-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz szabogabor10 #31600 üzenetére
Lehet, hogy az a Sony nem tudja a wb-amr codecet.
-
Newyorker
addikt
Van egy Telenoros Simen! Előfizus, most vettem egy iphone 5St és ki szeretném cserélni a simet nanosimre. Ez díjmentes?
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
MODERÁTOR
-
Norbi14
senior tag
válasz Viktor0610 #31604 üzenetére
Előfizetèst át lehet iratni másra? Barátnőmnek vettem telefont 2èves tarifahűsèges előfizuval, de közben szètmentünk...ès èn nevemem van.
-
MODERÁTOR
-
mexel
veterán
Másoknál működik a telenor online belépés? Már egy hónapja nem tudok belépni. Kb akkor számhordozással elhoztam a számomat. Ilyenkor megszüntetik a hozzáférést azonnal? Mert írni kellene ott nekik.
Érdekes módon egy számlát viszont küldtek arra az időre is amióta már nem vagyok ügyfelük. Jól működik itt is a rendszer úgy látom. -
mexel
veterán
Ez remek. Akkor jó lenne ha csekket sem küldenének miután megszűnt az előfizetésem. Érdekesek ezek a rendszerek, a belépést automatikusan szüntetik, a fizetést nem. Felhívtam őket és a rendszerük nem fogadja el a jelszót sem ami meg volt adva az előfizuhoz, menjek be egy üzletbe. Ott pedig hiába változtatom a jelszót már másodszorra, a rendszerben nem változik. Informatikusként számomra hihetetlen hogy így működnek ezeknek a cégeknek a rendszereik.
Ráadásul a telefonos ügyfélszolgálatos olyan kelletlen volt hogy rossz volt hallgatni. -
#79335424
törölt tag
Őket is meg lehet érteni. Rajtuk csapódik le az összes panasz, viszont egy dolgot nem mondhatnak el. Az igazat. Ebből kifolyólag előáll az az anomália, hogy az ügyfélnek igaza van, de nem lehet igaza, mert akkor el kéne ismerni azt, amit nem szabad elismerni. Ezt elég nehéz kezelni.
-
mexel
veterán
válasz dptrsk #31611 üzenetére
Csak nem én akarok fizetni, hanem ők tartoznak. Megy a levél az NMHH-nak is ismét mejd mert mivel azt mondták hogy személyesen intézzem be is mentem gy boltba. Ott egy óra alatt nem voltak képesek megoldást találni, mert már nem vagyok ügyfél így nem tudják rögzíteni a számlaszámot amire kellene utalni. Írásban nem lehet, mert ott meg a jelszóval nem tudom azonosítani magam, mert már nem vagyok ügyfél. Plusz még ezen kívül küldtek számlát olyan időszakról amikor nem vagyok ügyfél, de szerintük az rendben van mert 1 napig az voltam még és az egész hónapot fizetni kell. De csak azért voltam még 1 napot, mert ők 2 nappal eltolták a számhordozást arra hivatkozva hogy vagy egy perjel nem jó, vagy egy vessző. ( 2 helyen kettő dolgot mondtak pedig előtte bementünk adategyeztetésre hogy ilyen ne legyen)
MAgyarul jár nemkem pénz, csak éppen nincs mód megadni a számlaszámot. Jelszót megadni sem lehet mert nem engedi a gépük. A telefonos küld a boltba, a boltból a telefonoshoz vagy onlin, és körbe és körbe.
Idióta lehúzós szar szemét cég mindegyik, szinte mindnél találkoztam már ilyesmivel. Amíg meg kell kötni egy szerződést, vagy aláírni addig minden jó, de a legkisebb problémánál csődöt mond minden.
A 1220 pedig nem foglalkozik a dologgal mert nincs jelszó, illetve ami van azt nem fogadja el a rendszer ( szerintem azért mert nem vagyok már ügyfél)[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Értem, hát sajnos a Telenor ilyen, a Telekomnál egy telefonhívásba került és 1 hét után utalták a túlfizetést, úgy, hogy meg volt szüntetve a szám.
Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki, ha nem tudja akkor hívjon valakit aki tudja, ne üljön a Te pénzeden a Telenor. Beszéljék meg a központtal, ha ilyen bénák, hogy egy túlfizetést sem tudnak kifizetni. Én biztos addig nem jönnék el, amíg meg nem oldják. Ők vannak érted, nem fordítva...
A számhordozást pedig az NMHHnak jelentsd, mert egy vessző nem indokolja a "az előfizető nem azonosítható egyértelműen" pontot, tehát fizessen csak ezért is a Telenor.
-
zoli62
addikt
Az egyedi igénykezelési csoportnak tudnál írni, ha lenne email elérhetőségük, de sajnos nincs. Persze normál postai levélben is nyújthatsz be kérvényt. Más kérdés, hogy bírálják el mert az egyedi igénykezelési csoport foglalkozik szinte minden ilyen üggyel, és csökkent már az ügyintézés színvonala. Talán tényleg az Astoria-nál vagy más, hozzád közelebb levő területi kirendeltségen személyesen jobban el tudod intézni. Sajnos a számhordozásnál elég körülményesek, és a túlfizetés visszautalása sokkal körülményesebb, mint a T-Mobile-nál, függetlenül attól, hogy még előfizető valaki vagy nem.Ebből a szempontból még a Vodafone is előrébb tart, mint a Telenor, ezt személyes tapasztalatból is mondom.
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Köszönöm az infókat, valamit kitalálok, de az NMHH-nak szépen leírom, a vásárlók könyvébe is beírtuk.
Elbírálni nem kell a túlfizetést, mert ez nem is túlfizetés, hanem az előző panaszomra amikor jeleztem hogy írok az NMHH-nak mert jogtalanul aktiválták a netemet ( másnak is érdemes írni ha úhg aktiválnak netet, hogy nem jön sem sms sem más) akkor írtak levelet, hogy kapok vissza pénzt, csak adjam meg a számlaszámot. Na ezt viszont nem zudom megadni sem online, sem telefonon sem személyesen. Szánalmasak.
Helyette inkább küldtek egy csekket ( ami már be is van fizetve a rendszerük szerint! ) arról a hónapról amikor már nem is vagyok náluk. Azt állítják hogy ne fizessem be és kész. Csak érdekes lesz ha 2 év múlva csönget egy behajtó céges levéllel a postás hogy elmaradásom van, mert egy túlbuzgó irodista bent kiadja bahajtásra.
( volt ilyen az upc-nél! )
Milyen rend lehet ezeknél a cégeknél a számlázó programok között? Már 2 hete nem voltam ügyfelük, és 5 számla ment belül ide oda a nevem alatt ( bent megmutatták) -3700, -8100, +3200 stb, mind egy nap alatt., és a végeredmény az lett amit visszafizetnének + egy csekk. Érthetetlen.
Jót tenne az ilyen multiknak pár több tízmilkás büntetés egymás után hogy észbekapjanak és egy kicsit rendet vágjanak a osraik között. A vásárlók könyve is betelt ma, úgy látom van panasz bőven. -
MODERÁTOR
válasz dptrsk #31613 üzenetére
"Én a helyedbe bemennék egy Telenor boltba(NEM partnerhez) és kérném, hogy helyben fizessék ki," Bemehet, de ez nem így megy.
A boltban max. annyit tudnak segíteni, hogy beállítanak egy olyan jelszót, ami az ő Telenor azonosítójához kapcsolódik, tehát megfelelő lesz a már megszüntetett számához is.
Ezután írásban kérheti a visszautalást a bankszámlaszámának megadásával.Samsung Galaxy A54
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #31616 üzenetére
És ezt ki találta ki?
Komolyan egy ügyintéző nem látja mennyi a túlfizetés és nem tud felvinni kifizetést 2015-ben?
Ha ez így megy, feleslegesek a Telenor SAJÁT boltok.
Ezek szerint 1-2 dolgot tud megcsinálni a Telenor alkalmazottja, amit egy ügyfél nem.Mondjuk az érdekelne, hogy miért a számlámban kapom a jóváírásokat mindenhol, s nem hívnak fel és kérik el a számlaszámom vagy küldik ki postán. Persze nekik ez kényelmes, de nekem is kényelmesebb lenne, ha tarthatnék itthon egy borítékot, amit évente vagy esetleg csak megszüntetéskor adok oda a szolgáltatónak.
Mondjuk, az aktív hűséggel rendelkezőknél még csak-csak megértem, hogy magánál tartja, de akit nem köt hűség...[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz dptrsk #31617 üzenetére
Látja, és bemutatóteremben fel tud venni workflow-t a visszafizetésre.
A partner csak telefonos ügyfélszolgálatra irányíthatja az ügyfelet.Szerencsére NEM feleslegesek a saját boltok, mert igen sok olyan dolog van, amit csak ott tud elintézni az ügyfél. Csak (gondolom) jó fröcsögni, ha van egy-egy olyan dolog, amit mégsem tudnak ott megoldani vagy körülményesebben, mint azt néhányan szeretnék.
Samsung Galaxy A54
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #31618 üzenetére
Sztem ennek nem így kéne működnie. Azért saját bolt, hogy közvetlen, belső kapcsolat legyen. Egy telekommunikációs cégnél ez alap, hiszen a saját reklámjuk. Hogy tudnának nekem megfelelő szolgáltatást biztosítani, ha cégen belül sem tudnak egy megfelelő kapcsolati rendszert kiépíteni? Ilyen kapcsolattal viszont mi az, amit ne lehetne cégen belül elintézni? Ott az ügyfél, a Telenor beazonosította, indulhat az ügyintézés, akár közvetlenül az intézkedésben illetékes osztály bevonásával. Van technikai akadálya? Sztem nincs. Akkor oldják meg és pont!
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #31618 üzenetére
Azért írtam, hogy NE partnerhez menjen, mert az valamennyire megértem, hogy csak bevételez.
DE az, hogy egy hivatalos Telenor üzletben nem tudnak kifizetni...
Egy ismerős megkért, hogy fizessek be neki valamit, nem kellett a hivatalos üzletben semmi csak egy telefonszám, s már adta is a befizetési bizonylatot...(mint utólag megtudtam az üzletvezető szolgált ki)Tehát, ha nem tudok semmit csak egy telefonszámot az épp elég, hogy befizessek.
De ha a pénzemet akarom megkapni, amit a Telenor jogtalanul birtokol(mert nem kérdezett meg, hogy jó-e a jóváírás, vagy inkább fizesse ki nekem), ha ott vagyok személyesen, minden adatot rendelkezésre bocsájtok sem adják vissza.És, ha tartozik nekem a Telenor több tízezres nagyságrendű összeggel(mert ilyen esetre is van példa), s magánál tartja, mert miért ne. Ha közben csődbe megy az a pénz ugrott...
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #31618 üzenetére
Azért a saját boltjuk sem teljesen korrekt.
Amikor volt a híres hibám, elküldtek a saját üzletükbe, hogy nézzék meg egy másik lte képes telefonban a kártyát. Á ott nem lehet. Ami van telefon azok közül egyik sem lte képes (csere telefon).
Ellenben partnernél szó nélkül elővettek egy LTE telefont.Valami pozitív dologja azért legyen a saját üzletnek: 2x jól kinevették a technikus osztályt. Öröm volt hallani az őszinte véleményüket.
-
apaszka
veterán
Igen!
Mikor két számot elhoztam fél éve innen, akkor nekem is elkezdett egy nő vetíteni, hogy csak az ünnepek miatt besegít, egyébként hálózati osztályon dolgozik, és perfekt vágja is.
Én kis ember miért akarom elhozni Innen a számokat mert nincs lefedettség és használhatatlan a telefon?
Ő tudja, hogy xy paraméterek alapján kell lenni, én csak beszélek.....
Aztán mikor mondom, hogy itt a partner, lehet beszélni a hálózati dolgokról a fiammal.
Ő szakember, hiszen hálózati kutató-és fejlesztő mérnök, a xy nál.Azonnal megirt minden papirt, és ment a dolog.....
Szóval ez van. Tudnak vetíteni néha, de a tudás odaát van.
Ez a fehérvári plázában volt, itt móron azért ilyent nem tapasztaltam soha. Ez egy jó kis üzlet, és szerzek oda bemenni. Kedvesek, és segítenek mindig.
A fehérvári példa lehet, hogy egyedi volt nem tudom. Biztosan nem mind olyan....... Bocsánat
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
palee69
senior tag
Üdv!
Részletesen csak a telefonos alkalmazásban látom,hogy hol tart a havi perc egyenlegem?
MyTelenor-ban nem találom...
My Tariff XS.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nano-sim váltáskor a csaj, mondta, hogy van kedvezményes csomagjuk, válthatnék, mondom váltottam amint lejárt a 2 évem. Aztán mondom csak ránézek, tetszik ez a mytariff dolog. Mi a csavar átverés? De komolyan!
Szerk: Amint belépek az nem érhető el amit akarok, úgy meg drága amit minimum választhatok/összeállíthatok. Mit is hittem....
[ Szerkesztve ]
-
palee69
senior tag
Erre valaki?
-
jenei1994
addikt
Sziasztok!
Vettem a mai nap a family frostol egy telenoros Alcatel onetouch 1046g telefont 2200 ft ért.
Az lenne a kérdésem a 2 év telenor garancia akkor is vonatkozik a készülékre ha nem a telenor boltjában veszem? -
MODERÁTOR
jenei1994:
A garanciapapír a feltétele a jótállás érvényesítésének. Tehát, ha van telenoros garanciapapírod, van 2 év jótállásod is. Néha előfordul, hogy nem bélyegzik le a jótállási jegyet, ez esetben a készülék blokkja, számlája is elég a kitöltetlen jótállási jeggyel.
Az Alcatel készülékekre két év (1+1 év) jótállás érvényes.palee69:
A MyTelenor oldalán a "Forgalmi adatok, kedvezmények" oldalon gyanúm szerint mutatja az el(nem)használt perceket, megákat, gigákat.
Legalábbis a Smarttarifánál így van, gondolom, a MyTariff csomagokkal is.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
jenei1994
addikt
válasz Viktor0610 #31631 üzenetére
a jótállási jegy nincs kitöltve.
Köszönöm a segítséget!
számlát meg nem kaptam mert a family frostnál vettem ott meg nem adnak.
Tájékoztatás a szerződéskötésről kaptam egy ilyen lapot.
Elállási vagy felmondási jog ilyesmiket tüntet fel benne.
-
MODERÁTOR
-
palee69
senior tag
válasz Viktor0610 #31631 üzenetére
Köszönöm,most már mutatja.
A mai napig azt írta a rendszer,hogy ezzel az előfizetéssel nem láthatom a részletes infókat.
Lehet azért mert (régi) új ügyfél vagyok... -
Viktor77
titán
Két előfizetésem van. Az egyik most októberben jár le, a másik jövő májusban asszem. Ugye pár hónappal az előfizu lejárta elött lehet új telefont venni.
Olyat lehet, hogy veszek új telefont, de a most lejáró előfizut hagyom megszűnni, és a késöbb lejárót hosszabbíttatom meg a 2 évvel?Csinálni kell. Kész. Pont.
-
jenei1994
addikt
válasz Viktor0610 #31633 üzenetére
Nem adnak blokkot sem.
Na de mindegy a garancia 2200 ft-ot akkor is megért. Másod telefonak meg tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
cyber86
őstag
Valaki tud valami információt, hogy a HTC One M9 telenornál lesz vajon?
Asus Rog Strix Z790-E Gaming Wifi II, 14700K, 2x16 GB Corsair Vengeance 7200Mhz,Artic LF II 420, XFX 6750 XT 12GB, Samsung 980 PRO 1 TB M2 , Asus Rog Strix 850G, Be Quiet Shadow Base 800FX, Acer Predator XB273UNV
-
Viktor77
titán
Azt lehet tudni, hogy a Mytelenor oldalán belépve, a most októberben lejáró előfizum miért 2017.03.04-ig szól?
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
taip
senior tag
Sziasztok, valaki tudna segíteni?
A friss havi számlán a következőt látom:
Havi díjak
All-In M 7489,99
Forgalmi díjak
Belföldi mobilhívás a T-Mobile hálózatába 8798,30
Forgalmidíj kedvezmények
All-In M -7198,61Szóval úgy látom, hogy a 7490 Ft-os havidíjból csak 7200 Ft-ot vontak le. Nem egy nagy összeg, meg 290 Ft miatt nem fogok telefonálgatni, csak akkor sem értem.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz dptrsk #31645 üzenetére
Köszi, könnyen lehet, hogy így van. Valamiért én havidíj lebeszélhetőségben gondolkodtam, de logikus, hogy a 180*40-et vonják le.
Az egész számla tele van ilyen nem kerek értékekkel, azzal már nem foglalkoztam.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
asdf_
veterán
válasz wetomi #31648 üzenetére
7198,61 a kiindulasi alapunk. A 40 nettoja az 31,49606299212598.
31.49*1.27*180=7198.614 Ft., tehat igen valoszinuen igy szamoltak ok is, csupan ket tizedessel (a vegeredmenynel is) Ha harom tizedessel, tehat 31.496-tal szamoltak volna, 7 199,9856 lenne a vege.
Az egyetlen apro piciny problema, hogy a 31.496-ot talan nem 31.49-re, hanem 31.5-re kene kerekiteni, mert a hatos felfele viszi, nem? Legalabbis nekem az iskolaban igy tanitottak... Programozoilag tehat a kerekitest kene alkalmazni a tizedesjegyek ket szamjegyre vagasa helyett.De az mondjuk teny, hogy ha fixen csak lecsapjak a tizedeseket, akkor a kedvezmenynel az ugyfel jar szarul, fizetendo osszeg eseten viszont mar a sajat karukra szamolnak rosszul, mert azt ugyanugy rosszul szamoljak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Motoros topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...