Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz #79335424 #31250 üzenetére

    No, beszéltem velük. Hát komolyan mondom, nem értem, hogy ott egyesek miért kapnak fizetést, mások meg miért nézik végig tétlenül ezt a szerencsétlenkedést. Pedig lehetne akár még jó is.
    Azt nem értem, hogy egy elsejére kért aktiválású szolgáltatás fordulója hogy kerül 30. -ára, de kiderült, hogy az enyém akkor van. Persze, ez így még cifrább, mert akkor már tegnap aktiválniuk kellett volna. Szóval mindennképpen vmi hiba van a mátrixukban. Eddig kb. 2 perc alatt eljutottunk. Hibák előfordulnak, nem is ezzel van a gondom. Hanem azzal, ami ezután jött. Mondja a hölgy, hogy rögzíti a hibát, elhadart egy kódot, hogy jegyezzem meg, a megfelelő osztály meg 72 órán belül reagál. Mondom neki, hogy vmit összekeverhetett, mert 72 másodpercet akart mondani és nem reagálást, hanem szolgáltatást. De nem! Na, ekkor kezdett felmenni a pumpa. Kérdezem, hogy jó és én hogy netezzek addig, amíg ők vizsgálódnak? Mondja, hogy ezen a baráti izén van 300MB -om, aktiváljam azt. De azt én tartaléknak szántam, nem akarom aktiválni. De úgy tűnt, hogy nincs más megoldás. Hát jó, akkor ez van. Kérdeztem a ciklusváltás időpontját. Azt mondta, hogy elvileg éjfél, de van úgy, hogy reggel még aktív az előző ciklus. Kösz, ezzel is b..ttul előrébb lettem! Majd fél óra múlva kapok egy SMS -t, hogy aktiválták a 2GB Deezer -t. Most azt sem tudom, hogy milyen adatkeretet használok. Majd ha lehiggadtam, akkor újr hívogathatom őket emiatt. Viszont volt képük rögtön utána egy másik sms -t küldeni, hogy értékeljem az ügyintézést.
    Szerintem:
    1.
    Ha minden kommunikációs lehetőség adott, akkor nem az ügyfelet kéne tornáztatni azzal, hogy jegyezzen meg kódokat. Ha egy ügy indul, akkor ki lehetne küldeni SMS -ben a számát, az időpontot, a felvevő nevét, stb. Sőt, a My Telenoron is lehetne egy ügyfélszolgálatos események opció.
    2.
    Ha annyira egyértelmű a Telenor hibája, hogy a üfsz. a rögzített hívásban elismeri, akkor előbb nem vizsgálódni kellene, hanem sűrű elnézéskérés közepette, azonnal felülbírálni és aktiválni a szóban forgó, vagy bármilyen egyéb internetszolgáltatást. Aztán lehet vizsgálódni.
    3.
    Az, hogy "van úgy, hogy reggel még..." az egy hiba, amit ki kell javítani. Digitális rendszerben 0 -ák, meg 1 -ek vannak. Az időpontok is így vannak definiálva. Egy számítógép nem tud értelmezni olyat, hogy "reggel még".
    4.
    Ilyenkor illik felajánlani vmit. Nem plusz x GB hiányzik, hanem a gesztus.
    Ez nem fért volna bele 1 SMS -be, de a hsz. linkje igen. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák