Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz donjohnson #103884 üzenetére

    "persze, mert 3 hónapig vissza lehet vinni és nem kell furkálni a falat."

    Vagy azért is, mert - mint én - megelégelték a korábbi szolgáltatójuk által nyújtott szolgáltatás minőségét.

    Én most már 1 hónapja tesztelem a Yettel TV + Internet csomagot, és az eddigi tapasztalataim felemásak.

    Az internet az megdöbbentően jó. Az 500-as (a gyakorlatban inkább 200-250-es) Vodafone kábeles internetem sebessége, stabilitása UTP kábelen a fasorban sincsen azzal, amit a Yettel a Wi-Fi, vagy UTP kapcsolattal produkálni tud. Olyan szinten meg sem tudja közelíteni, hogy nem ellenfele a Yettel-nek.

    Ráadásul a Wi-Fi az 5G kapcsolattal együtt is, ~10 méter távolságban, 3 helyiségen, és egy 60 cm-es, illetve két 20 cm-es téglafalon keresztül is még ~35-50/20 letöltési/feltöltési sebességeket produkál egy régi laptopon. Ez pedig nem semmi!

    Számomra az internet munkaeszköz, ezért fontos a stabilitás is, amit a Vodafone/UPC soha nem volt képes produkálni. (És akkor még rendkívül finoman fogalmaztam.)

    Az ügyfélszolgálati tapasztalataim is abszolút pozitívak. A Vodafone "szarunk a fejedre" hozzáállása után, és a helyi Vodafone iroda jellemző 1-2 órás várakozási idejéhez képest, a Yettel irodában pár perc várakozás után fogadtak, és mind az ottani ügyintéző hölgy, mind az előzetesen telefonos tájékoztatást adó ügyintéző hölgy végtelenül türelmes, és rendkívül barátságos, kedves, segítőkész volt.

    Mindezek után a legnagyobb örömmel adnám vissza nem csak a Vodafone internet, de televízió szolgáltatást is, ám itt jön a dolog kevésbé pozitív része.

    Nagyon klassz dolog, hogy a legnagyobb csomagban a csatornák zöme HD, és olyan tartalmak is elérhetőek, amelyek a Vodafone kínálatából hiányoznak... még a visszatekerés, adásrögzítés funkciója is jó volna (bár Ti is beszéltetek róla itt korábban, hogy a televízió csatorna tulajdonosainak döntése alapján ez sajnos egyre kevésbé előny, illetve lassan már nem elérhető sehol)...

    Ám az adás minősége érezhetően, sokkal rosszabb HD adás esetén, mint a Vodafone (réz-alu) kábeles digitális HD csatornák esetében. :(

    Pixeles, mosott, recés... Mindez egy SONY 65AG8 OLED televízión. Ráadásul többször előfordul 1 órán belül, hogy néhány másodpercre "homokórázik" az adás; megakad, majd folytatódik.

    - A kérdésem az, hogy mennyire általános mindez? :F (És lehet számítani szignifikáns képminőségbeli javulásra a nagyon közeli jövőben is?)

    A másik probléma a Yettel alkalmazás. Az egy dolog, hogy a televízió hardverével (a készülékre telepítve) lassú, de sajnos a Yettel által adott médiabox sem egy "gyors versenyző"! :(

    Csiga lassú a csatornákat listázó "gyorsmenü" előre, vagy hátra lépkedésnél. Rendkívül lassú a műsorújság tartalmának "kirajzolása". A menü behívásakor a képen látható pár adás tartalma viszonylag gyors, de ha gördítem lefelé, vagy felfelé, hosszú másodperceket kell várni, hogy megjelenítse a kínálatot. (És rendkívül lassan lehet lépdelni a műsorújságban bármilyen irányba.)

    És olyan furcsaságokat is tapasztalok, hogy előző napon nézek egy adott csatornát (mondjuk 51-es), másnap elindítom az adást, legyen mondjuk a 35-ös csatorna... belépek a műsorújság menübe, és nem az "ÉLŐ" sávot látom, az aktuális csatornán, hanem az 51-es csatornán áll, a tegnapi időpontban.

    Ez talán egyeseknek apróságnak tűnhet, de rendkívül bosszantó.

    Ahogyan a másik, hogy nézem az adott csatornát, ahol véget ér az adás, jön a következő, és minden egyes következő adás esetében a tévé kép előterébe ugrik az adás visszatekerős/info gombot/felirat gombot is tartalmazó navigálósáv...

    Ez is bosszant.

    - Mindezeket valahol be lehet állítani megfelelőre, vagy "by design" ilyen, el kell fogadnom?

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák