-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #22898 üzenetére
Legutobb neztem 6ezerell ezelott meg egyben volt. De elg szutyok mert szedni kell burkolatot es most olaj csere lesz. Igy ugy gondoltam ha cseres akkor legyen hosszabb eletartamu benne. Mint ahogy rew is celzott ra.
-
Ramius
őstag
Tegnap kihoztam a szervízből a motort végre. Világított a piros Fi lámpája, meg elég gyakran nem mutatta a sebességet. Sajnos csak fél munkát végeztek, kicsit csalódtam most. Nagyon állították, hogy mostmár fasza, megjavították a jeladót, de még mindig előfordul, hogy a sebességmérő nullát mutat.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #22906 üzenetére
Persze de azért lássuk be, az injektor az injektor...szeretem a karbit, de ha lesz valamikor még egy motorom, azért nem fogom bánni, ha injektoros lesz De az analóg óra maradhat
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #22907 üzenetére
Egyedül a szívató ami nem nagyon jön be, de mire beöltözök már meleg is.
Ha injektorosom lenne azt is bemelegíteném indulás előtt, szóval előrébb nem lennék azzal se.Én maradok a karbinál, úgy se tetszenek az új modern motorok.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
fattyu
veterán
válasz vendingo #22908 üzenetére
be van lőve a karbim egy közepesen meleg állapotra. ez azt jelenti hogy meleg motorral haladva pöpec.
amint városi tökölés van oltári módon elkezd túlmelegedni és már a keverékképzés sem stimmel. Fullad ugrál minden baja van.Tiszta sor hogy nem a dugóban araszolásra találták ki de annó a k6 gixer meg az injektor ettől megkímélt... Ezt az egyet visszasírom belőle. És azt is melegítettem amugyis.
bogyo: Oldalsztender visszajelző? Az a luxuscikk. Sztendervisszajelző az hogy leveri a gyujtást ha egyesbe rakom
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #22911 üzenetére
Nekem is leveri a gyújtást sebességben, de még egy bazi fényes sárga lámpa is világít, ha gyújtáson van - kipakolt sztenderrel.
Mivel léghűtéses, így hőfokmérő nem kell, de egy olajnyomás-lámpának jobban örülnék. Na, az meg nincs...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
na. van 500km-em a pilot road 3-ban. hat... azert erezni a fejlodest. nem fair az osszehasonlitas, mert a conti attack-ok az ezreseken voltak, de a pr3-at jobbnak erzem a viharmacskan. csodaszepen kanyarodik, gyakorlatilag rafektetem az ivre es utana semmi dolgom nincs vele. fekezeskor gyonyoruen tolja lefele az orrat, sokkal nagyobbakat lehet vele fekezni erzesre. kanyarban is sokkal engedekenyebb, ha megis fekezek vagy valtok. szoval nagyon kenyelmes es joindulatu guma. egy kicsit hianyoznak az elozoek, mert olyan, mintha kicsit elvenne a motorozasbol magatol csinal mindent, nekem nem kell annyit gepeszkednem kozuton. ha viszonylag sokat elmegy es meg az elete vege fele is fogja tudni ezeket, akkor nagyon elegedett leszek vele. vizes teszt majd osztol
-
Daywalker
addikt
Nekem semmi bajom egyikkel sem, főleg nem az elektronikus motorvezérléssel. Nem tudom ezt miből szűrted le. Bár tény, hogy ha azzal van gond, néha körülményesebb javítani, de ettől még nincs vele "bajom", sőt.
fattyu: Nekem nincs ilyen gond...szerintem ott valami kopás van vagy szar beállítás
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz vendingo #22908 üzenetére
injektoros r6r bemelegszik mire felveszem a kesztyűt igaz csak 35 fokot mutat, de 2 utcát megyek és 60-70. A gumi később melegszik be. Túl van spilázva. Menet közben hamarabb eléri az üzemmeleg hőmérsékletet, így gyakorlatilag kíméled a motort, mert rövidebb ideig megy hidegen, amiről mint tudjuk a motor legnagyobb ellensége.
-
fattyu
veterán
nem alapjáraton kell melengetni... 3-5000 között húzom neki amíg el nemmozdul alsó egyharmad környékére a hőfokmérőm. Gyors melegedés a hidegen terhelés nélkül.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22918 üzenetére
ha elhisszuk h a motorkopas 90%-a hideginditaskor keletkezik es egyikunk sem huzza neki hidegen, akkor szinte tokmindegy hogyan melegitjuk a motorokat leginkabb kornyezetvedelmi es esetleg gazdasagossagi megfontolas a tobbi.
egyebkent en is beroffentem, buko fel, kesztyu fel es uzsgyi. kis terheles, kozepes fordulat. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Nem vagyok egy nagy Honda - pláne GoldWing fan, de ettől nekem is csorog.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fattyu
veterán
válasz #25954560 #22919 üzenetére
én csak egy buta informatikus vagyok.
Nekem aszondta a szerelőm a szivatót ne erőltessem csak amíg már nem fullad gázra, és hogy ne alapjáraton melegítsem.
Eszerint cselekszema hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
ALI_G
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #22922 üzenetére
Lámpa sincs (helye sem), és jeladó sincs, szintúgy...
Érdekes, de a tanulómotoron (vadi új, injektoros YBR125) sem volt olajnyomás visszajelzés.. ...csak egy sárga "környezetvédelmi" lámpa, mint a kocsikon, aztán ennyi.(#22924) runner 125: Hát igen, akkoriban a Gold Wing még motor volt. Most már nem az, hanem felfújt giccsparádé...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz fattyu #22926 üzenetére
En legalabb addig jaratnam hidegen mig a hofok jelzo meg n mozdul, vagy felig vissza nem tolt szivatoval is felveszi a fordulatot, ez kb szerintem 1-2 perc lehet, csak utanna indulnek es jaratnam melegre. Igy kimeletesebb a hideg oldali terheles es igy sem lesz tobb fogyasztas viszont, hosszabb elet tartam. szvsz.
Bogyo: Erdekes, bar nem tartom kizartnak hogy az az olajszivattyu akkor is pumpalni fogja az olajat, mikor elkorrodal a motor vaz . Igy nem szamitanak hibara.
Cannibal: fordulatszam merot utolag is tehetsz fel. Lehet nem lesz halal pontos de azert egy 100 rpm erteken belul be lehet loni
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #22931 üzenetére
Ha lesz rá lehetőség lecserélem ezért nem áll szándékomban túl sokat költeni rá, de azért érdekel: gondolom valamiféle univerzális műszerre gondolsz, abból hogy fogom tudni a fordulatszám "mikor ér a pirosba"? Engem legfőképpen ez érdekelne, hogy ne gyilkoljam nagyon (biztosan nem használ neki hogy folyamatosan nyélgázon járok vele, de amúgy meg nem megy), viszont ha nem tévedek ez gépenként eltérő.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22932 üzenetére
Na, lecseréled a CiGi-t? Mi van tervbe véve, ha meg szabad tudni?
Én fordulatszámmérő nélkül nehezen élnék meg, mert a kis csótánynak csak üvegelve van némi ereje, muszáj hajtani (ilyen a konstrukciója). 8-9-10k körül szoktam váltani, mondjuk 11k-tól piros...
Kieg.: Érdekes, a tanfolyamon egyetlen egyszer sem rémlik, hogy ránéztem volna az YBR fordulatmérőjére, annak a hangja mindig "adta", hogy mikor a legcélszerűbb váltani. Valószínűleg sokkal lejjebb, úgy 5-6k-ra tippelném utólag...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #22934 üzenetére
"Na, lecseréled a CiGi-t?"
Azért nem úgy kell elképzelni, hogy hétfőn betolom egy kereskedésbe és hozom az utódot. De tulajdonképpen szinte azóta tervezgetem mióta megvan. Viszont először el kell menni különbözetire hogy ne legyek korlátozva, ezt idén tavaszra terveztem de közbeszólt az időjárás és teszi ezt folyamatosan, először a hó, majd a hideg, eső, most ez a dög meleg amiben így is az izzadtságtól csurom vizes pólóban szállok le a kiscsikóról hát akkor mi lenne "remegő lábakkal" a tanfolyamon...illetve mi lesz, mert úgy látom csak ez marad... Persze most a HC motorosok biztosan körberöhögnek, de én azért nem minden áron ülök kétkerekűre."Mi van tervbe véve, ha meg szabad tudni?"
Óóó, hát tervek azok vannak... Személyes tapasztalat nélkül, csupán a neten olvasottak/látottak alapján egy Suzuki SV650N a "vágyaim netovábbja". Persze csak ha anyagilag is tud úgy alakulni a dolog és a hozzáértők is azt mondják lehet ebből bő 500k-ért olyat venni ami nem egy roncshalmaz.
Ha esetleg nem akkor GS500E, Kawa ER-5, azokból már csak akad.
Szóval valami hasonló felépítésű mint a CiGi (az üléspozíció számomra ezen tökélétes), csak pöttyet erősebb."...a kis csótánynak csak üvegelve van némi ereje, muszáj hajtani..."
Hja, nekem is ezért kell a végéig húzni. Csak míg te legalább látod a fordulatot én nem, amíg egy kicsit is húz/nem szól hogy elég addig tekerem neki, aztán váltok; ötödikben meg ami kifér...közben meg lehet hogy rég pirosban járok."...a tanfolyamon egyetlen egyszer sem rémlik, hogy ránéztem volna az YBR fordulatmérőjére..."
Ott én sem, volt "jobb dolgom" is. De lakott területen azért nem is annyira kardinális kérdés ez.Viszont ha már szóba került a tanfolyam: továbbra is érdekelne hogy magyaráztad ki a feleségednél azt a bizonyos lebukást. Persze csak ha nem titok.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
Igy van, at ultetheto. De itt elektonikusan vezerelt blokkokrol volt szo. Egy manualis szivatos gepnel halai jo erzes mikor a nem megfelelo szivato allasnal betorpan a motor vagy nem veszi fel a fordulatot. Allo helyzetben konnyebb jatszani vele. Es ezt eleg a napi elindulaskor megtenni az altalad is emlitett 30 fokos melegbe. Aztan mar nem kell a szivatoval foglalkozni. Nalam az automata dusito rendszer reggeli hidegnel kapcsol be aztan mar nem.De annyit akkor is varok hogy az Efi lampa elaludjon mielott indulok meg ha uzem meleg is a blokk. Hogy ez mennyire helyes az vitathato de barmikor megnezheted a kipufogom azon olaj nyomot nem talalsz, pedig 20 ezer felett van a kilometer, es ezeknel ilyenkor mar van nyoma foleg ha 9 evet is beleszamolod a mukodesebe.
Cannibal: Alltalaban a gyujtas traforol veszik a jelet a fordulatszam merok. Egy muszerrel lehet kontrolt csinalni akar autoszerelonel aki co-t is mer.Nekik van olyan muszeruk ami a gyujtokabelrol veszi le a jelet. Ha a muszer hitelesitett akkor valoszinuleg a valos erteket mutaja. Ehhez kepest kiderul a fordszam mero mennyit csal vagy eppen nem csal.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #22936 üzenetére
Nem a csalás/pontosság volt a kérdés, hanem az hogy ha fel is szereltet az ember utólag egy ford.számmérőt akkor honnan lehet tudni hogy az adott gépnek (esetemben CG125) milyen fordulatnál kezdődik a piros tartomány.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz canniball #22937 üzenetére
Vagy le kéred az infót a márka kereskedőtől vagy más úton deríted ki az adott blokk jellemzőjét. Vagy mint mondtam műszeresen beméreted a fordulatszámot, akkor meg tudod mi a max, és a max fordulat fordulat 20% lehet kb a piros tartomány. De hogy van erre általános szabály azt nem tudom, de szerintem nincs, mivel a konstrukció határozza meg. Viszont ha megtudod melyik fordulaton adja la motorod a maximális nyomatékot, akkor már meg is van a piros tartomány kezdete. Annál a fordulatszámnál tovább pörgetni nincs értelme, és máris lehet kíméletesebb ,módon használni. Sokan vitatják pl a robogón a ford szám mérőt. De szerintem igen is hasznos, mert abból lehet következtetni az áttétel állapotára, és jobban lehet következtetni merre keresendő az esetleges fogyasztás növekedés oka.
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22926 üzenetére
eddig az osszes motorom karbis volt, manualis szivatoval. en is mindig a meg hasznalhato legkisebb szivatoval probalok menni es menetkozben folyamatosan tolom vissza (pl lampaknal, ahol nagyon jol hallani es erezni h mit csinal gazra).
es en egy okos informatikus vagyok -
Topiccsendőr
addikt
Azert annyira nem egyszeru a tortenet. 45 fok alatt nagy a toresveszely. 40 fokos olaj is hideg olaj egy belsoegesu motornak.
Totalcaros cikkeket amugy is fenntartasokkal kell fogadni, mert valahogy mindig felszakmaira sikerednek, mintha beraknank nehany sztereotipiat egy turmixgepbe.
Szoval nagyonsok dolgot nem ertek. 20 masodperces olajnyomasfelepules. Konyorgom. Egy csontra szetszedett blokkban ahol minden el volt mosva es kezzel olajoztad be a siklocsapagyak felszinet majd ugy raktad be a fotengelyt, kb 4 masodperc mire elkussol, azaz felepul ugy az olajnyomas, h sose volt olaj a furatokban. A masik hogy a nyomas hidegben felepul, de meg milyen olajnyomas! a hideg olajnak baszottnagy a viszkozitasa, igy a nyomas is nagyobb lesz, mint uzemmelegen, de nem az olajnyomas fogja a siklocsapagyakat megmenteni a felszaraz kenestol, hanem az aramlas. Es itt megint keveredes van a cikkben. Ugyanis hidrodinamikus kenest emleget, de az a hdd kben van, autokban a hidrosztatikus csapagy van (tehat kivulrol nyomassal beviszed azt az anyagot ami tavol tartja a csapot a lyuktol) a hidrodinamikus resze az aramlas, ami hideg olajnal valoban nincs meg annyira.
De a nyomassal az pont ellentetes aranyban van! Minel higabb az olaj, annal kisebb a nyomas, az aramlas viszont annal nagyobb!
Es meg lenne nehany kerdesem a cikkel kapcsolatban de mindegy. Nem kell ezeket szentirasnak venni, mert meg a cikk iroja se tudja mivan, az lejott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zedok
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam egy kormányra rögzíthető szivargyújtót, de tudtok esetleg tanácsot adni a bekötéssel kapcsolatban? Abszolút kezdő vagyok ezen a téren és jól jönne egy-két tipp! Azt ajánlották, hogy érdemes közvetlenül az akksira kötni, viszont a kábelből egy bő 30-40-cm-t ki kéne vágni, illetve hogyan is kéne "bekötni"?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Bogyó bá'
nagyúr
Biztosítékot mindenképpen építs be elé a vezetékbe, ha csak telefon / GPS lesz róla üzemeltetve, akkor 2A-es elég. Gyújtáskapcsoló után kösd be a +12V-ra, mert úgy nem lehet "rajta felejteni", nem fogja váratlanul leszívni az akksit. Ha tényleg semmi affinitásod a járművillamossághoz, akkor meg tényleg bízd szakemberre.
Ellenőrizni kell azt is, hogy a motor váza tényleg testen van-e (az enyém pl. nincs), mert ha nem, akkor a testet is oda kell vinni hozzá egy másik mazzaggal...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz vendingo #22689 üzenetére
Fenébe, hogy nincs ingyenwifi sehol Bécsben, nem láttam, hogy írtál
Persze, motorral mentem múlt vasárnap, szerdáig Bécs ill. Alpokalja, majd onnantól nappal Alpokalja, este VoltSrácok, meggondoltam magam. Horvátországot ott eheti a fene, ahol van. Ausztria! Alpok! Szerpentinek! A vigyor alig fért be a bukóm alá, gyakran naponta kétszer (vagy akár háromszor is) végigjártam a 27-es út Reichenau-Schwarzau szakaszát Onnan tovább Mariazellig is rohadtjó a 21-esen (azt hallottam, hogy utána Wildalpenig, bár szép, de rosszabb az út).
Gyönyörű tájak - a 27-es a Rax és a Schneeberg között a Schwarza nevű patak által kivájt völgyében fut, két oldalt a két hegy, fenyvesek, sziklák; az út mellett pedig a kristálytiszta (talán még iható is) vízű Schwarza. Amikor először mentem arra, alig tudtam haladni, párszáz m-enként megálltam fényképezniSok kanyar, de a lendületesebb fajtából, nem nagy visszafordító hajtűk, mivel völgy / szurdokban fut (a 21-esen viszont vannak olyanok is, mivel az felmegy a hegyre, igaz nem Stelviora kell gondolni).
S az útminőség is egész jó, valamint hétköznap reggel és estét leszámítva kevesen járnak arra, sokszor több motorossal találkoztam, mint autóssal.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
Irigyellek! Nekem csak a Mecsek lágy szerpentinjei jutottak ma, 261km össztávval, de qrva jó volt, az erős szél ellenére is. Az új táskatartó konzolok, frissen beújított (használt, és nagyon olcsón vett) oldaltáskáim tesztelve!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
Olyan ügyes voltam, hogy sikerült a jobb oldali indexemet letörni a garázsban, miközben tettem vettem...szóval a jutott eszembe, hogy feltennék kisebbet, de fogalmam sincs, hogy ezeket az univerzális kis irányjelzőket hogy kell a gyári helyre berakni. Vannak ezek az idomlyuk takarók, amikbe bele kell fogatni (csavarozni) az univerzális indexet, de ezek a takarók hogy maradnak az idomban? Ragasztással?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #22948 üzenetére
nos helpelek neked egy kicsit, mivel átestem ezen nemrég
univerzálisból nem mindegy milyent veszel, olyant vegyél aminek gumis a szára, aminek bakelit azt sírva fogod meghúzni, mert azt hiszed mindjárt elpattan
akkor ezeknek sokkal hosszabb (esküszöm 2x akkora a menete erre figyelj felszerelés előtt, nehogy utána vedd észre, hogy esetleg vágni kell belőle stb.) gyengébbek az anya csavarjai (érdemesebb a gyárival visszafogatni) a negatívum kb ennyi.... ja igen, meg jobb ha tisztogatásnál vigyázol, mivel ezek az univerzek úgy vannak megoldva, hogy kb 1cm-re sincs az indexbúra beleágyazva ebbe a gumis dologba, én tisztogatásnál simán kifordítottam -utána persze ragasztó aztán újra a helyén, de hát naattól, hogy kisebb ne félj, én nem vettem észre semmi különöset, pedig a gs em gyárijaihoz képest majd' harmad akkorkák, de normálisan láthatóak
azokkal az alátétes mizériákkal nekem nem kellett foglalkoznom, mivel a hátsó gyári indexemről lejött az alátét (pedig azt hittem, hogy össze van gyógyítva gyárilag....de nem!) előre meg naked motor szellemében nem kellett VOLNA semmi alátét, ha a (fent már említett hossz miatt) a lámpaburám nem ütközik olyan szinten az index menetébe, hogy ne az eget világítsa a lámpám.... nem lehetett megdönteni lefelé vett Édesapám háztartási boltban tök frankó (asszem szódásszifon tartozék) fekete alátétet ami pont annyira kiemelte, hogy még legyen elég menet felfogatni, és voálá kész az indexem
és ha hiszed ha nem, nem a legolcsóbb 2-3 ezres/pár indexről beszélek ezek 5100 pénzbe kerültek per pár, és ezekkel van ilyen gond de ettől függetlenül ebayen vagy motorosboltban kell vadászni ilyen (láttam van sportmotor specifikusan led vagy mini index alátét lapka) aztán kész
ja igen szerk: szerintem nem kell neked semmit sem ragasztanod, ha ilyen alátétet veszel, mivel maga az index felfogató anya csavarja fogja annyira megszorítani, hogy rászorul flottul az idomzatra
ja iigen és a legfinomabb ügy hogy a kábelei (lehetséges) hogy sokkalta rövidebbek lesznek az univerzálisnak mint a gyáridnak, szóval ott kell majd farigcsálnod
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #22949 üzenetére
Köszi!
Azt hiszem nálam kicsit más a helyzet, mert nekem gyárilag az elsőket egy kemény gumiharang tartja bent az idomban, nincs becsavarozva sehova....elvileg pont azért, hogy ha nekimész, ráesel, akkor ki tudjon fordulni anélkül hogy fossá törnéd...sajnos kicsit megöregedett az a gumi és elrepedt.
Van ilyen kínai meg spanyol utángyártott gyári utánzat, de annak más a formája, nem tetszik, nem is akarok olyat...főleg h párban kéne cserélni.
Az univerzálisból csavaros van csak [link]) ami mögé egy ilyen idomtakaró kell: [link]Sajnos én úgy látom h a csavaron az anya nem akkora, hogy beszorítaná, sőt, akkor ahhoz le is kéne bontani az idomot...
Sajnos (2.0) nincs bontott gyári sehol...lehet h veszek egy olyan gyári gumit, ami elrepedt...merthogy erre is gondoltak a gyárban, így össze lehet legózni...de félek nem lesz olcsó"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...