézéskérés közepette, azonnal felülbírálni és aktiválni a szóban forgó, vagy bármilyen egyéb internetszolgáltatást. Aztán lehet vizsgálódni.
3.
Az, hogy "van úgy, hogy reggel még..." az egy hiba, amit ki kell javítani. Digitális rendszerben 0 -ák, meg 1 -ek vannak. Az időpontok is így vannak definiálva. Egy számítógép nem tud értelmezni olyat, hogy "reggel még".
4.
Ilyenkor illik felajánlani vmit. Nem plusz x GB hiányzik, hanem a gesztus.
Ez nem fért volna bele 1 SMS -be, de a hsz. linkje igen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Gyúrósok ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Motoros topic
- További aktív témák...
- HIKVISION NVR-1208M-A/8P 8 Poe Csatornás kamera vezérlő
- Lenovo/HP Mini PC / Tiny PC-k 4 gen/6 gen/7 gen/8 gen/10 gen i3/i5 25 ezertől 110 ezerig
- BUDMIL Pulóver,ÚJ,Eredeti,márkaboltban vásárolt
- GeForce GTX 460
- STÚDIÓ SZETT - MIKROSAT YOUTUBER/FOTÓS Softbox szett 2x85W + COLORAMA 2.72x11m háttér + Háttértartó