-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Just_Reboot
addikt
Voltam a telenorban Sim kártyát cseréltetni hogy nekem is legyen LTE. Erre azt mondja a csajszi hogy az én csomagomban nem elérhető váltsak csomagot. Nem az volt hogy minden csomaghoz jár az LTE? Vagy én vagyok hülye?
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Just_Reboot #31201 üzenetére
Már párszor ki lett tárgyalva:
MINDEN csomagban van lehetőség 4G/LTE elérésre.
csak pár hsz-t kellett volna visszaolvasni. -
Fkris
őstag
Sziasztok!
Erre a panaszra megerkezett a kivizsgalas, amiben az all, hogy mivel naluk nem volt hiba az adott idoszakban, ezert nem jar kotber.A csavo aki irta, azt is beleirta a levelbe, hogy marc.9 en engem tajekoztattak azugyben, h naluk nincs hiba, noha a tajekoztatast vegzo holgy azt is elmondta a telefonban, h latja, nincs adatforgalmazas, ezert tovabb nezelodnek.
Engem nem erdekel, hogy miert nem kapok(tam) 4Gt, nem kaptam, a telefon hibaja ki lett zarva, innentol puszilom oket, telenornal van(volt) a hiba.
A tortnethez hozzatartozik, hogy kb masfel hete van LTE halozaton adatforgalmazas, szoval valami tortenhetett.
De engem az is erdekel, hogy az a kimaradt 2-3 het hol volt.Erdemes lenne bemenni a Telenorhoz bemenni, es szemelyen megtenni a panaszt, hogy akkor hallgassak vissza a beszelgetest amit rogzitettek, es jo lenne ha folyositanak azt a nagyjabol 10-15 ezret, kotber formajaban?"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
dptrsk
addikt
válasz Just_Reboot #31204 üzenetére
Azt, hogy mielőtt kérdez a fórumozó olvasson vissza pár hsz-t, ahol megbeszéltük, hogy nem szabad hinni az üfsz-es dolgozóknak a 4G ügyben, ha azt állítják nem elérhető???
Ha tudod, hogy jár neked a 4G, miért hiszel egy alulfizetett ügyfélszolgálatosnak, aki akkor kap több pénzt, ha rábeszél téged egy jutalékos csomagra?
Az más kérdés, hogy a telekom cégeknek(Mind telekom, mind telenor, voda tapasztalatom nincs) át kéne gondolnia, hogy fele ennyi, de hozzáértő ügyfélszolgálatost foglalkoztat ÉS megfizet, mert az nem normális, hogy egy átlagos ügyfél sokkal tájékozottabb, mint az akit azért foglalkoztatnak, hogy bárkinek el tudja magyarázni az értelmes kérdésekre a választ. Nem azt mondom, hogy csak ilyen van, de ritka mint a fehér holló. Telefonos üfsz-en jobb az arány valamivel, de ott sincsenek a helyzet magaslatán.
-
St3ven
addikt
Teljesen felesleges személyesen bemenni. Tértivevényes levelet kell küldeni a kötbérigényeddel, leírva a problémát dátumokkal, lehivatkozni a telefonbeszélgetéseket. Aztán más kérdés, hogy megkapod-e.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
tomp
félisten
Nekem 3 hónapig tagadták a hibàmat majd csak egy nagy veszekedés után lett meg a hiba.
Nyugodtan reklamálj te is.
Én emailben kértem a kötbért. A kötbér a havidíjból számolt napidíj négyszerese.
Èn megfogadtam, hogy minden hibát azonnal jelzek és ha lemegy a 72óra már megy is a kötbér igény. -
#97544192
törölt tag
Viktor sikeresen megoldotta a pár hozzászólással előtti problémámat.
Sokkal segítőkészebb volt, mint a 1220-as hölgy vagy mint az összekötő, aki azt javasolta vigyem szervizbe a telefont..
Köszönöm uram! -
Just_Reboot
addikt
válasz dptrsk #31205 üzenetére
Köszi hogy válaszoltál és igazad van vissza olvashattam volna.
Viszont megoldódott a problémám, bementem egy másik telenor üzltbe ahol van ismerősöm. Kaptam is egy új sim-kártyát. És bizony LTE-m is van pedig nem váltottam csomagot. Olyan szívesen visszamennék az előző telenor üzletbe és az alkalmazott képébe nyomnám a telefont. És megkérdezném tőle: Hogy most akkor hogy is van ez!?
[ Szerkesztve ]
-
KamuMazsola
őstag
válasz Just_Reboot #31209 üzenetére
Miért nem az ismerősnél kezdted az egészet?
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
MODERÁTOR
-
Fkris
őstag
válasz Viktor0610 #31211 üzenetére
Emailben megirom nekik, koszi!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
bandigno
senior tag
válasz Viktor0610 #31189 üzenetére
közzé tennéd a megoldást? nálam a hiba ugyanez! 3G-ről visszavált lefedettség hiánya miatt EDGE-re és megáll a tudomány! repülőgépmód be-ki és miután újra csatlakozik a hálózathoz, elindul! De ez így nem megoldás! Kiidegel a dolog...! Köszi
-
paye
tag
Pá-pá Telenor... Hogy miért nem léptem le korabban...?
-
MODERÁTOR
bandigno:
Amennyiben nálad van mobilinternet, de néha elmegy (nem 4G-lefedettségtől függően), akkor nálad nem a hiányzó APN a megoldás.
Számalapján nálad is megnézhetem, de szinte biztos, hogy nem ez a gond.Tel Elek:
A Klikk (és minden egyéb megrendelt) szolgáltatás ciklusa igazodik a feltöltőkártya/előfizetés ciklusához.
Akkor szokott ilyen képet mutatni Klikk esetén a rendszer, ha ügyfél már egyszer élt a három hónapos kedvezményes időszak lehetőségével -akár csak egy napig is.
A te esetedben ez úgy történt (ha jól értelmezem a látottakat), hogy 30-án levonta a Klikk időarányos havidíját, majd köv. hó 28-án levonja a Klikk teljes havidíját -a ciklusoddal szinkronban , természetesen.paye:
Mi volt a gond? Ki a "szerencsés" utód?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
bandigno
senior tag
válasz Viktor0610 #31216 üzenetére
csak akkor van gond, amit fentebb is leírtam: 3G -> EDGE, és akkor hiába jelzi h legalább van 2G, nem megy, egészen addig, míg újra nem csatlakozik a hálózathoz vagy 3G-re!
-
MODERÁTOR
-
GML
őstag
Nem tudom, hoyg a 1220 cseszegetése, a FB-os kolléga vegzálása, vagy egyszerűen az a mondat, hogy "ha lejár a hűségem távozok", vagy egyszerűen a 168 órás frissítési ciklus, de valamelyik határozottan megoldotta a problémámat. Sikerült megrendelnem a telefont.
Viszont egy kis érdekesség: A telenor látja, hogy az a kártya, amim van az micro a készülékbe nano kell. A csomagban nem lesz benne az új sim. És mivel 2 éven belül lett cserélve ezért csak a 3-4k-s kártyacseredíj befizetése után tudom használni az új telefont. facepalm.
-
Tutu7030
veterán
Ez szvsz hülyeség! Vasárnap volt egy készülékcsere, ahol az új telefon miatt kártyát is kellett cserélni, fel sem merült ilyen lehetőség, hogy fizetni kellene érte.
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
-
Tibee86
veterán
-
Fkris
őstag
vagy egyszeruen mondd be, hogy dobalja a halozatot.hibas kartyat egybol cserelnek
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
csabi94
őstag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy előfizetést (3800 Ft körüli) át lehet-e íratni más névre. Barátnőm előfizuja az anyja nevén van, és így nem tud Barátnőm pl. új készüléket vásárolni az anyja nélkül. Az anyja meg biztos nem fog feljárkálni Pestre emiatt, tehát ott ahol lakik, el kéne ezt intézni, úgyis a leány fizeti...
-
MODERÁTOR
-
csabi94
őstag
válasz Viktor0610 #31226 üzenetére
Köszönöm a választ!
-
Kzo
tag
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy megtud-e valaki erősíteni abban, hogy a Hipernet pro (30Gb adatforgalmi keret) szolgáltatásnál valóban működik-e a gyakorlatban is a 30napos visszavételi garancia (online rendelés esetén). Tehát megrendelem neten, használom, és mondjuk a 27.nap kitalálom, hogy mégsem kell akkor minden féle indoklás nélkül az első havi szolgáltatási díj kifizetése után visszaveszik és bontjuk a szerződést ami a 2évre szól?
-
MODERÁTOR
-
zombinyul
addikt
Sziasztok!
My tarif csomagban vagyok, 9ezret fizetek havonta. Na most. Ebbe a csomagba van masfel giga internet, 3 ora hálózaton kívüli beszed, meg korlátlan hálózaton belüli.
Letöltöttem a myTelenor alkalmazást hogy nyomon tudjam a számlám követni, es tartogatott meglepetéseket. Az egyik az, hogy a 3 ora hálózaton kívüli beszedem elfogyott. Visszaszamolgattam, nincs meg a 3 ora... Se sms értesítést nem kaptam errol, se semmi. De mar 3ezer Ft-tal tulhaladtam a 9-es alapdijat, ami kisse b@ssza a csorom, plane, hogy ha nem telefonálok, akkor is folyamatosan megy felfele a dijam 40 Ft-okkal. A masik, hogy ha hálózaton belul telefonálok, nekem a myTelenor azt is jovairja, tehat az is hizlalja a számlám.Olyanról kerdeznek, akinek van ezzel az alkalmazással tapasztalata, hogy az applikáció meg tudja "különböztetni" a halon kívüli es belüli telefonalasokat? Lehet azert számolja el a belulieket is, mert egybe vesz minden hívást, es a vegen nem Ennyi lesz a számla? Durva lehúzás volna, ha tobb ezer Ft kerülne erre a rohadt számlára, az eleve 9ezres havidijnal. Az hogy telefonálás nelkul is hízik, csak hab a tortán... Online feluleten nem tudom nyomonkovetni. Az alkalmazással lehet bibi, lehet az számol rosszul?
Nem tudok sajnos telenorba bemenni személyesen érdeklődni, ezert kérem a Ti segítségeteket.
Köszönettel:
Andras[ Szerkesztve ]
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
válasz zombinyul #31231 üzenetére
A rendszer nem küld üzenetet, ha elfogy a három órád.
Sok rövid hívással előfordulhat akár jelentős különbség a készüléked által mért és a Telenor által számolt forgalom között. (Perc alapú számlázás, ugye.)
"ami kisse b@ssza a csorom, plane, hogy ha nem telefonálok, akkor is folyamatosan megy felfele a dijam 40 Ft-okkal" Ezt nem nagyon értem, és nem is nagyon hiszem. Esetleg később frissíti a forgalmad a rendszer, vagy olyan 20-as számot hívsz, ami nem Telenoros.Samsung Galaxy A54
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31232 üzenetére
Koszonom a valaszt!
Szoval: az a 20-as szam tuti Telenoros, újonnan vásárolt, Telenor feltoltokartya. Minden hivas utan változik a számlám összege, de miota elfogyott a halon kívüli beszed, es megy felfele a fizetendő összeg, folyamatosan mennek ra "uresbe" is a Forintok. Raadasul MINDEN 20-as hivas utan 20 Forintokkal hízik percenként a számla... 20Ft meg ugye nem 0, es eleg sokat beszelek halon belul. Agyrém, én mar komolyan nem ertem mi van ezzel a rendszerrel... Vagy a myTelenor alkalmazás a ludas, vagy a szolgáltató, de én remenykedem az elsőbe.Szerk: visszamenőleg kiszámoltam a halon kívüli hívásokat, alig jarok 2 oranal. Azert ez mar nagyon durva eltérés, es remelem nem a Telenor javára megy...
[ Szerkesztve ]
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31234 üzenetére
Átnéztem, ott csak a kifizetett számlákat tudom nyomonkovetni, az aktualisrol nem tudhatok meg semmit... Pont emiatt töltöttem le a myTelenort.
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
jbl
aktív tag
Olyan mobilinternet előfizetést keresek, ami lassítás után is 128kb/s. Egész nap Online Rádiót szeretnék rajta hallgatni.
Létezik ilyen? -
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31237 üzenetére
Nem vagyok jogosult az adatok megtekintésére.
Pedig a regisztráció adott.Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
MODERÁTOR
-
zombinyul
addikt
válasz Viktor0610 #31240 üzenetére
Jogos, előfizető szintu regisztráció szükséges.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondta a srac, hogy az alkalmazással lesz a bibi 1000-bol egy embernel előfordulhat (plane wp-nel, mert arra relatív friss a program) hogy vacakol. Toroljem le, es töltsem le ujra, mert halon belul tenyleg ingyenesen vagyok (mivel ezzel a csomaggal meg nem fizettem be szsmlat, felkerült bennem, hatha az aktivalasnal rontottak el valamit. De nem). Nem baj, a regisztrációt megcsinálom, es meglesem hogy most normálisan muxik-e az alkalmazás.
Koszonom szepen a segítséged, jövök egy sörrel!
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
metal01
őstag
válasz Viktor77 #31164 üzenetére
Ma voltam bent személyesen a Telenor-ban. Rákérdeztem a Smarttarifa 4 kontra 4G-re. Azt mondta a fazon, hogy igaz, hogy minden csomagjukban aktiválták a 4G-t, de csak azokban, amelyek jelenleg értékesíthetőek, azaz forgalomban vannak. A Smarttarifa 4 már nincs forgalomban és a gépen (ami előtte volt az ügyfélszolgálaton) is azt látja, hogy ebben a csomagban még nincs benne. Mondom/mutatom neki, hogy a telefonom viszont jelzi a 4G-t. "Hát ez esetben töltsön le egy sebességtesztet, és nézze meg, hogy 4G vagy nem 4G." Remek válasz...
-
metal01
őstag
válasz wetomi #31243 üzenetére
Igen erre gondoltam én is, csak fura, vagy inkább szánalmas, hogy a szolgáltató nem képes információt adni ilyen kérdésekben. Mert ha az adott ügyfélszolgálatos csóka vagy csaj nem tudja, hogy miről van szó, akkor legalább kérdezzen már rá valakitől a központban, vagy valami. Lehet, hogy én várok el sokat a havi 9k-s előfizetésemmel
-
#79335424
törölt tag
Friss, ropogós Telenor szösszenet.
Feltöltős kártya, 2GB Deezer, forduló elsején, fedezet feltöltve. Reggel 6:50, valamit meg akarok nézni a neten, erre jön egy SMS, hogy elfogyott az adatkeretem és az új ciklus elsõ napjának végéig korlátozzák a sebességet. Szerintetek a Telenor szokott ápr. 1. -jén tréfálkozni? Ha nem, akkor a föld mely időzónáját veszi alapul? Nálunk 7 órája elseje van. A csúcsidőnél, vagy az éjszakai netnél is ugyanaz az időzóna érvényes? A ciklus első napját nem fizettem ki (előre)? Akkor ma miért is nincs rendes netem?[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nem tudom. A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen. Közben haladok, úgyhogy ez nem helyfüggő. Bp. -en nem szokott ilyet csinálni.
De ha nem lassít, akkor az is egy story. A szolgáltatóm nem csak felhívta a figyelmemet, hogy lassíthatja, mert jogában áll, hanem tényként közölte, hogy lassítja és azt is, hogy meddig. Ha nem lassítja, akkor mi a f...t szórakozik velem azzal, hogy farkast kiabál? De ha már boncolgatjuk a dolgot, akkor nekem ez a ciklusváltás sem világos. Általában délelőtt szokott jönni az aktiváló SMS, de ebből nem derül ki a pontos óra/perc. Lehet azt mondani, hogy a ciklus teljes, mert az előző is elsején délelőtt kezdődött. Csak ezt le kéne pontosítani. Most belecsaptam a lecsóba, de többnyire nem szoktam csontra elhasználni. Sztem alap kéne legyen, hogy tudjam, meddig használhatom fel. Elsején hajnalban még frissíthetek egy játékot, vagy letévézhetem? -
zichie
senior tag
válasz #79335424 #31247 üzenetére
"A Speedtest szerint nem, de a fórumot többször le kell frissítenem ahhoz, hogy normálisan megjelenjen."
A múlt hónapban volt két nap, amikor lassított netem volt. A speedtest kapcsán az a tapasztalatom, hogy az ottani szerverek elérését nem lassítja a Telenor. Igaz csak magyar szervereket próbáltam. De minden más tevékenység lassú és szinte használhatatlan, a max. 32 kbit/s sávszélt szigorúan betartják. Online rádió sem megy (40-45kbit/s körüli aac stream).
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nálam biztos nem. Ha 0-2 között nulláznának, akkor reggel már az új ciklus alapján, 2GB keretem lett volna, ergo nem lassítanának. De sztem még a 0-2 is túl tág időintervallum. Nem vagyok profi matekos, de egy erősen kerekített kalkuláció alapján nekem az jött ki, hogy a feltöltőshöz járó sávszélességemmel, másfél órán belül, símán le tudnám nullázni a teljes havi adatkeretemet. Sztem ez úgy lenne kerek, hogy elseje éjfél és slussz. Ha olyan b..tt pontosan tudják számolni a 10KB -okat, meg az éjszakai tarifa kezdetét/végét, akkor ezt miért nem? Sztem kutya kötelességük lenne ezt pontosan meghatározni és betartani.
Új hozzászólás Aktív témák
- VoIP telefonálás
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Crypto Trade
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ASUS ROG Ally
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...