-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
metal01
őstag
Üdv!
Tarifacsomag váltáson gondolkodom, de nem tudom, hogy megéri-e váltani. Jelenleg Smarttarifa 4 (M) csomagom van, aminek a havi díja 8890 Ft. A havi díj fele lebeszélhető hálózaton belül, a másik fele hálózaton kívül. Ehhez jön a 800 MB adatforgalmi keret amiben korlátlan Facebook, email, böngészés és navigáció van benne, azaz ezek nem csökkentik a 800 MB keretet.
Most az új csomagok közül a Mytariff M-be tudnék váltani. 7 490 Ft./hó. Itt hálózaton belül korlátlan a telefonálás, hálózaton kívül 180 perc ingyenes. Az adatforgalom 500 MB. Nem látok olyat, hogy Facebook, email, böngészés és navigáció korlátlan lenne. Viszont itt a net sebessége már 4G.
Nem tudom, hogy megéri-e váltani és a Mytariff M-re újabb 2 éves hűséget aláírni. Nekem úgy tűnik, hogy a Smarttarifa 4 (M) jobb kondíciókkal bír, ha egy kicsit drágább is.
-
metal01
őstag
Voltam ma bent a Telenor-ban, azt mondták, hogy csak akkor tudok átmenni az új tarifacsomagba, ha 2 éves hűséget írok alá attól a naptól kezdve, hogy áttesznek. Plusz még 1500 pénz a tarifaváltás. Készüléket nem szeretnék vásárolni, azt már tavaly szeptemberben megtettem. Akkor is 2 éves hűséget írtam alá. Nem értem én ezt...
A Smart 4-ben benne van a FB, levelezés, stb. korlátlan használata a szerződés szerint. Hogy ez most így van-e passz. De a másik csomagban nincs ilyen feltüntetve. Az 500 mega meg elég karcsú.
-
metal01
őstag
Smarttarifa 4-em van. Abban még nincs 4G ugye? A telefonom (Nexus 5) támogatja a 4G-t, és ha arra állítom, akkor a status bar-on 4G-t is jelez. A 4G kevesebb akkut zabál, mint a 3G, leginkább emiatt érdekelne, hogy mire kellene/lenne értelme állítanom a telefont a jelen tarifacsomag esetén.
-
metal01
őstag
Személyesen is kérdeztem ezt a Telenorban. Az ügyfélszolgálatos hölgy hosszas keresgélés után azt közölte, hogy a Smarttarifa 4-ben nincs 4G, mert az már egy régi (elavult) csomag. A teló pedig jelzi. Ezért nem tudom mi a helyzet.
pietrasko: Én ugyan nem tiltottam semmit, de ahogy fent írtam a Telenorban ezt az infót kaptam. Azért kérdezem itt, mert szerintem nem volt a helyzet magaslatán az ügyfélszolgálatos lyány
-
metal01
őstag
válasz Viktor77 #31164 üzenetére
Ma voltam bent személyesen a Telenor-ban. Rákérdeztem a Smarttarifa 4 kontra 4G-re. Azt mondta a fazon, hogy igaz, hogy minden csomagjukban aktiválták a 4G-t, de csak azokban, amelyek jelenleg értékesíthetőek, azaz forgalomban vannak. A Smarttarifa 4 már nincs forgalomban és a gépen (ami előtte volt az ügyfélszolgálaton) is azt látja, hogy ebben a csomagban még nincs benne. Mondom/mutatom neki, hogy a telefonom viszont jelzi a 4G-t. "Hát ez esetben töltsön le egy sebességtesztet, és nézze meg, hogy 4G vagy nem 4G." Remek válasz...
-
metal01
őstag
válasz wetomi #31243 üzenetére
Igen erre gondoltam én is, csak fura, vagy inkább szánalmas, hogy a szolgáltató nem képes információt adni ilyen kérdésekben. Mert ha az adott ügyfélszolgálatos csóka vagy csaj nem tudja, hogy miről van szó, akkor legalább kérdezzen már rá valakitől a központban, vagy valami. Lehet, hogy én várok el sokat a havi 9k-s előfizetésemmel
-
metal01
őstag
A díjemeléssel kapcsolatban... Voltam most bent az egyik Telenor üzletben. Mondtam mi járatban vagyok és nem járulok hozzá az emeléshez, valamint semmilyen ajándék-bónusz cuccot nem kérek. Egy hivatalos dokumentumot viszont igen, hogy itt jártam és marad minden ahogy volt a csomagommal (SmartTarifa 4). Ezt a papírt meg is kaptam egy perc alatt. Semmivel nem akartak fűzni, semmit nem ajánlgattak. Ennyi.
-
metal01
őstag
válasz powered #33687 üzenetére
Azért én még kivárnám a végét ennek a történetnek. Nem hiszem, hogy van olyan előfizető aki önszántából szeretné az emelést. Ergo azoknak emelnek akik valamilyen okból (nem tudtak az emelésről, nem érték el az ügyfélszolgálatot, idejük nem volt intézkedni, stb.) nem nyilatkoztak. Nyilván ők lesznek kevesebben. A Telenornak ez nem lesz megérős buli. Mivel emelni akarnak, fognak is. Majd lesz sms/percdíj emelés, a régebbi tarifacsomagokban meg ilyen-olyan korlátozás. (Ne legyen igazam...)
-
metal01
őstag
Hehe Teleorr...
-
metal01
őstag
Bementem ma a Telenorba ügyet intézni. Gondtoltam csak rákérdezek, hogy mi a helyzet a kétoldalú tarifaemeléssel. Ugyanis azt a kapott sms másnapján személyesen intéztem. Kaptam is papírt arról, hogy köszönöm nem kérem az emelést. Nézi a fazon, majd mondja, hogy a kolléga NEM vitte fel a rendszerbe. Jó, hogy hoztam a kapott papírt, majd most ő felviszi. Már meg sem lepődök. Ha nem kérdezek rá poénból simán emelnek annak ellenére, hogy személyesen voltam bent és nyilatkoztam, hogy nem kérem, valamint papírt is kaptam róla. Eszem faszom megáll... Teleorr...
-
metal01
őstag
Hát de ilyet, érted. Nyilatkozom nekik személyesen, a faszi klimpírozik a gépen mint az őrült vagy 10 percig, és mondja nekem, hogy az emelés elutasítását rögzítettem. Még egy nyomtatványt is adott róla. Ma meg kiderül, hogy lóf@szt nem rögzített. Ha nem kérdezek rá az úgy marad. Ilyet is mondott nekem ma a fazon a Teleorrban, hogy volt olyan ügyfél aki bement és kifejezetten kérte az áremelést, mert hát ha emelkedik az infláció meg ilyenek akkor ez jogos. El nem tudok képzelni ilyet. Totál hülyének néznek...
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #34129 üzenetére
Megértelek Téged, mint aki közel van a tűzhöz, ebben a nyári forróságban hatványozottan, de nem tudom maradéktalanul elfgadni azt, hogy "jelentősen túlterhelt rendszerrel szerintem művészet volt a soha nem látott embertömegek kezelése". Ugyanis rajtam kívül azon a szombat reggel kb. két emberke volt az ügyfélszolgálaton. Valamint az ügyintéző sem jelezte, hogy valami gebasz lenne a rendszerrel. Simán ment minden. Ő gombázott el valamit, de nagyon. Csak az ilyenek miatt, nekünk ügyfeleknek okoz kellemetlenséget. Ha most nem kérdeztem volna rá poénból, mehettem volna panaszt tenni, ami az én időmet és energiámat veszi el, teljesen önhibámon kívül. Arról nem is beszélve, hogy ma is (miután közöltem, hogy akarok maradni az eddigi, jól bevált tarifacsomagomnál) kb. 10 percen keresztül akart egy másik, számukra jobban megérős, teljesen más, számomra kedvezőtlen csomaggal behúzni abba a bizonyos csőbe. 5000 Ft. difi lenne havonta pluszban és perc/sms/adatforgalom is kedvezőtlenebb. Tudom, hogy nekik ez a dolguk, de na...
[ Szerkesztve ]
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #34134 üzenetére
Nekem ~1000 Ft. plusz lett volna / hónap a tervezett emelés. Az nem párszáz Ft. Plusz amilyen a szolgáltatás minősége, pl. mobilnet, akkor azért megfontolja az ember azt a "kevés" emelést is. Sorry, kövezzetek meg, lehet, hogy én vagyok hülye.
-
metal01
őstag
Tudna valaki segíteni tarifacsomag váltás/megtartás ügyében? Jelenleg (a már nem forgalmazott) Smarttarifa 4-em van. Ezt tudnám Mytariff M-re váltani. Nekem valamelyest kedvezőbbnek tűnik a jelenlegi, de a hűség lejártakor mindenképp váltani kell. Lehet, hogy hamarabb is, ha teljesen kivezetik a Smarttarifát. Valaki váltott már hasonló konstrukcióban csomagot?
-
metal01
őstag
Smart tarifa 4-ről érdemes Mytariff M-re váltani? Aki esetleg váltott megírná a tapasztalatait? Aki nem azt, hogy miért nem? Thx!
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #35405 üzenetére
Én Gmail, Facebook és böngészés amire használom a netet. Úgy gondoltam a Mytariff M-et, hogy plusz 500 mega netet alapból hozzárakatok és még akkor is ~400 Ft-al vagyok beljebb a Smart 4-hez képest. Csak nem tudom, hogy ez a minden bitet kiszámláz dolog mennyire fogja megenni az egy gigát egy hónapban. Mert a Smartnál jó volt az, hogy mail és böngészéskor nem számolta fel az adatforgalmat.
Nem tudom, hogy érdemes lenne-e váltani. A 4G és a hálózaton belüli ingyenes beszélgetés valamint az osztott SIM lehetőség pozitívum a Mytariff javára.
-
metal01
őstag
Mytariff M csomagban a 4G/LTE mobilnet sebességének mennyinek kellene lennie hivatalosan?
-
metal01
őstag
Bennfentesek esetleg tudnak valamit arról, hogy a Telenor fogja forgalmazni az új Nexus telefonokat?
-
metal01
őstag
Mytariff M csomagom van. Plusz vásárolható szolgáltatásként "ingyenes böngészés", azaz adatforgalom mentes böngészés. Hát nagyon nem adatforgalom mentes. Miért nem? Fogy így is a mobilnet rendesen. Smart tarifa 4 volt eddig. Azon tényleg adatforgalom mentes volt...
-
metal01
őstag
válasz #79335424 #37131 üzenetére
A nullára lassítás után hiába van adatforgalom mentes böngészésem nem tudom használni a netet mert offolja a Telenor. Az alap kérdésem az volt, hogy miért nem adatforgalom mentes a böngészés, ha már előfizettem rá? Mert nekem ezt mondta az ügyfélszolgálatos.
Szerk.: És itt a "böngészésen" van a hangsúly. Gyakorlatilag weboldalak böngészése. Nem FB, Gmail, stb...
És nem a nullázás után, hanem amíg van adatkeretem. Ez volna a lényeg, hogy a böngészéssel spóroljak. De valahogy nem így megy ez...
[ Szerkesztve ]
-
metal01
őstag
válasz #79335424 #37139 üzenetére
Majdnem 10k-t fizetek havonta az előfizetésért. Cserébe kb. folyamatosan csekkolni kell, hogy mennyi adatkeretem van még hátra. Vicc. Alap dolgokra használom a mobilnetet. YT, letöltés semmi. Az csak WIFI. ~10k/hó díjért és 12 év hűség után kicsit többet várnék. Szubjektív vélemény. Lehet, hogy másnak nincs gondja.
-
metal01
őstag
Annyit nem pofázok egyik irányban sem. A 20-as korlátlanság nem rossz nekem, mert sok kollégával tudok így beszélni ingyen. A 180 perc más irányban is OK. A szívatás a mobilnet lekapcsolása a lassítás helyett. Ez genyaság... Ez az egy dolog ami miatt váltani fogok szolgáltatót. (Ha egyéb alternatív opciók nem jönnek majd be.)
-
metal01
őstag
válasz Viktor0610 #37162 üzenetére
Igen meg. De ez nem vonatkozik, csak a böngészésre. Ha a keret elfogy, FB chat, Viber, stb. kuka. Ez a gond. A Smarttarifánál legalább (ha minimális sebességgel is), de használható volt. Ez így ~10k/hó értékben nagyon nem OK.
-
metal01
őstag
A MyTelenor app Android 6.0.1-en FC-zik. Valaki találkozott ezzel? Van megoldás?
-
metal01
őstag
válasz donjohnson #37320 üzenetére
5 perce jött rá egy frissítés. Most OK.
-
metal01
őstag
válasz Motion_Blur #38033 üzenetére
Ez hogy 4190 Ft? Nekem is ez a csomag van, de 7490 pénz.
-
-
metal01
őstag
válasz #79335424 #38066 üzenetére
Nincs semmi gond ezzel. Max. annyi, hogy már több, mint 10 éve vagyok ennél a szolgáltatónál és soha semmilyen kedvezményt nem kaptam. Folyamatosan csak csesztetnek mindennel és emelkednek a díjak. Ez nem túl ügyfélpárti üzletpolitika. Sokáig meg sem fordult a fejemben, hogy váltsak. Jelenleg várom, hogy a hűség lejárjon és 10 év után keressek mást.
-
metal01
őstag
Hogy váltok az biztos most már. De szerintem nem maradok a Telenornál. Túl sokat szívtam már miattuk. Szolgáltatás szintjén és anyagilag is.
(#38068) Somatom:
Eddig úgy gondoltam, hogy mivel nagyon régóta 20-as vagyok mindegy, hogy hűséggel, vagy nem. De most már elegem lett. Aláíratják a hűséget, de kedvezmény nem jár hozzá és a szolgáltatás is hagy (nem kevés) kívánni valót maga után...
(#38069) Outlander:
Az általad leírtak is megerősítenek benne, hogy ennyi volt. Már csak a napját várom, hogy elköszönjek a Telenortól.
-
metal01
őstag
válasz bajaki #38381 üzenetére
Erre én rákérdeztem az ügyfélszolgálaton, mert a "Korlátlan email és böngészés" szolgáltatás leírása nagyon nem egyértelmű. Amit sikerült kicsikarnom belőlük (mert nagyon nem voltak képben) az annyi, hogy böngészéskor ha egy oldalon képek vannak, vagy flash, vagy ha egy weboldalba beépített modul adatforgalmat bonyolít, az már nem tartozik bele a korlátlan szolgáltatásba. Van olyan oldal 2016-ban, ami nem tartalmaz ilyeneket? Arra sem tudtak választ adni, hogy ha elfogy az adatkeret akkor mi az ami még használható és mi az ami még nem.
Szóval ez engem is nagyon érdekelne. Aki kompetens a témában és biztos információja van erre vonatkozóan, kérem ne fogja vissza magát