-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaniszlokar
aktív tag
A Telenornál, ha van havidíjas előfizetése valakinek, akkor van lehetőség rá, hogy a Hipernet csomagokat kedvezménnyel vegye igénybe?
Azért kérdezem, mert nekem csak kártyás előfizetésem van, de ott ha belépek az online felületre nem látok semmi kedvezményt. Ha lenne lehetőség a weblapon kiírt ártól olcsóbban igénybe venni, akkor a családban keresnék Telenorosat.
Köszi!Minden ellenállás hasztalan.
-
dptrsk
addikt
válasz szaniszlokar #31103 üzenetére
Azért van kiírva az online ár, mert annyiért adja a telenor.
-
addikt
válasz kelepce #31097 üzenetére
ez nem fog menni, mert a flottába lépést én nem kezdeményezhetem csak a cég (ráadásul ez egyedi flotta, nem kkv-s), és a cégnél kijelentették, hogy ők csak onnantól foglalkoznak a dologgal, ha mondok egy telszámot, meg egy SIM azonosítót (ami a telenornál van).
@(#31098) zseko
szerintem sincs hűség, a honlapon is csak a készülékvásárláshoz kapcsolódóan beszélnek szolgáltató- és tarifahűségről. a kártyásnál meg az lenne a sz*pás, hogy a legolcsóbb kártyás csomag is 3000 Ft felett van és a fennmaradó egyenleg a flottába lépéskor bukó.
@(#31102) kelepce
lásd az előző válaszom Neked, illetve még azt hozzátenném, hogy egyszerre számot hordozni és tulajdonost is váltani (márpedig a flottába lépésnél ez történik) nem lehet. ráadásul cégeknek talán nem is ingyenes a hordozás, de ezt már nem tudom biztosra.
----
De akkor jól sejtem, hogy a Klasszik 1-es a legolcsóbb előfizus csomag, illetve, nincs ennél olcsóbb kártyás?
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz axioma #31106 üzenetére
köszi, rákérdezek, de mivel tulajdonosváltás lesz, sztem nem marad meg (tehát nem a tarifacsomagváltás miatt). egyébként, ha meg is marad a cég nem téríti meg nekem, viszont a csomag az effektíve korlátlan (legalábbis az én telefonálási szokásaimmal), így elhazsnalni se fogom tudni.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
MODERÁTOR
-
GML
őstag
Letelt a 21 hónap az előfizetésből, de nem jelent meg az online felületen, hogy vehetek új készüléket. Kinél kellene (még) reklamálni? Az arckönyvön semmi infót nem adtak erről...
-
MODERÁTOR
-
GML
őstag
válasz Viktor0610 #31114 üzenetére
Holnap felhívom őket.
Elméletileg a 21 hónap az azt jelenti, hogy hogy pl '13 júni 1-én vettem telefont, akkor '15 március 1-től lehetne megint, nem? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Felhívhatod a 1220-at ingyen, akár fekve és whiskyit szürcsölgetve, ahol pontos információt kapsz első kézből, vagy toporzékolhatsz itt tovább, mint egy elkényeztetett óvódás! A vonal végén nem hülyék vannak, ha mégis úgy érzed, akkor lepontozod. Arra nagyon háklisak a főnökök. Azt meg ne mond, hogy annyi időd nincsen, hogy bemenj 2 évente egy telenor üzletbe. A megrendeléssel is kb ennyi időd cseszel el.
[ Szerkesztve ]
-
GML
őstag
Anno egy telefonos munkatárs félretájékoztatásának köszönhetően küldtek egy 50,000 Ft-os csekket, mint kötbér. Szerencsére jó vége lett a dolognak.
2 éve egy közeli telenor üzletben nem tudtak nekem beállítani egy tarifát, holott még élt a tarifa. Ennek következtében 2x annyiért kaptam meg a készülékemet...
Online rendelés pedig mehet meló közben, amikor van némi holtidő, várakozok a gépre. Futár kihozza, aláírok ennyi. Szumma 10-15perc. Viszont a boltba bemenni már macerás. 2*~20-30 perc utazás, várakozások, tökölések a papírral. Ez alsó hangon is legalább egy-másfél óra. Mostanában csak vasárnap lenne rá időm, csak hát...
A 1220 sem tudott semmit sem mondani. csak azt, hogy kérjek visszahívást. Valahogy megoldom.
Az online rendszernek pedig éppen ez lenne az előnye (ha normálisan működne), hogy akkor foglalkozok a dolgaimmal amikor és ahol én akarok.
Ha éppen a budin sz@rás közben, akkor ott.. -
#79335424
törölt tag
Ez jogos. Tényleg szar, hogy nincs normális ügyintézés és néha ez fura anomáliákat okoz. Ez nem tegnap volt, de előfordult, hogy épp arra jártam, így egyszerűbbnek tűnt személyesen elintézni valamit. Mondom a hölgynek, hogy mit szeretnék, erre kéri a személyimet. Kérdezem tőle, hogy ha ezt telefonon szeretném intézni, akkor hogy kérnek személyit?
-Arra ott a pinkód.
-Remek, akkor diktálom a pinkódomat.
-Azt nem lehet. Személyes ügyintézésnél személyi kell.
??? -
MODERÁTOR
-
KamuMazsola
őstag
válasz Viktor0610 #31120 üzenetére
És a személyimmel hova lép be az ügyintéző, az adatnyilvántartóba? Nem értem és rajtam kívül még sokan, hogy miért van ez így túlkomplikálva. Az OTP-ben odaadom a kártyát beütöm a pinkódom és azonosítva vagyok. Miért olyan nehéz ez?
Üdv.: KamuMazsola
-
MODERÁTOR
válasz KamuMazsola #31121 üzenetére
A személyiből kiírjuk a szükséges adatokat, amit bemondásra azért nem fogadunk el, hogy ne tudjon akárki a nevedben eljárni.
Samsung Galaxy A54
-
GML
őstag
válasz KamuMazsola #31121 üzenetére
Ott csak pénzről van szó. De ez, telekommunikáció.
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #31122 üzenetére
Nem a személyi szám bemondása a gond, hanem, hogy minek van ügyfélbiztonsági jelszó, ha úgyis személyi kell.(akkor telefonon is lehetne a személyi szám a bekért adat)
Ha valamit megrendel, akkor úgy is alá kell írnia..
Megmutatja a személyit, ügyintéző csekkolja a számot és kész, nem kéne kötelezni, hogy kiadjuk a kezünkből.És ez a metódus a Telekomnál bevett szokás.
Bemegyek kéri a telefonszámot és a jelszó első harmadik és ötödik számjegyét(vagy bármelyik 3at az 5ből).
Ha helyes, akkor lát minden adatot, ha valamit vesz/rendel az ember akkor pedig csekkolja a sz.ig számot esetleg a fotót és azt aki vele szemben áll. -
Landsmann
addikt
Tegnap vettem egy Telenor N900-as készüléket Praktikum Ász tarifa csomagban. Itthon összerakom, beüzemelem, szépen megy a wifi, GPS, Még egy 8 gb-os memóriakártyát is találtam hozzá. A Navigációs programmal bíbelődtem igazán, aztán megejtettem a SIm aktiválását. Pillanatok alatt ment is. Mivel a telefon wifin lógott, így aztán semmi jel nem utalt arra, hogy valami nem kerek. Aztán ma, elvittem magammal a melóba. Próbálnám a netet, hát az nincs, noha 150 megát írtak, hogy annyi van. Felhívom a 1220-at, elsorolom mi a nyűgöm. Mondja a fickó, látja mi a baj, máris megoldja. Örülök, mint majom a farkának. Próbálnám a netet megint, most sem megy. Annyival előrébb jutottam, hogy csatlakozott, de adatforgalom nem volt. Korábban egyből kiírta, nincs adatkapcsolat. Na, megint hívom őket, elsorolom a bánatomat, Mondja a hölgy, igen, látja mi a gond. Baráti 3 számból legalább egyet meg kell adni, utána menni fog a net. Na, megadtam egy számot. (úgysem fogom hívni) Próbálom utána, öröm és boldogság, van net! Mivel ugye hívtam az ügyfélszolgákat, küldtek SMS-t, hogy értékeljem a munkájukat. Küldeném az SMS-t, hát nem megy el. Semmilyen számra nem megy. Már-már erősen érlelődött bennem a készülék falhoz való vágása a méregtől. Már egy jó órát elküszködtem vele, mondom nincs mit tenni, újra telefonálni kell. Felhívom őket megint, elsorolom az újabb bánatomat, mondja a hölgy, hogy ráküld egy frissítést az SMS szolgáltatásra, mert nem volt aktív! Basszus, még az SMS küldést is külön kell kikönyörögni, hogy aktiválják? Én még ennyit nem küszködtem SIm kártyával mint ezzel.
Végül egy megjegyzés. A feltöltésekhez ugyebár netet is adnak, összegtől függ az adatkeret nagysága. Igen ám, de az sem jár automatikusan. Mert csak akkor lesz aktív, ha legalább egy baráti számot megad az ember. Első körön nem látja az ember a logikáját ennek, de nekem van egy elképzelésem. Kicsit aljas a módszer ha tényleg erről van szó, de sokaknak eszébe sem jut. Szóval, gondolom ha a feltöltés után csak úgy egyből adnák az adatkeretet, azt elhasználnák az emberek, főleg úgy, hogy lehet nem is telefonálnának, mint például én. Namármost, bevetették azt a trükköt, hogy 3 Telenoros számot meg lehet adni, amit aztán 20 Forintért lehet hívni. A trükk ott van, hogy nagyon sok ember ebbe beleugrik, ha már 40 helyett csak 20 Ft percenként, akkor miért ne hívja azt a számot, amit megadott. A szolgáltatónak is jó, mert ugye fogy a pénzügyi keret. Nem rossz az elgondolás, valószínűleg az emberek többségénél be is jön. Nálam azonban nem fog bejönni. Alapjában véve navigációs eszköznek szántam a telefont, így aztán a beszédhívás sokadrangú dolog. Esetleg majd netre használom, mert azt írták, hogy ha 3000-el feltöltöm, akkor fél éven át havi 500 megát adnak. Ez sem rossz, aztán majd ha letelik a fél év, majd látom mi lesz. Lehet, hogy nem is lesz benne SIm, mert navigációhoz minek, ahol van Wifi, oda meg megint minek?
Végül egy érdekesség. A MyMenűben az adatforgalmi keret úgy alakult, hogy lement 148,7 mbra, amit fel lehet használni. Később nézem, akkor meg azt írja, 149,6 Mb. Ha így haladunk, reggelre lehet meglesz a 200 mega.
Ja, még valamit. lehet nem csak erre a típusra jellemző, de ez a hálózat/USB töltő egyenesen botrányos. Ha ténylegesen kocsiban navigációra használja az ember, akkor hogy a jó istenbe töltse közbe, mert az a kis rövid kábel az nem fog elérni ameddig kell. Az akku meg aligha bír ki egy feltöltéssel folyamatos navigálással 4-5 óra hosszát.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
akrammer
csendes tag
Nekem ilyen lett a próbahónap lejárta után a 150/20 Mb/s internet? Természetesen a próbahónapban 70Mb/s felett volt végig! Aztán egy nap alatt elfogyott a sávszélesség! Ajánlom mindenkinek! Legalább nem olcsó!
Akár tudja a 12%-át is az ígértnek!
Ez nem hibás teljesítés? -
#79335424
törölt tag
válasz Landsmann #31125 üzenetére
Bocs, de navira PNA -t kell venni, nem telefont. Annak egyedül online navinál lenne előnye, de az meg nem megy net nélkül. Egy kicioccó mobil nem fog neked net nélkül pikkpakk jelet találni, ráadásul símán arrébb tud dobni egy-két utcával. Egy telóban levő GPS vevő képességei köszönő viszonyban sincsenek egy PNA -éval. Kamionozok is, úgyhogy tapasztalatból írom.
-
Wasquez
senior tag
Szerintem ez a garantált 0-a sebesség félre van értelmezve!
Ez nem arról szól, hogy nem garantálják, hogy a vezetékeshez hasonlóan 90% körüli rendelkezésre állás van, hanem előfordulhat hogy nincs szolgáltatás!?
Az azér elég gennyedék dolog, hogy a próbahónapban végig 70Mb/s el ment, aztán meg amikor elkezdődik a hűségidő, akkor belassítják 20Mb/s-re? Nem azért van a próbahónap, hogy bemutatják, hogy ilyet veszel, igy, vagy nagyjából így fog működni!
A 150-et én sem gondoltam, de azért a negyede csak járna 7500Ft-ért!
Ráadásul olyan szolgáltatásokat adnak hozzá, amik csak akadozva mennek rajta, TV, meg deezer.
És azt még kihagytam, hogy pofátlanul aktiválnak extra szolgáltatásokat, amiket nem kérek, és ha nem mondom le, akkor bebuktam 1190Ft-ot, olyan szolgáltatásra, ami nem is megy rendesen!
Volna azért itt miről vitatkozni szerintem!PC
-
#79335424
törölt tag
válasz Wasquez #31131 üzenetére
Egyetértek. Még régebben volt velük egy vitám. Ismerős kapott tőlük a 42 -es csomagjához egy max. 21 -et tudó routert. Mondtam az ügyintézőnek, hogy értem, hogy a 42 csak "elméleti", de egyrészt nincs olyan lehetőség, hogy a 21 és a 42 -es csomagok közötti különbözetet csak elméletileg kelljen kiperkálni, másrészt elméletileg sem tudok másodpercenként 42 liter folyadékot átküldeni egy olyan csövön, aminek 21 liter az áteresztőképessége.
-
p2pp
őstag
Nagyon drukkolok érte, h a Digi odaba.....n ezeknek!
4G és VoLTE. Ha ez lesz, tökéletes lesz!
Az a 40Mbit/s pont jó olcsón! Nem kell ide a szerszám
méregetés, h kinek lesz LTE-A 300 hamarabb és ott az
az 500 vagy 300Mb 1 percen belül a ködbe vész, majd hónap
végéig nézzük a csillagokat az égen, meg időkép helyett
kinézünk reggel szépen az ablakon.
Ha idén elindul a Digi Mobil sztem nagy verseny lesz!Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme
-
akyyy
senior tag
tegnap este 16:30-től ma reggel 6:20-ig minimum óránként jött az sms, hogy az adatkeretemből kevesebb int 20% van. Egész éjjel!
Még jó, hogy éjszakás voltam, szekrénybe senkit nem zavart, de azért ez elég dúrva. És a vicc hogy hiába kapcsoltam ki és be az adatfolyamot, vagy bármit, akkor is jött az sms.
de érdekes hogy csak reggel hatig jött azóta egy sem. -
MurdR
veterán
Sziasztok. A Telenornál miképp lehet kikapcsolni a hangpostát?
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
StarKiller89
senior tag
sziasztok
minek küld nekem sms-t a 172, hogy adatforgalmi keretem már csak 20%-a használható fel? másfél éve vagyok velük szerződésben, de eddig egy nem jött, most az utóbbi 2 hétben naponta 2-3 is, hogy lehet ezt letiltani, hogy ne küldözgesse az sms-eket? köszi. -
MODERÁTOR
válasz StarKiller89 #31140 üzenetére
Szerintem ez valami Android-Telenor bug lesz.
Nálam akkor volt ilyen gond, mikor 2.3-as Androidot futtató készülékben volt benne a kártyám.
Nem nagyon van rá megoldás tudtommal, max. bejelented a 1220-on, és ha kapnak 234234982424298423423987 hasonló bejelentést, talán történik valami.Samsung Galaxy A54
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #31141 üzenetére
Nem igazán Android -Telenor hiba, inkább így akarják ösztönözni +MB vásárlásra.
Én pl: 1x megkapom és vége, igaz 2010. óta ezt a csomagot használom.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
StarKiller89
senior tag
válasz Viktor0610 #31141 üzenetére
windows phone-om van
-
MODERÁTOR
válasz StarKiller89 #31144 üzenetére
WP-s user még nem jött be a boltunkba...Viccen kívül. Tényleg nem tudom, mi lehet az oka, de én is kíváncsi volnék a probléma valódi forrására.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
KamuMazsola
őstag
válasz Viktor0610 #31143 üzenetére
Azért ez nem is olyan összeesküvés elmélet, hidd el! Semmi köze az Android verzióhoz, évek óta 4.1 és most már 4.4 alatt is tapasztaltam. Sőt, volt hogy a böngésző is csak erre a figyelmeztetésre lett átirányítva az meg a telenor oldalára, vegyél még!
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
apaszka
veterán
válasz StarKiller89 #31140 üzenetére
Ez azért van mert amikor fel csatlakozik a telefon a rendszer elküldi ete az értesítést. Ha WiFi kapcsolatod van, és útra átrakod mobil netre akkor megint értékeli a rendszer a kapcsolatot, és újra elküldi.
Tehát mikor bontod, és újra kapcsolatot létesítesz, megint kapsz sms-t. Ahányszor fellépsz, annyiszor.Én is kérdeztem tőlünk, és ezt válaszolták. Tök idegesítő!
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Sayuar
őstag
válasz Viktor0610 #31145 üzenetére
Kérdés:miért lenne operációs rendszer probléma, ha a vodafone és telekom userek nem panaszkodnak a folyamatos SMS áradtra?
Viktor! Értjük mi, hogy kinek a kenyerét eszed, de azért az egy vicc, hogy valós problémát mindig igyekszel elbagatellizálni, a kérdező felet mindig nevetség tárgyává tenni és iróniával tűzdelni a mondataid.
Gondolom ezt külön képzéseken oktatják a telenornál...? Ha már a problémát nem sikerül megoldani... -
#79335424
törölt tag
válasz StarKiller89 #31140 üzenetére
Engem arra szoktak emlékeztetni, hogy vmi baráti 20 -as izém hamarosan lejár. Tök rendesek, csak soha nem aktiváltam ilyet. A legdurvább VOIP tarifa esetén is olcsóbban hívom GSM -en a kedvesem Spanyol mobilszámát, úgyhogy a Telenor dugja fel magának baráti 20 -as ajánlatát! De hogy akkor mi fog hamarosan lejárni, arról dunsztom sincs.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Sayuar #31148 üzenetére
Az SMS központ azért küldi folyamatosan az SMS-eket, mert nem kapja meg VAGY nem dolgozza fel a kézbesítési igazolásokat.
Nálunk Androidon(4.4.2) nem, de WP-n(8.1) előfordul, hogy jön az SMS, de egy telefon újraindítás megoldja általában.
A Bank 1 SMSnek számolja, megkérdeztük mert megijedtünk, hogy több ezer forint lesz az SMS-díj, de ők 1 SMSnek látták...Innentől az a kérdés, hogy a központ dolgozza fel rosszul a kézbesítési jelentést vagy a telefonok nem vagy nem jó helyre küldik a nyugtát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Napenergia Plusz Program (66%-os támogatású)
- Motorolaj és szűrő topik
- Autós topik
- MIUI / HyperOS topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke
- Jóárasított Hálózati Eszközök és Stafield Kontroller
- 92db Redragon blue switch (dustproof)
- TP-Link TL-PA4010 Kit - Powerline Adapter
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 4GB GDDR5 256bit (GV-N760OC-4GD) Videokártya eladó.
- Garanciában cserélt vadonatúj ,aktiválatlan Apple Watch Series 7 Stainless Steel 45MM GPS+LTE