Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #76355 üzenetére

    Ezek még csak tervek, gondolatok, örülök hogy te is foglalkozol a témával.
    Ahogy néztem a vázat nem kellene megvágni hogy beleférjen az SMC blokk, csak a tartókonzolokat kellene más méretűre formálni, kialakítani.
    Hajtás is azonos oldalon van így a hátsó lengővillával sem kell sokat foglalkozni.
    Ami lényeges hogy az SMC légszűrőházát bele kellene építeni az FS segédvázába.
    Ugye az FS szériánál az ülés és tank között helyezkedik el a légszűrő, azt nem tudom hogy rátudnál e kötni, de az is lehetséges hogy igen és nem kell a KTM légszűrőháza.
    Ahogy néztem a 660 blokk igencsak poweres, ráadásul üzemóra nélkül is kiprésel magából 73 pacit és 78Nm egy nyitott rendszerrel és dynokittel+K&N szűrővel.
    Olajcsere 2500-3000 kilométerenként, nagy szerviz kb 60 ezernél.
    Úgy saccolom hogy feltankolva megállna 120-130 kg között, a gyári SMC 131 kg szárazon.
    Mivel terepen is lehetne használni így nagyon jól jön a súlycsökkentés.
    Mindenképpen papíros vázat és blokkot lenne érdemes venni, itthon sajna nem lehet papíroztatni de, ha jól tudom a szlovákoknál nem gond.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák